Synes der er snyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes også det er snyd 

Jeg er næsten sikker på det er fordi vi skal følges ad igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Vi indså at jeg ikke ville få arbejde før nr 2 var overstået, så derfor gik vi lidt før igang end planlagt.

Vi tør næsten ikke - har "kun" omkring 65 uger igen på dagpenge, og vist jeg så ikke får job inden, og efter barsel - har jeg næsten ingen uger tilbage ang. dagpenge.. Lidt forvirrende, men håber du forstår

Anmeld

31. oktober 2012

piap

nu må du ikke blive sur eller ked af det

jeg har lige været til samtale på min a.kasse og hun sagde direkte til mig at jeg skulle gå hjem og lave barn nr 2 for jeg ville nok ikke får et job før jeg havde barn nr 2 pga min alder (31)  jeg har dagpange indtil juni næste år.. synes det er en smule stessende at ha det hængende over hovedet  men så må vi tæne endnu mere end vi gør nu

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

piap skriver:

nu må du ikke blive sur eller ked af det

jeg har lige været til samtale på min a.kasse og hun sagde direkte til mig at jeg skulle gå hjem og lave barn nr 2 for jeg ville nok ikke får et job før jeg havde barn nr 2 pga min alder (31)  jeg har dagpange indtil juni næste år.. synes det er en smule stessende at ha det hængende over hovedet  men så må vi tæne endnu mere end vi gør nu

Skal søge drømmejobbet i dag - og på mandag står jeg i aktivering på mandag (1 time om ugen), så vil jeg tage den med rådgiveren og min a-kasse der.

Det er nok også fordi min svigerfar mener det vil være uansvarligt af os, og orker ikke at høre på ham (selvom han ikke skal bestemme over vores liv)

Anmeld

31. oktober 2012

piap

Nadia&Daniel skriver:

Skal søge drømmejobbet i dag - og på mandag står jeg i aktivering på mandag (1 time om ugen), så vil jeg tage den med rådgiveren og min a-kasse der.

Det er nok også fordi min svigerfar mener det vil være uansvarligt af os, og orker ikke at høre på ham (selvom han ikke skal bestemme over vores liv)

kender det alt for godt det med at andre har en mening om hvad man skal og ikke skal.. og nogen gange gør man bare som de siger så man får fred for dem

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

piap skriver:

kender det alt for godt det med at andre har en mening om hvad man skal og ikke skal.. og nogen gange gør man bare som de siger så man får fred for dem

Lige præcis

Anmeld

31. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Vi tør næsten ikke - har "kun" omkring 65 uger igen på dagpenge, og vist jeg så ikke får job inden, og efter barsel - har jeg næsten ingen uger tilbage ang. dagpenge.. Lidt forvirrende, men håber du forstår

Det samme her, men så må jeg bygge videre på min uddannelse hvis det ikke lykkedes med job.

Anmeld

31. oktober 2012

Mor til L&S

Nadia&Daniel skriver:

Hej

Din dagpenge periode tæller ikke i mens du er på barsel og går du hen og blivet sygemeldt i mens du er gravid stopper dagpenge perioden også med at tælle

Anmeld

31. oktober 2012

Mother-love

åhhh ved hvordan du har det.. jeg er også sindsygt skruk men jeg er igang med en arbejdsprøvning som lige skal være lidt mere vished omkring.. og så skal jeg på smerteklinik igen med mit piskesmæld og der får jeg nok mere medicin.. og jeg skal jo altså trappes ud af alt medicin før jeg skal være gravid.....
MEN DET MÅ SKISME GODT SNART VÆRE ALTSÅ!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.