er det mig der er underlig?:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

JS<3

gædde skriver:

det ville jeg på ingen måder finde mig i!

jeg ville be hende slette de billeder fluks!

Tak for svar, det bare lige med at finde på en pæn måde at sige det på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

JS<3

morethanperfect skriver:

Ej . Sådanne billeder høre overhovedet ikke hjemme på facebook .. Syns jeg .. 

Nej samme mening har jeg også, havde hun og jeg så haft tøj på, havde det ikke gjort så meget igen.

Anmeld

29. oktober 2012

JS<3

Miss Kat skriver:

Jeg er helt enig med både dig og de andre. Det er klart over stregen og din personlige grænse, og du er helt i din gode ret til at sige fra. Der er ikke andet at gøre. Så håber jeg for jeres skyld, hun ikke bliver mobset, for det har hun godt nok ingen ret til. - Men det kan naturligvis siges på en pæn måde, for hun mener jo intet ondt med det, I ser bare forskelligt på det.

jeg tænker bare at det måske er kærestens ansvar at sige det til hende, da det er hans mor. Uanset hvordan jeg vil sige det, vil hun jo (fordi hun ikke ser problemet i det) syntes at jeg er en særlig. Og ønsker jo ikke at skabe noget negativt melle mig og hende

Anmeld

29. oktober 2012

JS<3

Baby2påvej skriver:

Nej du er ikke underlig. Plus farmor IKKE har rettighederne til billederne, så egentlig har hun gjort noget ulovligt ved at trykke ja til at hun har rettigtheder til at lægge dem på facebook.

Vi er også selv meget påpasselige med hvad og hvem der ligger billeder op på face af vores barn.

Ja det samme tænker jeg

Anmeld

29. oktober 2012

Kay

JS<3 skriver:

Jeg syntes nemlig heller ikke at det er OK, kæresten siger at det bare er billeder, men syntes da jeg selv bør have lov at vise brysterne og min datter frem til gud og hver mand hvis det var det.

så fortæl ham lige at man jo kan finde det på google... og hente det ned på sin pc... og at pædofile kan bruge det til ja....  om han ønsker hans datters billeder skal bruges til det?

havde det været mig havde jeg været ligeglad med hvad kæresten sagde og havde selv hevet fat i svigemor!

Anmeld

29. oktober 2012

FruK

Det kan jeg godt forstå at du ikke bryder dig om. Jeg er selv på FB og har masser af billeder af min egen - dog ikke nogen uden tøj  - og og er meget påpasselig med at lægge billeder af andre eller andres børn ud, hvis jeg ikke er 200% sikker på, hvordan de har det med det. Jeg lægger aldrig billeder ud af folk, som ikke er på FB selv, og da slet ikke deres børn - der er jo nok en grund til, at de ikke er der.

Anmeld

29. oktober 2012

JS<3

HeidiØ skriver:

Ej, DÈT er bestemt ikke i orden! Jeg ville være blevet stiktosset. Øv altså, det er lidt mangel på respekt af folks privatliv. Sig det til hende, så må hun slette dem.

Jeg har sagt til hele min familie at jeg ikke ønsker billeder af Alberte på face, da vi ikke selv er bruger hvilke de har fuld forståelse for. Kærestens familie kender godt mit syn på det, men er mere "det skal hun ikke bestemme" agtige

Anmeld

29. oktober 2012

JS<3

Kay skriver:

så fortæl ham lige at man jo kan finde det på google... og hente det ned på sin pc... og at pædofile kan bruge det til ja....  om han ønsker hans datters billeder skal bruges til det?

havde det været mig havde jeg været ligeglad med hvad kæresten sagde og havde selv hevet fat i svigemor!

Jeg tror bestemt også at det er det jeg ender ud i at gøre

Anmeld

29. oktober 2012

JS<3

FruK skriver:

Det kan jeg godt forstå at du ikke bryder dig om. Jeg er selv på FB og har masser af billeder af min egen - dog ikke nogen uden tøj  - og og er meget påpasselig med at lægge billeder af andre eller andres børn ud, hvis jeg ikke er 200% sikker på, hvordan de har det med det. Jeg lægger aldrig billeder ud af folk, som ikke er på FB selv, og da slet ikke deres børn - der er jo nok en grund til, at de ikke er der.

Ja lige præcis

Anmeld

29. oktober 2012

Miss Kat

JS<3 skriver:

jeg tænker bare at det måske er kærestens ansvar at sige det til hende, da det er hans mor. Uanset hvordan jeg vil sige det, vil hun jo (fordi hun ikke ser problemet i det) syntes at jeg er en særlig. Og ønsker jo ikke at skabe noget negativt melle mig og hende

Helt enig, mente naturligvis også, det var noget, I skulle være fælles om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.