Brug for råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2009

Mutti2

Rosa skriver:

helt enig - kortene på bordet, så må han sgu oppe sig eller ud...   Kan sagtens forstå du er ked af det - jeg var blevet helt kulret i hovedet over den behandling... Han lyder en smule umoden og meget knastør "bondemands-agtig"

hahaha..... han er også en knastør bondemand.... der er sgu ikke særligt meget gang i ham. Og jeg synes det er helt ulidelig den måde han behandler mig på.

Men alligevel har jeg ikke lysrt til at give slip endnu. Så jeg giver det en uge eller 2 endnu, og hvis ikke det bliver bedre, så glemmer jeg alt om ham!!! 

Jeg er sgu blevet ret glad for ham selv om der kun er gået 3 uger!!!

Så nu tager jeg det stille og roligt, og viser ham hvad en god kæreste er, og hvad han går glip af hvis han giver slip på mig

Tak for rådet

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Hvorfor taler du ikke bare med ham...ring og sig du godt kunne tænke dig at han lige kikker op....hvorfor skal det være en gættekonkurrence og et spørgsmål om hvme der kontakter hvem først.
Fortæl lige præcis hvad du føler og hvordan du har det med tingene som de er nu...du kan ikke leve med det som det er nu, gør du ikke noget ændrer det sig ikke...gør du noget kan det jo blive bedre.
Så i stedet for at gætte så snak med ham og fortæl ham så hvad det er du har brug for...ellers har han ikke en ærlig chance..få afklaret  og afstemst jeres forventninger med det samme, så skal I ikke rode med det senere..
Knus til dig...
Eva...

Helt Enig..

Anmeld

31. maj 2009

Findusinde

Puffer lige et indlæg ind her..

hmmmm, han lyder lidt som en skovl.. Og alligevel lyder han meget som en mand.. Forstå mig ret.. Mange kvinder har tendens til at krænge sine følesler ud og forvente at vi modtager det samme.. Mig selv deriblandt..
Jeg sidder egentlig bare og tænker, han har jo indtil I havde sex været helt tosset med dig, og jeg er overbevist om at det ikke er pga af sex at han har fjernet sig lidt fra dig.. Du siger selv han er enormt genert og har ikke rigtig haft nogen kæreste de sidste mange år.. Måske han blir sådan som han er nu, når han har brug for at tænke lidt over tingene.. Det er en kejtet og akavet måde at gøre det på¨, det kan vi hurtigt blive enige om.. Men måske han er super bange for at blive såret, eller at såre dig.. Selvom det netop er det han gør ved hans opførsel..
Jeg ved rent faktisk ikke hvad jeg vil råde dig til, andet end de de super skønne piger herinde allerede har gjort..

Håber du finder ud af det..  

Der er ikke en spandfuld fuld af mænd, der er et landfuld!

Anmeld

31. maj 2009

Mutti2

Findusinde skriver:

Puffer lige et indlæg ind her..

hmmmm, han lyder lidt som en skovl.. Og alligevel lyder han meget som en mand.. Forstå mig ret.. Mange kvinder har tendens til at krænge sine følesler ud og forvente at vi modtager det samme.. Mig selv deriblandt..
Jeg sidder egentlig bare og tænker, han har jo indtil I havde sex været helt tosset med dig, og jeg er overbevist om at det ikke er pga af sex at han har fjernet sig lidt fra dig.. Du siger selv han er enormt genert og har ikke rigtig haft nogen kæreste de sidste mange år.. Måske han blir sådan som han er nu, når han har brug for at tænke lidt over tingene.. Det er en kejtet og akavet måde at gøre det på¨, det kan vi hurtigt blive enige om.. Men måske han er super bange for at blive såret, eller at såre dig.. Selvom det netop er det han gør ved hans opførsel..
Jeg ved rent faktisk ikke hvad jeg vil råde dig til, andet end de de super skønne piger herinde allerede har gjort..

Håber du finder ud af det..  

Der er ikke en spandfuld fuld af mænd, der er et landfuld!

Hej søde

Han ER en skovl...
Jeg skrev til ham i går aftes hvor ked af det han gør mig, og fik intet svar.... jeg skrev til ham i morges og sidste på formiddagen og ca. 1½ time efter min sidste besked fik jeg: "Jeg sover".... hverken mere eller mindre. 

Jeg er bare så trist... nu tog jeg endeligt chancen, og begav mig derud hvor jeg ikke kan bunde, og så alligevel før det rigtigt startede fik jeg mit hjerte knust , nok mest af alt, fordi jeg havde store forventninger til at når jeg fandt mig en sød fyr, var det noget der skulle holde. 

Men 1000-tak for rådet. Jeg sidder lige nu bare med den største kvalme og vente på han skal skrive, men der sker ikke så meget  Lad os håbe han snart tager sig sammen.

Knus

Anmeld

31. maj 2009

Mumto3

Hejsa, Nu8 kender jeg jo ikke fyren overhovedet!, men det som du skriver får mig til at tænke på en super sød og dejlig fyr, som bare er totalt uerfaren og ikke aner hvad 'man' gør og ikke gør. Han er drøn bange for at gøre noget forkert, og derfor gør han 'ingenting', og så er det også vildt forkert.

Med hensyn til kys og knus efter I havde sex, tænker jeg, at han sikkert har været vildt bange for om du nu synes han var god nok. -og så er det svært at sige: Det var vildt skønt, hvis du så svare: Synes du virklig, det er det mest kedelige og ligegyldige sex jeg nogen sinde har haft. Derfor holdt han sig tilbage og turde dårligt kysse sig bagefter.

men som sagt kender jeg ham ikke!

Hvis det mig der stod i din situattion, så ville jeg give ham en MEGA chance. Jeg synes han lyder som en blomst der står i knop, og på et tidspunkt springer ud i fuldt flor. Vent på det....

Anmeld

31. maj 2009

Mutti2

Mumto3 skriver:

Hejsa, Nu8 kender jeg jo ikke fyren overhovedet!, men det som du skriver får mig til at tænke på en super sød og dejlig fyr, som bare er totalt uerfaren og ikke aner hvad 'man' gør og ikke gør. Han er drøn bange for at gøre noget forkert, og derfor gør han 'ingenting', og så er det også vildt forkert.

Med hensyn til kys og knus efter I havde sex, tænker jeg, at han sikkert har været vildt bange for om du nu synes han var god nok. -og så er det svært at sige: Det var vildt skønt, hvis du så svare: Synes du virklig, det er det mest kedelige og ligegyldige sex jeg nogen sinde har haft. Derfor holdt han sig tilbage og turde dårligt kysse sig bagefter.

men som sagt kender jeg ham ikke!

Hvis det mig der stod i din situattion, så ville jeg give ham en MEGA chance. Jeg synes han lyder som en blomst der står i knop, og på et tidspunkt springer ud i fuldt flor. Vent på det....

Tak søde

Det er jo sådan jeg aller helst vil at det skal være!!
Men desværre virker han til at have mistet al interesse.... Vi har skrevet lidt her til aften, men det meste har været ret lige-gyldigt snak!! Det eneste jeg blev glad for at høre var da han sagde at Milla-Victoria lignede sin mor, og da jeg spurgte om det var positivt sagde han: Ja det er det.
Men det er som om alt gnisten er forsvundet  

Han er på fredag inviteret til en fødselsdag hvor min datter så skal passes hos sin moster, og meningen er så at han skulle sove her, og jeg kunne få rig mulighed for at snakke med ham alene.... Jeg har så lige for 10 min siden spurgt om han havde fundet ud af om han kunne.... og endnu engang svarer han ikke.... Jeg ved godt det kun er 10 min ind til videre... men de andre gange svarer han med det samme... sådan er det altid når jeg spørger til noget hvor han skal tage stilling til noget

Ang det med sex'en... Jeg lå ellers og fortalte ham hvor godt det var, under akten... (nogen gange må man jo stikke en hvid løgn ). Men du har nok ret i, at han ikke helt ved hvordan det foregår!! Jeg forstår bare ikke hvor alt det søde er blevet af....
Og det er sgu ikke fordi der ikke er andre der vil have mig.... endnu en har lige skrevet i dag (en kammerat til en veninde). Det er 7 forskellige fisk på 1 uge.... men ham jeg vil have, virker bare ikke til at ville have mig

Jeg håber godt nok han er en blomst i forklædning , det er vel også derfor jeg bliver ved med at skrive og forsøge  Jeg har virkeligt groet mig glad på ham.... Jeg bliver helt knust, hvis han bare brænder mig af.... men det er jo der det er på vej hen... jeg forstår intet!!

Men tak for opmundringen

Knus

Anmeld

1. juni 2009

Mutti2

Så fik jeg svar på hvad der foregik.....

Jeg skrev til ham at jeg godt kunne se hvor det her bar hen  af.... og at jeg nok skulle trække mig, ville da bare ønske han havde fortalt mig sandheden.

Og så kom den....
Han synes jeg var alt for moden til ham, og havde indset det i torsdags da vi havde sex. Det hele var en stor gang medlidenhed for min situation som enlig mor, og min livshistorie!!!!!!!!
..... så smuk som jeg var kunne jeg sagtens finde en der var klogere, smukkere og mere dejlig end ham,.... ..... han havde kunnet se i mine øjne at jeg var en sød pige.... og sådan fortsatte han!!

Han skrev han havde det virkeligt skidt med sig selv, og jeg fortjente ikke den behandling, han havde aller mest lyst til at skære tissemanden af sig selv.... Han var ved at gå ned med flaget over vores samtale, og kunne ikke holde det ud mere..... Sådan fortsatte han rigtigt længe... pludselig gik det over til at være synd for alle enlige mødre, og alle fyrer der smuttede var nogle tøse-drenge.... Og hvis han havde gjort mig gravid v ille han 100% være der for den og OS....

Jeg forstår ingenting af hvad der er sket. Jeg er så ked af det. Jeg ved godt at jeg heldigvis kun nåede at spille 3 uger på det fjols.... men for helved det gør ondt.
Og især fordi jeg hele tiden har sagt at jeg ikke var klar til at stole på en anden mand endnu, og når jeg så endeligt begiver mig ud i det, sker det her

Jeg forstår det ikke. Jeg er virkeligt knust. ikke fordi jeg ikke kan finde bedre, men jeg havde gemt sex (efter fødslen) til det blev mere seriøs, og når jeg så endeligt tager mig sammen og får det gjort ender det med det her. Det var i det mindste ikke selve sex'en der var skyld i det. Men jeg synes sgu det er en umenneskelig måde at gøre det på!!!! 

tak for jeres råd piger.

Pernille

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

hvor er det dog trals, når du endelig har bevæget dig ud i natdating.
Men hvis du skriver han er meget genert, så hænger det nok sammen emdrigtig mange af de ting du har "problemer" med.
Han er nok ikke ret god til at åbne sig op og sige hvor meget du betyder for ham, det er jo meget lettere og sige det til vennerne
Mht jeres første gang sex, så kunne jeg forestille mig han måske er blevet flov over et eller andet og bare skulle i tøjet - måske han ikke er stolt at sin krop eller sådan noget, hvem ved..

Men som Eva skriver, tag en snak med ham... Ikke over sms, det kan så hurtigt misforståes. Ansigt til ansigt og så håb på han åbner sig lidt mere op og fortælle hvad han tænker og føler.

Håber du bliver klogere på ham

Anmeld

1. juni 2009

Mutti2

LotteN skriver:

hvor er det dog trals, når du endelig har bevæget dig ud i natdating.
Men hvis du skriver han er meget genert, så hænger det nok sammen emdrigtig mange af de ting du har "problemer" med.
Han er nok ikke ret god til at åbne sig op og sige hvor meget du betyder for ham, det er jo meget lettere og sige det til vennerne
Mht jeres første gang sex, så kunne jeg forestille mig han måske er blevet flov over et eller andet og bare skulle i tøjet - måske han ikke er stolt at sin krop eller sådan noget, hvem ved..

Men som Eva skriver, tag en snak med ham... Ikke over sms, det kan så hurtigt misforståes. Ansigt til ansigt og så håb på han åbner sig lidt mere op og fortælle hvad han tænker og føler.

Håber du bliver klogere på ham

Hej søde Lotte.

Tak for dit råd... men det er desværre et overstået kapitel.... Se evt. indlægget lige ovenover!! 

Endnu engang endte det med at jeg fik følelser i klemme

Knus

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej søde Lotte.

Tak for dit råd... men det er desværre et overstået kapitel.... Se evt. indlægget lige ovenover!! 

Endnu engang endte det med at jeg fik følelser i klemme

Knus

Hov, den besked er jeg da lige gået glip af, da jeg læste nedad i teksten!!!hmm..

Er godt nok ked af og høre det endte sådan Pernille.
Men gå endelig ikke nedmed flaget..
Der skal åbenbart lige være et par upserer i starten. og du havde jo åbenbart den rigtige fornemmelse i starten...
Jeg er sikker på den rigtige venter derude på dig, du skal bare give dig tid og mod ti lat finde ham... de står jo i kø

Ind og tag af din liste på dating, og så bare kom videre - græd ikke over spildt mælk.

Ej søde, op på hesten igen, sådan en behandling har ingen fortjent...
du får lige en KÆMPE med på vejen her i solskindvejret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.