Synes der er snyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Nadia&Daniel

Ja, synes det er mega snyd!! Mange af dem som jeg fulgte med, da jeg ventede Laura, skal være mor eller er blevet mor til nr. 2  Mange af dem som jeg fuldte før og efter Laura kom til verden, venter nr. 2 (eller er blevet mor til nr. 2)

HVAD MED MIG?? Ja, jeg må pænt vente til jeg har fået job (som ikke hænger på træene), og jeg er MEGA SKRUK...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Ja, synes det er mega snyd!! Mange af dem som jeg fulgte med, da jeg ventede Laura, skal være mor eller er blevet mor til nr. 2  Mange af dem som jeg fuldte før og efter Laura kom til verden, venter nr. 2 (eller er blevet mor til nr. 2)

HVAD MED MIG?? Ja, jeg må pænt vente til jeg har fået job (som ikke hænger på træene), og jeg er MEGA SKRUK...

Jeg har det på fuldstændig samme måde

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Nettemor skriver:

Jeg har det på fuldstændig samme måde

Anmeld

30. oktober 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

2013 er vores år!!! Det skal det være

Anmeld

30. oktober 2012

piap

Nadia&Daniel skriver:

har det på samme måde.. bare at vi er gået i gang men ikke nogen positiv test  vi er igang med 7 cyklus, og det skulle ikke undre mig hvis du overhaler mig

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Nettemor skriver:

2013 er vores år!!! Det skal det være

Det lyder som en god plan ( har måske fundet drømmejobbet - nu skal der bare søges)

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

piap skriver:

har det på samme måde.. bare at vi er gået i gang men ikke nogen positiv test  vi er igang med 7 cyklus, og det skulle ikke undre mig hvis du overhaler mig

Vi er ikke gået igang endnu (vi øver kun - som manden så pænt siger)

Men fandt drømmejobbet igår aftes, nu skal det bare lige søges)

Anmeld

30. oktober 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Det lyder som en god plan ( har måske fundet drømmejobbet - nu skal der bare søges)

Jeg for at du får det! Det kan da for pokker ikke passe vi ikke kan få arbejde når nu andre kan..

(mister desværre mine dagpenge nu her )

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Nettemor skriver:

Jeg for at du får det! Det kan da for pokker ikke passe vi ikke kan få arbejde når nu andre kan..

(mister desværre mine dagpenge nu her )

Årh nej søde  - hvad så??

Anmeld

30. oktober 2012

piap

Nadia&Daniel skriver:

Vi er ikke gået igang endnu (vi øver kun - som manden så pænt siger)

Men fandt drømmejobbet igår aftes, nu skal det bare lige søges)

er sikker på at 2013 er året hvor vi får en baby igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.