Hvor store er/blev dine babser under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Timse

Mine voksede voldsomt i starten, jeg er gået fra en c/d skål til en g og den er de på vej ud af, for mig er det bestemt ikke sjovt, jeg har tidligere har store babser, men fik en brystreduktion for 5 år siden, så det er hårdt at de er store igen, men håber på de svinder ind igen på et tidspunkt

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Miss BananaHammock

Indenfor de første 10 uger steg jeg fra 70B til 85C og det har jeg nogenlunde holdt indtil videre (er i uge 32 nu) - men regner med at der sker lidt når mælken løber til.

Anmeld

24. oktober 2012

Mink

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Jeg synes mine de vokser og vokser. Selvom jeg kun er 6+0 i dag. Jeg er så også kun vant til at have "små bryster" (75b) så de virker hurtigt store for mig.

Men jeg blev nysgerrig efter at høre andres erfaringer - ja kort sagt - hvor meget voksede dine bryster i graviditeten og hvornår voksede de? I starten, under hele forløbet eller først ved fødselen?

Mh MissMona

Jeg er 7+2 i dag, og mine er også vokset en hel del, nok til at manden i hvert fald har lagt mærke til det, men det er så også det eneste han har fået ud af det, for de er så herre ømme at det herhjemme er "nok se men ikke rører" 

Anmeld

24. oktober 2012

Frk. Himmelblå

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Jeg synes mine de vokser og vokser. Selvom jeg kun er 6+0 i dag. Jeg er så også kun vant til at have "små bryster" (75b) så de virker hurtigt store for mig.

Men jeg blev nysgerrig efter at høre andres erfaringer - ja kort sagt - hvor meget voksede dine bryster i graviditeten og hvornår voksede de? I starten, under hele forløbet eller først ved fødselen?

Mh MissMona

Fra 70 d 

til

75 g

Anmeld

24. oktober 2012

SussieThyssen

MissMona skriver:

...Ja jeg er nysgerrig.

Mh MissMona

De voksede ikke spor.
Det eneste der skete var, at blodårerne blev lidt tydligere og brystvorterne blev helt mørkebrune.
Så mine babser ser nogenlunde ud, som de altid har gjort, også nu hvor jeg er over 50.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. oktober 2012

LilleMie

Mine voksede slet ikke gennem graviditeten og heller ikke da jeg ammede (de var dog hårde og spændte til tider, men samme størrelse).

Til gengæld fik jeg mindre bryster efter jeg stoppede helt med at amme, da min datter var 7 måneder. Så nu er jeg gået fra en D til C skål, plus de bare er lidt mere slatne og fesne 

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

simone_jacobsen skriver:

Nu har jeg en okay stor barm i forvejen (bruger en F-skål ;-( ) og jeg kan ikke passe mine BH'er mere. Jeg gider dog ikke købe nye så de bliver bare klemt lidt, når de en sjældent gang i mellem kommer i en BH ;-)

Jeg er heller ikke så meget for bh´er. Og har altid været stolt af at kunne klare mig uden

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

Timse skriver:

Mine voksede voldsomt i starten, jeg er gået fra en c/d skål til en g og den er de på vej ud af, for mig er det bestemt ikke sjovt, jeg har tidligere har store babser, men fik en brystreduktion for 5 år siden, så det er hårdt at de er store igen, men håber på de svinder ind igen på et tidspunkt

Og tillykke med graviditeten

Ja så kan jeg godt se det ikke er så rart at de vokser. Man gider jo ikke under kniven flere gange end højest nødvendigt!

Og iiih, tusind tak for din lykønskning!

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

Akmese skriver:

Jeg er 7+2 i dag, og mine er også vokset en hel del, nok til at manden i hvert fald har lagt mærke til det, men det er så også det eneste han har fået ud af det, for de er så herre ømme at det herhjemme er "nok se men ikke rører" 

Min kæreste må gerne. Men heeeelt forsigtigt!

Jeg synes også det varierer lidt hvor ømme de er på forskellige tidspunkter af dagen.

Anmeld

24. oktober 2012

MissMona

Frk. Himmelblå skriver:

Fra 70 d 

til

75 g

Hold da helt fast. Det var også meget.

...er vild med din smiley/dit ikon til sidst Hvor finder man det henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.