Synes der er snyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Årh nej søde  - hvad så??

Jaaaa så får jeg ingenting Ved ikke lige hvad vi gør. Er jo gift og har hus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

piap skriver:

er sikker på at 2013 er året hvor vi får en baby igen  

Har mine bange anselser at det ikke sker (for Daniel og jeg ) Håber på Jeres vejne

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Nettemor skriver:

Jaaaa så får jeg ingenting Ved ikke lige hvad vi gør. Er jo gift og har hus..

Årh nej  Tænkt at Danmark er blevet et land som ikke kan hjælpe sine medmennesker

Anmeld

30. oktober 2012

piap

Nadia&Daniel skriver:

Har mine bange anselser at det ikke sker (for Daniel og jeg ) Håber på Jeres vejne

jo det sker også for jer... så kan vi to følges her inde

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

piap skriver:

jo det sker også for jer... så kan vi to følges her inde

Anmeld

30. oktober 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Årh nej  Tænkt at Danmark er blevet et land som ikke kan hjælpe sine medmennesker

Ja det er bare ikke sjovt.. Bliver spændende hvordan vi skal få det til at hænge sammen. .

Anmeld

30. oktober 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Ja, synes det er mega snyd!! Mange af dem som jeg fulgte med, da jeg ventede Laura, skal være mor eller er blevet mor til nr. 2  Mange af dem som jeg fuldte før og efter Laura kom til verden, venter nr. 2 (eller er blevet mor til nr. 2)

HVAD MED MIG?? Ja, jeg må pænt vente til jeg har fået job (som ikke hænger på træene), og jeg er MEGA SKRUK...

Jeg syntes også det er snyd 

Jeg er næsten sikker på det er fordi vi skal følges ad igen 

Anmeld

30. oktober 2012

dukke

Nadia&Daniel skriver:

Ja, synes det er mega snyd!! Mange af dem som jeg fulgte med, da jeg ventede Laura, skal være mor eller er blevet mor til nr. 2  Mange af dem som jeg fuldte før og efter Laura kom til verden, venter nr. 2 (eller er blevet mor til nr. 2)

HVAD MED MIG?? Ja, jeg må pænt vente til jeg har fået job (som ikke hænger på træene), og jeg er MEGA SKRUK...

Det skal nok også komme til dig søde det er bare os andre der har så travlt

Anmeld

30. oktober 2012

ESV

Nadia&Daniel skriver:

Uha jeg kender det alt for godt jeg venter på at blive færdig med min udd så det går i hvert fald 1 1/2 år..

Anmeld

31. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Vi indså at jeg ikke ville få arbejde før nr 2 var overstået, så derfor gik vi lidt før igang end planlagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.