Hejsa.
Jeg ved godt at det måske er en smule mærkeligt at jeg ligger min private historie herind omkring min nye fyr. Men jeg kan slet ikke læse ham og hans signaler

Og det går mig virkeligt på. Så jeg håber der er nogen udefra der måske kan have et bedre overblik end mig

Jeg har nu i 3 uger set den her fyr. Vi har skrevet sammen næsten hver dag. Vi mødtes i byen, og 2 dage efter havde han forsøgt at få mit nr, af hans venners venners venner

Vi begynder at skrive, men det er meget ligegyldige ting vi snakker om. Han er super sød. Han har været på besøg 4 gange og vi har været i byen 2 gange.
Nogle dage skriver han bare slet ikke, og andre dage, kan vi slet ikke holde op med at skrive. Jeg ved han er en travl mand (landmand), og han er ikke vant til forhold. Men derfor vil jeg da gerne engang imellem have at vide hvor sød og dejlig jeg er. Jeg fortæller tit ham hvor skøn en fyr han er, men så sjældent noget igen.
Ja ja jeg ved godt at det er bragende nyt, men netop derfor burde der bare være mere i det!! Han "burde" skrive 10 gange om dagen, og han "burde" ringe konstant. Hans kammerater siger at han ikke går og snakker om andet end mig, og at han har snakket om at han skal ud at købe en familiebil på et tidspunkt. Han spørger tit ind til om jeg ikke kunne finde på at flytte til Mors på et tidspunkt, og omtaler hans ny-købte hus, som vores. Det er tydeligt at han sommetider ser os sammen langt ude i fremtiden.
Men så kommer vi til det jeg synes der er mærkeligt.... I går var han på besøg igen

Og vi var i seng sammen for 1. gang (undskyld hvis det støder nogen at jeg fortæller dette). Lige efter han er kommet, kysser han mig 4 gange, og rejser sig. Han er allerede næsten i tøjet før jeg får set mig om, og snakker om at klokken er mange.....

Min første tanke var: "Oh my god, var det SÅ dårligt"?
Vi går ind i stuen, og jeg spørger om han ikke lige ville sidde ned. Han sætter sig, men snakker næsten ikke med mig!!

Jeg siger så til ham, at han opfører sig vildt mærkeligt, og at jeg egentligt gerne vil vide om jeg får ham at se igen eller om det var det !!!!!!
Han siger bare: "Du får mig at se igen", og det var det....... ikke noget smil, ikke noget kys.... Nada nix.
Da han så skal til at hjem, efter at have nævnt det en del gange, kysser vi kort... men ikke noget nævnværdigt.... vi plejer ikke at kunne give slip fra hinanden i døren, men denne gang kunne det nærmest ikke gå stærkt nok med at komme ud af døren
Jeg er så ked af det... for jeg ventede et stykke tid netop for at jeg ikke ville opleve denne slags. Jeg har intet hørt fra ham siden, men har heller ikke skrevet til ham. Jeg ville gerne se hvor lang tid der går før han skriver. Også for at se om han selv er interesseret.... men nøj hvor er det svært, når jeg er så ked!!
Er det normalt at opføre sig sådan???? Det skal lige siges at han ikke har haft kæreste på i 4 år, og det varede 2 mdr, hvilket var hans længste forhold.... Så jeg bærer over med ham, når han f.eks ikke kan huske en ret vigtig samtale vi havde lørdag aften, fordi han var for fuld. Eller når han ikke skriver til mig i 1½ døgn, fordi han er stresset!!
Det kan godt være jeg lyder som en kælling.... men burde han ikke bare vise lidt mere interesse??????
Tak fordi i læste med så langt

Knus Pernille