gravid ? hvad siger i ? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.525 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

onlyme

Heej,.

Jeg fik en lille datter d 4juli, jeg begyndte så i august at satte i min kalener når jeg havde rødhætte på besøge og hvornår hun gik igen,. første sidste mens dag er noteret 29 august og sidste første mens dag 21 september og sidste 27 september,. Og nu 30 oktober har jeg stadig ikke fået besøge af rødhætte !
Hvad vil i sige ?
Jeg kan desv ikke huske hvornår jeg fikbesøge i august eller hva dage jeg havde det i før det,.
Og ville i tage en test  imorgen hvis i var mig ?- og vílle man kunne se det allerede ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

onlyme

slet ingen ?

Anmeld

30. oktober 2012

Kay

jeg ville teste

og hvis den er negativ og den ik er kommet om en uge ville jeg teste igen

Anmeld

30. oktober 2012

Krussedulle

onlyme skriver:

Heej,.

Jeg fik en lille datter d 4juli, jeg begyndte så i august at satte i min kalener når jeg havde rødhætte på besøge og hvornår hun gik igen,. første sidste mens dag er noteret 29 august og sidste første mens dag 21 september og sidste 27 september,. Og nu 30 oktober har jeg stadig ikke fået besøge af rødhætte !
Hvad vil i sige ?
Jeg kan desv ikke huske hvornår jeg fikbesøge i august eller hva dage jeg havde det i før det,.
Og ville i tage en test  imorgen hvis i var mig ?- og vílle man kunne se det allerede ? 

Umiddelbart burde du kunne teste i morgen..

Anmeld

30. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

onlyme skriver:

Heej,.

Hvad vil i sige ?

Sådan jeg lige forstår din besked- så ville jeg forlængst være igang med paniktestningen

Anmeld

30. oktober 2012

LMX

onlyme skriver:

Heej,.

Hvad vil i sige ?

JA jeg havde da helt sikkert testet hvis jeg havde mistanke om at jeg var gravid

Er det ønsket hvis det er?

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

LMX skriver:

JA jeg havde da helt sikkert testet hvis jeg havde mistanke om at jeg var gravid

Er det ønsket hvis det er?

Ønsket ?
Åh jamen jeg ved det ikke,. Ønsket er et stærkt ord om et barn,.
Men jeg er panikslagen,. Vi har brugt kondom hver gang,. Og jeg er lige blevet mor d 4 juli 12 og har en søn fra 20 juli 11 ,..Og jeg ville værei tvivl ja om jeg skulle have det,. men direkte uønsket vil ikke bruge det ord,.!

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

LouiseVous skriver:

Sådan jeg lige forstår din besked- så ville jeg forlængst være igang med paniktestningen

ja måske,.
Har bare ikke tænkt på det,. Fordi vi har brugt kondom hver gang,.!

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

Krussedulle skriver:

Umiddelbart burde du kunne teste i morgen..

Tak for svar -!

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

Kay skriver:

jeg ville teste

og hvis den er negativ og den ik er kommet om en uge ville jeg teste igen

Okay,.-
Har bare læst om at ens rødhætte kan komme ureltmæssigt efter en fødsel,. Men jeg syntes den sidste var reglmæssigt med den anden,. Efter sidste mens dag er 4+1 efter ,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.