gravid ? hvad siger i ? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Kay

onlyme skriver:

Okay,.-
Har bare læst om at ens rødhætte kan komme ureltmæssigt efter en fødsel,. Men jeg syntes den sidste var reglmæssigt med den anden,. Efter sidste mens dag er 4+1 efter ,.

ja det ved jeg godt... men jeg ville stadg gøre det for at være sikker  

har endnu ik fået min efter fødslen i august...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

onlyme skriver:

ja måske,.
Har bare ikke tænkt på det,. Fordi vi har brugt kondom hver gang,.!

hvis bare jeg har lidt ondt i maven, lænden eller brysterne står jeg total panikslagen klar med en test.
Det er så 'latterlig' som noget kan være. Men jeg frygter at blive gravid i det mindre marit jeg stadig er i.. Og har jo ét sund og rask barn, så jeg kan da kun være godt tilfreds..

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

Kay skriver:

ja det ved jeg godt... men jeg ville stadg gøre det for at være sikker  

har endnu ik fået min efter fødslen i august...

okay,.-
Ja jeg må heller tage en imorgen og krydse finger for jeg ikke er gravid,.!
Tak for svar.

Anmeld

30. oktober 2012

Kay

onlyme skriver:

okay,.-
Ja jeg må heller tage en imorgen og krydse finger for jeg ikke er gravid,.!
Tak for svar.

gør jeg også... ville ik selv kunne overskue at være gravid lige nu

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

LouiseVous skriver:

hvis bare jeg har lidt ondt i maven, lænden eller brysterne står jeg total panikslagen klar med en test.
Det er så 'latterlig' som noget kan være. Men jeg frygter at blive gravid i det mindre marit jeg stadig er i.. Og har jo ét sund og rask barn, så jeg kan da kun være godt tilfreds..

Sådan var jeg ved nr 2,.
Men nu fik jeg en dejlig datter 4 juli i år og har en skøn søn fra 20 juli sidste år,. Så måske jeg bare har tænkt det er urealistisk. Både pga det men også fordi vi har brugt beskyttelse,.!

Anmeld

30. oktober 2012

onlyme

Kay skriver:

gør jeg også... ville ik selv kunne overskue at være gravid lige nu

Jeg kan ikke,. Jeg har en dejlig datter fra 4 juli i årog en skøn søn fra 20 juli sidste år,. Så det vil være meget voldsomt,. Og en anden vinkel ville være det ville være synd for mine 2 guld børn jeg allerede har,. For 3 lige i måsen på hinanden,.ville give så meget arbejde jeg tror jeg ville glemme den ældste (2 år) til termin,. Og det ville sku være både syndog ærgeligt,.!

Anmeld

30. oktober 2012

Krussedulle

onlyme skriver:

Tak for svar -!

Hvis du ikke er gravid, så vil jeg da anbefale dig at bruge p-piller.. Så kommer din mens i hvert fald regelmæssigt.

Anmeld

31. oktober 2012

onlyme

Krussedulle skriver:

Hvis du ikke er gravid, så vil jeg da anbefale dig at bruge p-piller.. Så kommer din mens i hvert fald regelmæssigt.

Jeg fødte 4 juli,.
Og jeg har ikke været klar der nede endnu tilspiral, det var det jeg havde enden jeg blev gravid med min søn,.
Og vi har brugt kondom ellers har han trukketsig ingen af os vidste man stadig kunne blive gravid.!

Men er gravid

Anmeld

31. oktober 2012

HeidiØ

onlyme skriver:

Jeg fødte 4 juli,.
Og jeg har ikke været klar der nede endnu tilspiral, det var det jeg havde enden jeg blev gravid med min søn,.
Og vi har brugt kondom ellers har han trukketsig ingen af os vidste man stadig kunne blive gravid.!

Men er gravid

Wow er du det igen? Hva så?  Tillykke, eller?

Anmeld

31. oktober 2012

Muhmi

Den eneste måde du kan finde ud af det er ved at tage en test..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.