Hvor store er/blev dine babser under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

MissMona

...Ja jeg er nysgerrig.

Jeg synes mine de vokser og vokser. Selvom jeg kun er 6+0 i dag. Jeg er så også kun vant til at have "små bryster" (75b) så de virker hurtigt store for mig.

Men jeg blev nysgerrig efter at høre andres erfaringer - ja kort sagt - hvor meget voksede dine bryster i graviditeten og hvornår voksede de? I starten, under hele forløbet eller først ved fødselen?

Mh MissMona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

jack

Mine bryster voksede os ret hurtigt... i løbet af de første 3 mdr gik jeg fra en B til en C... og derfra til en D skål... jeg  skal sættes igang imorgen så når mælken er løbet til de vokser mere...

Held og lykke med det hele...

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

jack skriver:

Mine bryster voksede os ret hurtigt... i løbet af de første 3 mdr gik jeg fra en B til en C... og derfra til en D skål... jeg  skal sættes igang imorgen så når mælken er løbet til de vokser mere...

Held og lykke med det hele...

Uuuh, mon det er det der venter mig

og om en fantastisk fødsel til dig i morgen så!

Anmeld

24. oktober 2012

Snehund

Jeg er i uge 14 + 4 og havde inden graviditeten ret store bryster (H skål) heldigvis er mine bryster ikke vokset ret meget endnu - de er blevet lidt mere fyldige, men jeg kan stadig passe mine BHer

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

Snehund skriver:

Jeg er i uge 14 + 4 og havde inden graviditeten ret store bryster (H skål) heldigvis er mine bryster ikke vokset ret meget endnu - de er blevet lidt mere fyldige, men jeg kan stadig passe mine BHer

Ja ligesom der er en usynlig grænse for hvornår man gerne vil kaldes ung og gammel, så er der nok også en magisk grænse for hvornår man synes det er sjovt at brysterne bliver større.

Indtil videre synes jeg det er skægt og helt ok at de vokser, men jeg har jo heller ikke prøvet at have en H skål

(Min kæreste synes også det er ret sjovt )

Anmeld

24. oktober 2012

Snehund

MissMona skriver:

Ja ligesom der er en usynlig grænse for hvornår man gerne vil kaldes ung og gammel, så er der nok også en magisk grænse for hvornår man synes det er sjovt at brysterne bliver større.

Indtil videre synes jeg det er skægt og helt ok at de vokser, men jeg har jo heller ikke prøvet at have en H skål

(Min kæreste synes også det er ret sjovt )

Min kæreste synes også det er skønt, at mine er vokset, selvom de var store i forvejen.

Jeg synes det er ok, at de vokser lidt, er vant til at have en større barm end de fleste og har lært at acceptere min krop - selvom det ikke var sjovt, da jeg var helt ung.

Jeg tror bare, det bliver svært at finde BHer, der kan passe, hvis de blir ved at vokse Det er nemlig svært nok i forvejen

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

mine voksede en skålstørrelse. ( fra c til d ) :-)

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Jeg synes mine de vokser og vokser. Selvom jeg kun er 6+0 i dag. Jeg er så også kun vant til at have "små bryster" (75b) så de virker hurtigt store for mig.

Men jeg blev nysgerrig efter at høre andres erfaringer - ja kort sagt - hvor meget voksede dine bryster i graviditeten og hvornår voksede de? I starten, under hele forløbet eller først ved fødselen?

Mh MissMona

jeg er 13+0 og er ca gået fra en D til en DD/E men har heldigvis gemt mine gamle BH'er (har været tyk), og har stadig flere BH'er i større størelser hvis de sku vokse mere, det håber jeg dog de ikke gør

Anmeld

24. oktober 2012

simone_jacobsen

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Mh MissMona

Nu har jeg en okay stor barm i forvejen (bruger en F-skål ;-( ) og jeg kan ikke passe mine BH'er mere. Jeg gider dog ikke købe nye så de bliver bare klemt lidt, når de en sjældent gang i mellem kommer i en BH ;-)

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

mine er slet ikke vokset overhoved....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.