er det mig der er underlig?:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Mor til Ella

JS<3 skriver:

Hej alle baby.dk bruger (:

Alberte bliver tre uger på torsdag, nøj hvor tiden flyver afsted, fin og dejlig er hun (:

Alberte har en farmlr som absolut ikke laver andet end at sidde på facebook dagen lang. hverken kæresten eller jeg har Facebook.

Inden prinsessen blev født havde jeg en laang snak med min kæreste om hviirvidt billeder af hende skulle lande på Facebook. Som han selv siger kan han ikke rigtig forhindre det, og jeg har derfor valgt at se igennem fingrene med det.

Men, igår havde vi kærestens bror på besøg, vi sad og så på billeder af albertes ankomst og fra da hun første gang var i bad. Broren siger så til et billed hvor Alberte ammer og man stort set kan se hele mit bryst, "det har jeg set på Facebook". Og det samme siger han om et billed hvor Alberte lægger splitter nøgen i badet man kan se hele tissekonen

Jeg spørger så hvor han har set det henne, og det var så på ders mors profil (farmoren til Alberte). skal lige siges at hun har et tonsvis af venner (mænd) som hun kun har mødt via nettet og intet kendskab til har..

Er det kun mig der syntes at det er laaangt over stregen, når jeg iforvejen har en anelse imod alt det billed af min datter på facebook?

Og hvordan ber jeg hende lade hver med det?

Nej farmor er da helt ude i hampen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

HeidiØ

JS<3 skriver:

Jeg har sagt til hele min familie at jeg ikke ønsker billeder af Alberte på face, da vi ikke selv er bruger hvilke de har fuld forståelse for. Kærestens familie kender godt mit syn på det, men er mere "det skal hun ikke bestemme" agtige

Ej, det er altså ikke i orden, når det er dit barn

Anmeld

29. oktober 2012

MKuhr

JS<3 skriver:

Alberte bliver tre uger på torsdag, nøj hvor tiden flyver afsted, fin og dejlig er hun (:

Alberte har en farmlr som absolut ikke laver andet end at sidde på facebook dagen lang. hverken kæresten eller jeg har Facebook.

Inden prinsessen blev født havde jeg en laang snak med min kæreste om hviirvidt billeder af hende skulle lande på Facebook. Som han selv siger kan han ikke rigtig forhindre det, og jeg har derfor valgt at se igennem fingrene med det.

Men, igår havde vi kærestens bror på besøg, vi sad og så på billeder af albertes ankomst og fra da hun første gang var i bad. Broren siger så til et billed hvor Alberte ammer og man stort set kan se hele mit bryst, "det har jeg set på Facebook". Og det samme siger han om et billed hvor Alberte lægger splitter nøgen i badet man kan se hele tissekonen

Jeg spørger så hvor han har set det henne, og det var så på ders mors profil (farmoren til Alberte). skal lige siges at hun har et tonsvis af venner (mænd) som hun kun har mødt via nettet og intet kendskab til har..

Er det kun mig der syntes at det er laaangt over stregen, når jeg iforvejen har en anelse imod alt det billed af min datter på facebook?

Vi alle har vores grænser!

for det første var jeg selv blevet rasende! og havde omgående bedt dem blive slettet.

for det andet så er det faktisk ulovligt at lægge billeder ud på nettet uden tilladelse fra personen i dette tilfælle jer. Men det ved folk ikke da alle gør det og bruger facebook til at lægge billeder ud af hinanden dagligt. Jeg havde omgående inget til svigermor og fået hende til at slette dem.

Min mand og jeg er heller ikke længere på facebook (af så mange årsager) men vi har selv snakket om det med billeder af vores pige til den tid. men folk må respekterer det hvis de bliver bedt om ikke at lægge ud af jeres pige. så er den ikke længere.

det de billeder viser kan være guf for visse personer og kan være de er offentlige så alle kan se dem, de indstillinger skal man også lige lave... udover det så er det ikke mange klik der skal til for at de er andre steder på nettet plus facebook ejer jo de billeder nu. ¨

jeg var blevet rasende.

Anmeld

30. oktober 2012

JS<3

Mor til Ella skriver:

Nej farmor er da helt ude i hampen

Den mening har jeg også (:

Anmeld

30. oktober 2012

JS<3

HeidiØ skriver:

Ej, det er altså ikke i orden, når det er dit barn

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste med den mening (:

Anmeld

30. oktober 2012

baby012

Meget kort sagt, det kan hun ikke være bekendt ! 

Jeg var blevet splitter ravende tosset hvis det havde været min svigerfar ! 

Folk ved st de ikke må lægge billeder af mine børn op.. kender heller ikke nogen der kunne finde på det uden at spørge om lov... 

De første 8 måneder af min datters liv var der ingen billeder på face. 

Det respekterede ALLE ... Og selv nu er det KUN mig og manden der må lægge billeder ind af hende.. Der er to.. Gør andre det, jamen så anmelder jeg billederne .. Og så bliver de slettet., uanset om hin er nøgen eller ej, det er kun mig der skal lægge billeder af hende id hvis de skal ud ... 

Anmeld

30. oktober 2012

M&F&C

Du skal helt klart sige fra! 

Når du i forvejen har svært ved at acceptere billeder af din datter, rundt omkring på internettet, er dette jo at træde langt langt over grænsen. Kan forstå hvis man lige vil ligge et billede op, for at vise omverdenen hendes garanteret smukke barnebarn - men ligefrem at blotte jer, det er IKKE iorden. 

Og som du selv siger - man ved aldrig hvilke personer der kan få fingrene i de billeder ..... og desværre sidder der jo, til tider,  nogen vamle mennesker bag skærmene. 

Bed hende om at slette billederne omgående - og sig at, inden der ligges noget op på facebook eller andre steder, så vil du/I have lov til at godkende først. 

Anmeld

30. oktober 2012

Malene76

JS<3 skriver:

Nej!!! Det er absolut ikke bare dig. Jeg var blevet så rasende!!!! Vi har meget få billeder liggende af bassen på FB og jeg forventer at folk er meget kritiske på ¨hvad de ligger ud af min søn og de ved det godt. De ved også at vi ikke synes FB skal svømme i billeder af bassen. Det er så dårlig stil at folk poster billeder af en på nettet som man ikke er blevet spurgt om og ikke mindst billeder hvor man er blottet enten med lidt for lidt tøj på, som i en ammesituation eller en nøgen baby. Jeg var virkjelig blevet rasende. Bed dig kæreste få sin mor til at opføre sig ordentlig! Det kan hun simpelthen ikke være bekendt og skid hul i at hun ikke forstår det. Hun SKAL bare respektere det.

KH Malene

Anmeld

30. oktober 2012

maryjane

Bed hende om at fjerne dem, det ville jeg gøre og har også fået en i familien til at stoppe med noget lign. Det er kun mig og faren der ligger billeder op af vores datter, ellers vil vi have at de spørger om lov inden. 

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Ærlig talt så sys jeg det er SÅ respektløs af folk sådan noget!

Man smider ikke bare billeder på nettet uden at spørge først. Og slet ikke af andres børn! Jeg sys godt du kan bede om at de fjerner de billeder og så fremover lige spørger og du/I godkender billederne først!

Jeg var fa'me blevet tosset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.