Hvor store er/blev dine babser under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

MissMona

LilleMie skriver:

Mine voksede slet ikke gennem graviditeten og heller ikke da jeg ammede (de var dog hårde og spændte til tider, men samme størrelse).

Til gengæld fik jeg mindre bryster efter jeg stoppede helt med at amme, da min datter var 7 måneder. Så nu er jeg gået fra en D til C skål, plus de bare er lidt mere slatne og fesne 

Åh ja, det med mindre slappe bryster. Det må jo forventes at komme, eller det gør jeg ihvertfald. ... Men så kan man se at jeg lever! ... Men gruer da også lidt for hvor meget det bliver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

FamilenStorm

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Jeg synes mine de vokser og vokser. Selvom jeg kun er 6+0 i dag. Jeg er så også kun vant til at have "små bryster" (75b) så de virker hurtigt store for mig.

Men jeg blev nysgerrig efter at høre andres erfaringer - ja kort sagt - hvor meget voksede dine bryster i graviditeten og hvornår voksede de? I starten, under hele forløbet eller først ved fødselen?

Mh MissMona

De blev STORE... Havde dog en god barm inden første graviditer, der havde jeg en DD/E Jeg nåede op i en J-skål i min graviditet.. Det var helt sindsygt..

Efter at vores lille madglade prinsesse var færdig med amme, røg jeg ned i en lille C skål (Hængepatter ) Og nu er jeg oppe i en E/F skål (er 30+4)

De begyndte også at vokse nærmest før jeg testede positiv..

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

FamilenStorm skriver:

De blev STORE... Havde dog en god barm inden første graviditer, der havde jeg en DD/E Jeg nåede op i en J-skål i min graviditet.. Det var helt sindsygt..

Efter at vores lille madglade prinsesse var færdig med amme, røg jeg ned i en lille C skål (Hængepatter ) Og nu er jeg oppe i en E/F skål (er 30+4)

De begyndte også at vokse nærmest før jeg testede positiv..

Hold da fast det var et kæmpe spring... Det kan jeg næsten ikke forestille mig hvor mærkeligt det må have været at opleve på sin egen krop.

Anmeld

24. oktober 2012

FamilenStorm

MissMona skriver:

Hold da fast det var et kæmpe spring... Det kan jeg næsten ikke forestille mig hvor mærkeligt det må have været at opleve på sin egen krop.

Det var også helt enormt.. Og var lidt æv for det, for det tog jo lidt fokus fra maven når man render rundt med sådan et yver plus det er lidt tungt for ryg og nakke til sidst...

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Kat

Åååhhh de bryster! Jeg har fået en helt ny forelskelse! Mig selv foran et spejl! 

Jeg har altid haft meget små bryster. Flot form og de sidder fint, men alt, alt for små... Nu er de så blevet større, fyldige og helt spændt ud og WOW, jeg kan stå og beundre mig selv foran spejlet længe! Totalt modelbryster lige dér altså! Hvorfor hulen skal det også bare være en midlertidig fase, kunne de ikke bare se sådan ud altid. Haha øv... 

Og så er spørgsmålet jo lige hvordan de ser ud efter amning... gys!

Anmeld

24. oktober 2012

Mink

MissMona skriver:

Min kæreste må gerne. Men heeeelt forsigtigt!

Jeg synes også det varierer lidt hvor ømme de er på forskellige tidspunkter af dagen.

Ja det er rigtigt nok  render med sådan en tubetop i stedet for bh det synes jeg er mere behageligt ... 

Anmeld

24. oktober 2012

M!

I 9 uge var mine allerede vokset én skål!

Anmeld

24. oktober 2012

MortilCilas

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Jeg synes mine de vokser og vokser. Selvom jeg kun er 6+0 i dag. Jeg er så også kun vant til at have "små bryster" (75b) så de virker hurtigt store for mig.

Men jeg blev nysgerrig efter at høre andres erfaringer - ja kort sagt - hvor meget voksede dine bryster i graviditeten og hvornår voksede de? I starten, under hele forløbet eller først ved fødselen?

Mh MissMona

Puha .. min voksede fra en 80b til en 80c og det var i starten, og da mælken løb til var en sportsBH i dobbelt D for lille ..

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Mine vokser ikke... Det gjorde de heller ikke da jeg ventede Silas

Jeg er snart 25 uger henne og mine bryster har samme størrelse... Manden synes de vokser, men det tror jeg bestemt bare er noget han har sat sig i hovedet, for jeg kan ikke mærke eller se forskel, det er bare en smule fastere

Til gengæld voksede de så ret meget da der kom mælk i dem og sad ligesom kanonkugler de første 4-5 mdr. efter Silas var født...

Jeg bruger forresten 95F, så ved ikke om det har noget at sige

Anmeld

24. oktober 2012

LRJ

Min voksede fra g-I under graviditeten og videre fra i-j da der kom mælk i, og nu 2,5 år efter jeg fødte er jeg oppe i K/L skål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.