Brug for råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

LotteGabriella

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha.... Du er så dejlig Mathilde
Lige ang. det med Mors.... hvor på Mors bor i?? Sker der noget derovre?? Jeg er sgu nervøs for at jeg bare kommer til at sidde og hænge

Nå tilbage til sagen.... Jeg forstår bare heller ikke hans opførsel. Det kunne være jeg skulle prøve at skrive til ham og se hvorledes stemningen er. For jeg har nok en tildens til at førsøge at tolke tingene lidt for meget!!

Ja det virker alt sammen forkert, men eftersom han ikke rigtigt har prøvet et længere forhold, kan det jo ikke blive ved med at være en undskyldning!! Og slet ikke når jeg har min datter "indblandet" (som sagt har han ikke mødt hende, men hun kan jo ikke have en mor der konstant kører i en følelsesmæssig rutsjebane!!).
Men han er faktisk meget genert!

Hmmm.... jeg må vel hellere lære ham hvordan man er nogens kæreste  Nogen gode råd om hvordan f..... man lærer dem det

Knus Pernille, som stadig overvejer om Mors måske alligevel er den rette vej

...altså min mand er fra mors og jeg er fra københavn...kan kun anbefale en mand som er morsingbo...så måske lidt luftforandring er en god ting hvis fyren bliver ved med at opfører sig sådan synes ikke at han kan være det bekendt og må indrømme at jeg ikke havde stået model til det men måske venter han på at du skriver til ham?! Anyway gi'r Mathilde ret...en snak sammen er en god idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Mutti2

LotteGabriella skriver:

...altså min mand er fra mors og jeg er fra københavn...kan kun anbefale en mand som er morsingbo...så måske lidt luftforandring er en god ting hvis fyren bliver ved med at opfører sig sådan synes ikke at han kan være det bekendt og må indrømme at jeg ikke havde stået model til det men måske venter han på at du skriver til ham?! Anyway gi'r Mathilde ret...en snak sammen er en god idé

Hej søde.

Desværre gik det ikke som håbet. Jeg snakkede med ham, og der kom nogle sandheder på bordet

Er ret nedtrykt i dag, så jeg orker ikke at skrive det hele igen..... men hvis det er kan du læse 5 beskeder tilbage og se hvilken behandling jeg endte ud med

Men tak for dit indlæg.

knus

Anmeld

1. juni 2009

Miamaja

Rosa skriver:

helt enig - kortene på bordet, så må han sgu oppe sig eller ud...   Kan sagtens forstå du er ked af det - jeg var blevet helt kulret i hovedet over den behandling... Han lyder en smule umoden og meget knastør "bondemands-agtig"

hehe samme tanke. sikkert derfor han ikke har haft en laengervarende kaereste

samtidig vil jeg sige maend ikke er kvinder og nogle maend foretraekker at ligge for sig selv efter sex og faa lidt ro. men ligefrem rejse sig og gaa. det ville jeg ogsaa blive stodt over.

min maend er ikke den type der gaar og kysser mig hele tiden og fortaeller mig konstant hvor dejlig og smuk jeg er. hvis jeg sporger ham siger han altid med et fjoget smil ' du ved da godt du er en fox' eller du er altid dejlig. saa han er ikke den type der hver dag er der med romantiske ord. det viser han paa en anden maade ved at tage mig ud paa middag, gore et eller andet for mig. men det med at sige jeg elsker dig hver dag det gor han ikke

Anmeld

1. juni 2009

Mutti2

Miamaja skriver:

hehe samme tanke. sikkert derfor han ikke har haft en laengervarende kaereste

samtidig vil jeg sige maend ikke er kvinder og nogle maend foretraekker at ligge for sig selv efter sex og faa lidt ro. men ligefrem rejse sig og gaa. det ville jeg ogsaa blive stodt over.

min maend er ikke den type der gaar og kysser mig hele tiden og fortaeller mig konstant hvor dejlig og smuk jeg er. hvis jeg sporger ham siger han altid med et fjoget smil ' du ved da godt du er en fox' eller du er altid dejlig. saa han er ikke den type der hver dag er der med romantiske ord. det viser han paa en anden maade ved at tage mig ud paa middag, gore et eller andet for mig. men det med at sige jeg elsker dig hver dag det gor han ikke

Hej søde.

Desværre kunne jeg ikke engang få det ud af ham.... han endte med at smide mig helt på porten med en besked om at det hele havde været pga medlidenhed.  Se evt 7 indlæg tilbage

Men tak for din besked

knus

Anmeld

1. juni 2009

Miamaja

Hej søde.

Desværre kunne jeg ikke engang få det ud af ham.... han endte med at smide mig helt på porten med en besked om at det hele havde været pga medlidenhed.  Se evt 7 indlæg tilbage

Men tak for din besked

knus

ejj sikke en idiot. det er da derfor han ikke kan have et laengere forhold end max 2 maaneder. og det der med at du er for moden. sikke da et skvat. man kan ikke vaere for moden her i livet. han virker utrolig barnlig.

desuden lugter det der med at skynde sig afsted efter han har vaeret i seng med dig lidt langt vaek. hmm det minder mig om de fyre som er vildt interesseret lige indtil de faar dyppet deres snabel. og ja, saa har de mistet interessen. det oplevede jeg tit og ofte hos mine veninder, som tuede ud hos mig og jeg var rasende paa de der fyre der hurtigt var videre til den naeste sommetider til mig det gjorde mig STIK tosset!! derfor har jeg altid ventet meget laenge indtil det med sex fordi jeg ville vaere helt sikker paa fyrens folelser for mig. tja og var jeg kun interesseret i noget uforpligtende saa var jeg jo heller ikke helt interesseret i fyren og ergo ingen folelser blev saaret saa held og lykke med det. det skal nok gaa alt sammen, men jeg tror du skal tro mere paa dig selv og hvile mere i dig selv saa du ikke lader dumme fyre traede paa dig, men vise du synes du er dig selv vaerd det bedste

Anmeld

1. juni 2009

4xGreve

Hej smukke Eva

Jeg  havde skrevet til ham da jeg læste din besked. Jeg har indset at han ikke ligefrem kan læse mine tanker og føleleser.
Han er sgu lidt et fjols når det kommer til det med føleleser jeg har i 2 dage belært ham med hvordan jeg har det med at han opfører sig som han gør, og sent i går aftes, da jeg endnu engang forsøger at få kontakt til hans følelser skriver han bare: "er du sur eller hva?" Og de jeg efterfølgende fortæller at jeg er rigtigt rigtig ked af det, undgår han bare at svare... (han faldt højst sandsynligt i søvn)... men han skulle møde kl 5 her til morgen, og ikke engang der kunne han skrive....

Så i går var det meningen at han skulle møde Milla-Victoria for 1. gang. Det var meget neutralt, og ingen kys, kram eller noget andet. Vi var begge til dyreskue, så det var en fantastisk mulighed for ham at møde hende. Vi snakkede sammen i max et ½ min. og hans eneste ord til lille-pigen var "dav".....   Kun et enkelt "dav".... hvad blev der af alt det med "Jeg glæder mig SÅ meget til at møde hende" eller "jeg tager imod hende med åbne arme"....,  Jeg var så ulykkelig.

Aftenen gik med en flaske Asti og en rigtig tøse-tude-film på sofaen
Men eftersom han ikke er vant til det der forhold, giver jeg ham en lille chance endnu. Det var højst sandsynligt for tideligt han mødte hende.
Så det går bare rigtigt elendigt, og jeg er ufattelig ulykkelig. Men jeg vil ikke smide det ud endnu!!

Planen er lige nu at jeg vil vise ham hvad en god kæreste er, mine ord trænger ikke rigtigt igennem!!!  Og så skal han muligvis med mig til en fødselsdag på fredag, hvor han skal sove herhjemme, (Milla-Victoria bliver passet hos hendes moster), så der bliver masser af tid til at få snakket

Tak for lige at sparke lidt til mig, til tider har jeg pakket fornuften tilstrækkeligt af vejen til at kunne tænke klart....
Så er det rart med lidt råd, fra udefra stående.

Knus

Puha det lyder som ne ordenlig omgang, men jeg er ikke ne så tålmodig ung dame som du viser dig at være, jeg vil personligt ha sparket ham ud, for hvis han ikke reger positivt på mit barn eller tager mine følelser alvorligt så kan jeg personligt ikke bruge ham til noget...
Er selv sammen med en mand der ikke havde været i forhold i 5 år da vi mødte hinanden og hans tidliger forhold var det jeg personligt vil kalde en kæmpe strid følelses mæssig kamp for ham, et rent helvede kort sagt (stakkels min lille mand) men han fandt hurtigt ud af at enten kunne han opføre sig som en mand eller en drengerøv...
Jeg havde brug for en mand en med hjerne og hjerte og ikke en drengerøv men pik og pik...

Men igen det er mig personligt... Du bliver også nød til at tænke fremad, hvor længe skal han ha lov at trampe på dig, og vil han nogen siden ændre sig, og hvad med din lille pige mm.?

Anmeld

1. juni 2009

Pige2009

Godt at du fik besked, selvom det gør ondt i øjeblikket. Men husk, hvad der ikke slår os omkuld gør os stærkere - og vi kvinder er stærke! Se på de positive sider af livet og det som de giver dig...

Held og lykke med den fremtidige dating.

Knus

Anmeld

2. juni 2009

Zeta

Hm, læste lige dit indlæg 2 gange og begge gange tænkte jeg "det kan han simpelthen ikke være bekendt!".

Det kan du egentlig ikke bruge til noget, altså hvad andre tænker, men du skal fastholde din egen opfattelse, og din oplevelse tror jeg mange finder mærkelig. Det er ikke dig der er noget galt med så glem ham og kom videre. Det er det bedste råd. Ved godt at selvtilliden får et knæk efter sådan en oplevelse, men prøv at grin af det når du kan, og få givet slip.

Pøj med fremtidige udkårne, men husk at vær kritisk.

Anmeld

2. juni 2009

karina1980

jeg beundre dig virkelig for din tålmodighed og for din måde bare at bære over med,

må nok indrømme at havde jeg stået i samme situation, var han for længst røget ud til højere og den næste i køen, havde fået lov til at træde til

mit bedste råd til dig ville nok være at du skal passe på med at lægge for mange følelser i med det samme, mænd er en del mere retarderet på det område end os kvinder de *føler* ikke på samme måde og ej heller ligeså hurtigt som vi gør, så derfor bliver de tit skræmt væk

men glem ham og så op på hesten igen, der er masser af vidunderlige mænd derude endnu, som også leder efter en skøn pige at dele livet med

Anmeld

2. juni 2009

Balderson

Eva skriver:

Hvorfor taler du ikke bare med ham...ring og sig du godt kunne tænke dig at han lige kikker op....hvorfor skal det være en gættekonkurrence og et spørgsmål om hvme der kontakter hvem først.
Fortæl lige præcis hvad du føler og hvordan du har det med tingene som de er nu...du kan ikke leve med det som det er nu, gør du ikke noget ændrer det sig ikke...gør du noget kan det jo blive bedre.
Så i stedet for at gætte så snak med ham og fortæl ham så hvad det er du har brug for...ellers har han ikke en ærlig chance..få afklaret  og afstemst jeres forventninger med det samme, så skal I ikke rode med det senere..
Knus til dig...
Eva...

Det kan ikke sige mere enkelt Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.