hvilke ble mærke brugte din nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Giraffen

1990h skriver:

og hvilken kunne den så ikke bruge?

REMA REMA REMA REMA!!! de er billige og bløde og goe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Lilje82

Vi brugte libero i de to første størrelser, og prøvede ikke andre.

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

1990h skriver:

Brugte huggies de førstw par uger efter fødslen

de sad rigtig godt og holdte tørt på min søn

Anmeld

25. oktober 2012

Gardenia

1990h skriver:

Vi brugte Rema1000, 50 bleer til en 50er og så er det astma- og allergi samt nordisk miljømærket.
Han får rød numse af aldis, men dem kender jeg mange andre der bruger med stor tilfredshed

Anmeld

25. oktober 2012

AnnaK89

Begge bruger/brugte Libero

Carolina bruger stadig, hun er 3½ måned Vi prøvede Rema's til nyfødte, men synes de var totalt stive og der var slet ikke rigtig noget bevægelighed deri. Det synes jeg var synd at give hende på, så valgte Libero til hende

Lærke brugte Libero til hun ramte str. 4 og bruger nu Rema's str. 4, de passer rigtig fint og er dejlig bløde

Vi brugte Vibelle til Lærke på et tidspunkt, men skiftede hurtigt tilbage til Libero, da jeg synes de lynhurtigt stank af tis 

Anmeld

25. oktober 2012

Rebecca55

Da de var helt små brugte de både pampers og libero. I dag bruger de dem fra lidl, da de har den bedste pasform og synes kvaliteten er lige så go.

Anmeld

25. oktober 2012

Maja88

libero.. hun har ikke kunne bruge andet

Anmeld

25. oktober 2012

Stjerneskud

Jeg har brugt libero til mine. Den første gang prøvede vi os lidt frem. Pampers var simpelthen alt for store, så de sad ikke ordentligt. Derfor valgte vi libero da de er noget mindre i new born. På et tidspunkt gik vi over til aldi bleer og de fungerede fint for den store men den lille kunne ikke tåle dem, så gik vi over til libero igen.

Anmeld

25. oktober 2012

Aagaard

Angelamark og vi hadede libero!

Anmeld

25. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Libero, og det bruger vi stadig. Lige pt. bruger vi bleerne fra Rema, og de holder hende tør og det hele, men jeg synes de er for tykke. Så jeg tror efter de pakker vi har liggende herhjemme, så skifter vi til Libero igen. 

Vi bruger IKKE Pampers. Synes ved hver tisseble at bleen var helt "smattet" og føltes som om den skulle til at gå i opløsning. Jeg brød mig ikke om dem. De er meget tynde, og jeg synes ikke de kan indeholde ret meget. Herhjemme gik der heller ikke længe før man var nødt til at skifte fordi bette fisen lugtede langt væk af tis - det er aldrig sket med Libero eller Rema

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.