Så fik jeg svar på hvad der foregik.....

Jeg skrev til ham at jeg godt kunne se hvor det her bar hen af.... og at jeg nok skulle trække mig, ville da bare ønske han havde fortalt mig sandheden.
Og så kom den....
Han synes jeg var alt for moden til ham, og havde indset det i torsdags da vi havde sex. Det hele var en stor gang medlidenhed for min situation som enlig mor, og min livshistorie!!!!!!!!
..... så smuk som jeg var kunne jeg sagtens finde en der var klogere, smukkere og mere dejlig end ham,.... ..... han havde kunnet se i mine øjne at jeg var en sød pige.... og sådan fortsatte han!!
Han skrev han havde det virkeligt skidt med sig selv, og jeg fortjente ikke den behandling, han havde aller mest lyst til at skære tissemanden af sig selv.... Han var ved at gå ned med flaget over vores samtale, og kunne ikke holde det ud mere..... Sådan fortsatte han rigtigt længe... pludselig gik det over til at være synd for alle enlige mødre, og alle fyrer der smuttede var nogle tøse-drenge.... Og hvis han havde gjort mig gravid v ille han 100% være der for den og OS....
Jeg forstår ingenting af hvad der er sket. Jeg er så ked af det. Jeg ved godt at jeg heldigvis kun nåede at spille 3 uger på det fjols.... men for helved det gør ondt.
Og især fordi jeg hele tiden har sagt at jeg ikke var klar til at stole på en anden mand endnu, og når jeg så endeligt begiver mig ud i det, sker det her

Jeg forstår det ikke. Jeg er virkeligt knust. ikke fordi jeg ikke kan finde bedre, men jeg havde gemt sex (efter fødslen) til det blev mere seriøs, og når jeg så endeligt tager mig sammen og får det gjort ender det med det her. Det var i det mindste ikke selve sex'en der var skyld i det. Men jeg synes sgu det er en umenneskelig måde at gøre det på!!!!
tak for jeres råd piger.
Pernille
Anmeld