Hej alle baby.dk bruger (:
Alberte bliver tre uger på torsdag, nøj hvor tiden flyver afsted, fin og dejlig er hun (:
Alberte har en farmlr som absolut ikke laver andet end at sidde på facebook dagen lang. hverken kæresten eller jeg har Facebook.
Inden prinsessen blev født havde jeg en laang snak med min kæreste om hviirvidt billeder af hende skulle lande på Facebook. Som han selv siger kan han ikke rigtig forhindre det, og jeg har derfor valgt at se igennem fingrene med det.
Men, igår havde vi kærestens bror på besøg, vi sad og så på billeder af albertes ankomst og fra da hun første gang var i bad. Broren siger så til et billed hvor Alberte ammer og man stort set kan se hele mit bryst, "det har jeg set på Facebook". Og det samme siger han om et billed hvor Alberte lægger splitter nøgen i badet man kan se hele tissekonen 
Jeg spørger så hvor han har set det henne, og det var så på ders mors profil (farmoren til Alberte). skal lige siges at hun har et tonsvis af venner (mænd) som hun kun har mødt via nettet og intet kendskab til har..
Er det kun mig der syntes at det er laaangt over stregen, når jeg iforvejen har en anelse imod alt det billed af min datter på facebook?
Og hvordan ber jeg hende lade hver med det?

Anmeld