hvordan er det med det faderskab ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Mariajny

UnderCover35 skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig for da jeg var nede hos min læge for at få oprettet min vandrejounal der udfyldte hun med det samme at min mand er faderen til vores barn...

Er det kun fordi vi er gift eller? 

altså min kæreste står ikke på nogen som helst papire, det har jeg undret mig over...

Men altså vi bor sammen, vi er dog ikke gift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Mariajny

Enirt skriver:

Du kan gå ind på borger.dk og se hvad du skal gøre.

Her er hvad der står for århus kommune

https://www.borger.dk/Sider/Handlingsside.aspx?DomainServiceId=593b5bf2-9bf1-403d-aad5-674a7efcb5ea&PageId=ed9932ee-3daa-4452-82f1-fb26c5ef96f0

Håber du kan bruge det

tusin tak for det

Anmeld

26. oktober 2012

charlottekri

LMX skriver:

https://www.personregistrering.dk/index.php?id=19

kig evt her

her kan du også bare indsende papirerne digitalt med nemID

Anmeld

26. oktober 2012

LMX

charlottekri skriver:

her kan du også bare indsende papirerne digitalt med nemID

Anmeld

26. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Er i ikke gift,er det vigtig i får anerkendt faderskabet nu,da din partner IKKE har ret til barnet uden en længere faderskabssag,hvis det værst tænkelige skulle ske,at du dør inden eller under fødslen.

Anmeld

26. oktober 2012

Mariajny

mea skriver:

Er i ikke gift,er det vigtig i får anerkendt faderskabet nu,da din partner IKKE har ret til barnet uden en længere faderskabssag,hvis det værst tænkelige skulle ske,at du dør inden eller under fødslen.

okay så skal det i orden NU... Tusind tak for dit svar, den tanke havde jeg slet ikke tænkt.

Anmeld

26. oktober 2012

serinasmor

MinBabyOscar <3 skriver:

det gjorde min læge også

men det andet der vedkender han det (han skal have 2 vidner der skriver under på at det er rigtigt ) ellers kan man sætte hvem som helst på

Hvis man er gift skal man ikke udfylde den

Anmeld

26. oktober 2012

Camilla30

mea skriver:

Det er ikke korrekt. Hvis far og mor bor sammen og der ikke er angivet en anden fader får faderen automatisk den fulde forældremyndighd over barnet, hvis moderen skulle dø. Vi har lige været 3 gange hos advokat og få lavet testamente og samlevererklæring mv. så det er jeg sikker på.

Anmeld

26. oktober 2012

serinasmor

UnderCover35 skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig for da jeg var nede hos min læge for at få oprettet min vandrejounal der udfyldte hun med det samme at min mand er faderen til vores barn...

Er det kun fordi vi er gift eller? 

Du skal ikke gøre det når i er gift. 

Staten går udfra at når man er gift og kvinden bliver gravid er manden faderen til barnet  

dette går de ikke ud fra når man er samlevende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.