Anonym skriver:
Faktisk har vi snakket lidt om Skanderborg, for priserne er mere end fornuftige, og der er masser af natur. Men har været lidt tilbageholdende, fordi vi ingen kender i området. Nu er du jo tilflytter, så måske du kan fortælle lidt om, hvordan det er at falde til og skabe sig et liv der?
Jeg synes folk virker søde rare og imødekommende ...
Her er et rigt foreningsliv med hele 2 gymnastikforeninger - hvis i er fysisk aktive mennesker
Jeg vil sige at I jo selvfølgelig skal gøre noget aktivt for at skabe kontakt .. selv er jeg startet i et kor hernede og kæresten er blevet træner/trænermedhjælp for 3 springhold ... vi flyttede i sommer og har selvfølgelig ikke fået de helt vilde bekendtskaber endnu
... Jeg går ledig og det gør det selvfølgelig lidt sværere for mig at få kontakter, men vi skal da til arbejdsdag i børnehaven fx
..
Vi føler os allerede ret godt hjemme, men savner selvfølgelig at få besøg af venner og den slags - jeg satser på det kommer med tiden ...
generelt tror jeg det er svært at få nye relationer ligemeget hvilken by man flytter til som "voksen", da man var yngre hjalp det jo meget at man typisk startede på ny uddannelse i den by man flyttede til ..og fik relationer fordi ens studiekammerater var i samme situation.. den hjælp har man jo ikke når uddannelsen er slut .. men hvis i begge har job ventende på jer så husk at deltage i alle de sociale arrangementer der følger med 
Anmeld