hvilke ble mærke brugte din nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.925 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

1990h

og hvilken kunne den så ikke bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Muhmi

Pampers.. Vi prøvede ikke rigtig andre før vi skiftede til nummeret størrere og der købte vi Änglamark og gør stadig

Anmeld

25. oktober 2012

serinasmor

vi brugte libero (mener også det var dem de havde på patienthotellet) ... pampers sad bare ikke lige så godt på hendes lille numse

Anmeld

25. oktober 2012

lycly

Vi brugte først libero fordi vi fik en masse i gave, men havde jeg selv skulle vælge, var det blevet änglamark.

Pampers synes jeg personligt er noget lort, de er mega tynde, lidt papirsagtige og føles som dårlig kvalitet. änglamarks er rigtig bløde og tykke

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Libero, men kun fordi vi havde fået en prøvepakke Brugte Pampers et par gange, men de lækkede hver gang.

Gik over til Vibelle, og dem har vi aldrig haft problemer med. Alle andre mærker har der været flere "uheld" med

Anmeld

25. oktober 2012

1990h

Nessie skriver:

Libero, men kun fordi vi havde fået en prøvepakke Brugte Pampers et par gange, men de lækkede hver gang.

Gik over til Vibelle, og dem har vi aldrig haft problemer med. Alle andre mærker har der været flere "uheld" med

vibelle kender jeg slet ikke?

Anmeld

25. oktober 2012

anynom

Libero - dem brugte vi på sygehuset og fortsatte indtil hun skiftede op i str 4. Der skiftede vi til anglamark.
Vi prøvede en enkelt gang rema 1000's til nyfødte, men hold kæft noget lort!

Anmeld

25. oktober 2012

1990h

LuLy skriver:

Vi brugte først libero fordi vi fik en masse i gave, men havde jeg selv skulle vælge, var det blevet änglamark.

Pampers synes jeg personligt er noget lort, de er mega tynde, lidt papirsagtige og føles som dårlig kvalitet. änglamarks er rigtig bløde og tykke

ja det nok meget forskelligt hvad de bruger..nogle de ene nogle de andre..

prøvede i remas til new born?

Anmeld

25. oktober 2012

1990h

JulieWH skriver:

Libero - dem brugte vi på sygehuset og fortsatte indtil hun skiftede op i str 4. Der skiftede vi til anglamark.
Vi prøvede en enkelt gang rema 1000's til nyfødte, men hold kæft noget lort!

hvorfor var det noget lort?

Anmeld

25. oktober 2012

vitapigen

Libero og fungerer stadig fint her og min datter er 15 mdr har kun lækket et par gange men der var bleen også overfyldt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.