Anonym skriver:
Vi bor lige nu på fyn, men skal i løbet af foråret flytte til Østjylland. Helst så tæt på Århus som muligt, men efter vi begge har studeret i næsten 8 år, er økonomien ikke helt vildt god, så derfor bliver det en af forstaderne til Århus. Men hvor? Gerne et natursmukt sted, børnevenligt og med et hyggeligt lokalsamfund.
Er der nogle af jer der bor eller kender til et område i Østjylland, og kan fortælle gode og dårlige ting ved området/byen? Børnehaver, gerne skovbørnehave/naturinstitution? Og hvor det ikke er dyrt at bo, som fx. Riskov, Højbjerg, Trøjborg (selvom vi GERNE ville bo der)
Alle indput vil blive modtaget med taknemmelighed 
(Jeg er anonym fordi min kærestes familie ikke ved, at vi flytter herfra endnu, og min kæreste vil gerne fortælle dem det på en ordenlig måde, da de højst sandsynligt blive ærgelige over det.)
Jeg bor selv i skæring nord for århus RIGTIG skønt område
tæt på skov og strand og der er rigtig mange børnefamilier herude

Ellers er jeg opvokset i Trige også nord for århus, og synes egentlig også det er en dejlig by og der ligger 2 store skove,
Men blokkene der ligger der er for noget tid siden blevet betegnet som en Ghetto, men hvis ikke man bor i nærheden af dem, synes jeg ikke det er noget man ligger mærke til
Men hvis det skal være gennem boligforening er det kun muligt at få bolig oppe i blokkene, men i kan evt være heldige at finde noget inde på boligportalen, det er der vi har fundet vores nuværende bolig i skæring
Jeg fik lige som dig ikke genindmeldt mig i boligforeningen da der kom de nye regler. P*SSE irriterende men der er ikke noget at gøre ved det, og ventelisterne er bare ekstremt lange