hvilke ble mærke brugte din nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

morethanperfect

De første 2 uger brugte vi libero .. Nu bruger vi Pampers ..

Rema1000 sidder SÅ dårligt .. De har ingen pasform overhovedet 

Vi køber bleer til Oscar som er 2 i Rema og det er de bedste bleer til ham , men til en nyfødt duer de bare slet ikke .. Desværre , for prisen er ellers fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

LSM

1990h skriver:

og hvilken kunne den så ikke bruge?

De første ble'er vi selv købte var REMA's newborn, desværre fik vores lille dreng rød numse af dem.
Vi gik derfor over til libero, men efter ble snak i mødregruppen valgte vi at prøve REMAs igen str 3 og dem bruger han nu, vi er godt tilfredse, de sidder godt og nu får han ikke rød numse.

Anmeld

25. oktober 2012

merle2010

vi brugte rema 1000 newborn, de er ret tykke og lidt stive, men brugte dem kun i 3 uger, så skiftede jeg over til remas str 3...

de var lidt store til ham i starten og ganske bløde og dejlige...

han er 4 mdr nu og når vi har brugt den sidste pakke af nr 3 vi har liggende så skifter vi til nr 4 i rema....

min datter bruger str 6 fra rema.. bare de bedste bleer...

libero og pampers er sku for tynde, min datter tisser simpelthen igennem og de hænger hurtigt fordi de er fyldt med tis....

bleerne fra lidl er også ok... men de er vidst ikke svanemærket og koster det samme som i rema1000....

huggies er oki, men f...... dyre....

vibelle er også gode bleer med er også steget rimelig meget i pris...

faktas bleer er også oki, men i min fakta har de ikke altid bleer hjemme.. ret skod og de er lidt dyre...

kan kun sige REMA1000.... newborn er ikke de bedste bleer fra rema, men de større størrelser er fantastiske....

Anmeld

26. oktober 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Libero ved begge.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

26. oktober 2012

1990h

tak for alle jeres imput...det rart at læse lidt forskellige meninger

Anmeld

26. oktober 2012

LilleLene

1990h skriver:

og hvilken kunne den så ikke bruge?

dem fra Rema

vi brugte liboro de første 3 dage (det var det de havde på patienthotellet) Men den fik benjamin rød numse af

Anmeld

26. oktober 2012

Mother-love

Vi brugte libero op til str 3 og så gik vi over til rema1000s bleer og bruger dem stadig. Jeg synes heller ikke pampers er særlig gode. Men det er vel en smagssag

Anmeld

26. oktober 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Her er det kun pampers der dur til begge børn 

Anmeld

26. oktober 2012

gokkelok

Vi har været rigtig glade for Remas. De sad rigtig godt og holdte tæt.  

Jeg synes at Pampers og Vibelle har sådan en underlig lugt, lidt en kraftig lugt, så jeg har svært ved at lugte om hun skal skiftes når vi bruger dem, og desuden klister Pampers sig fast til hendes numse, når de er våde. 

Vi har også prøvet dem fra Levevis, og de er godt nok noget pap/plastik agtige. De holder tæt, men de er bare ubehagelige at røre ved.

Anmeld

26. oktober 2012

S.Maria

Jeg tror vi prøvede "alle" mærker, men kom frem til at libero str. 1 og 2 var bare dem der sad bedst og holdte for det meste på det de skulle

Nu bruger vi rema 1000 bleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.