Anonym skriver:
Vi bor lige nu på fyn, men skal i løbet af foråret flytte til Østjylland. Helst så tæt på Århus som muligt, men efter vi begge har studeret i næsten 8 år, er økonomien ikke helt vildt god, så derfor bliver det en af forstaderne til Århus. Men hvor? Gerne et natursmukt sted, børnevenligt og med et hyggeligt lokalsamfund.
Er der nogle af jer der bor eller kender til et område i Østjylland, og kan fortælle gode og dårlige ting ved området/byen? Børnehaver, gerne skovbørnehave/naturinstitution? Og hvor det ikke er dyrt at bo, som fx. Riskov, Højbjerg, Trøjborg (selvom vi GERNE ville bo der)
Alle indput vil blive modtaget med taknemmelighed 
(Jeg er anonym fordi min kærestes familie ikke ved, at vi flytter herfra endnu, og min kæreste vil gerne fortælle dem det på en ordenlig måde, da de højst sandsynligt blive ærgelige over det.)
Hejsa! Det er meget billigt at bo fx i Gellerupparken, men som du måske nok ved, er der mange indvandrere. Jeg er ikke racist, men det er ingen hemmelighed der er super meget kriminalitet og vold, og at de kører som sindssyge derude, så det er jo smag og behag om man vil bo sådan et sted

Vi bor i Aarhus Nord, for toppen af den lange Randersvej som kører inde fra byen, og vi betaler for omkring 90 kvadratmeter, 3 værelser, cirka 4300. Det er med boligstøtte indberegnet. Vi er begge studerende

Det er et rigtig dejligt sted!
Af forstader til Århus har jeg boet i Malling, og HeidiØ herinde vil kunne fortælle dig mere om byen. Jeg synes det var DEJLIGT at bo derinde! Det er nemt at komme ind til Århus med både bus og tog, der er masser af natur, stille og fredeligt, men alligevel i overskuelig afstand til Århus