kønsscanning! bror eller søs til Rose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Frøken J. skriver:

Jeg skal prøve at huske det! Det er bare svært ikke at sammenligne. Sidste gang mærkede jeg liv så meget så tidligt, at min jordemoder sagde, at jeg skulle kunne mærke liv hver dag allerede fra uge 18, ellers skulle jeg ringe til FG. Simpelthen fordi der er så meget aktivitet! Og tænk sig, det er om under en uge nu, og denne gang mærker jeg dårligt nok liv endnu Så det er garanteret en doven dreng

er spændt på at se din update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

ja det går som regelt aldrig som man regner med  vil da sige at jeg denne gang havde håbet på en dreng os mere fordi jeg jo havde en pige i forvejen  men er lykkelig idag for mine to trunter  glæder mig til at høre update senere

Jeg er sådan lidt både og! Ville være dejligt med en af være, men kan også se det virkelig hyggelige med 2 små piger, og Lars med "alle hans tøser".

Anmeld

23. oktober 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

Jeg er sådan lidt både og! Ville være dejligt med en af være, men kan også se det virkelig hyggelige med 2 små piger, og Lars med "alle hans tøser".

Anmeld

23. oktober 2012

Aagaard

Frøken J. skriver:

Er sikker på de også begge to gerne vil lege med legetante Line, og den store pige Milja!

Så er spørgsmålet om det øger eller sænker "skrukheden"? Jeg håber at det hjælper lidt på det

Anmeld

23. oktober 2012

FamilenStorm

Frøken J. skriver:

Jeg har virkelig de samme tanker som du har (og havde). For med Rose havde jeg sommerferie fra slut maj, og det var jo længe at gå rundt og tulle uden noget specielt at lave, så der var man jo også meget mere opmærksom på kroppen og spark. Når man hele tiden render rundt efter en lille bavian på et år, og har opmærksomhed på hende, har man jo ikke tid på samme måde til at mærke efter. Og så kan det jo meget vel være, at baby i maven sover, når man endelig selv sidder ned og har tiden

Men til gengæld var starten af graviditeten ligesom med Rose, det er først nu her det er anderledes. Samme mængde kvalme, madlede og opkast. Det er nok mest det med at mærke liv og så en generel fornemmelse af overhovedet at være gravid jeg mangler Maven er heller ikke så tydelig nu, fordi jeg denne gang starter som overvægtig, det var jeg ikke med Rose

Men ja, tiden flyver! Fatter ikke jeg er 17+0 i morgen. Og ingen smuttur til sverige, bare rolig! Haha! Både en pige og en dreng er lige velkomne

Hihi det var godt at høre 

Starten af de to graviditeter var også nogen lunde den samme, var enormt trær de første 12 uger og havde lige 2-3 uger med ekstrem kvalme...

Men ja, den 1. gang vidste man jo heller ikke hvad det var man gik ind til, og det hele var nyt og spændene og man havde kun sine forestillinger om hvad var i vente.. Kan egentlig godt savne lidt den følelese af at det hele var 1. gang og nyt.. Nu ved man hvad man skal igennem osv.. Det bliver staidg stort, men tror ikke der er noget der slår første gang.. Hov det var lige en lille sidespor..

Men tiden ja.. Forstår heller ikke at jeg kun har 10 uger tilbage, skal aflevere min ba om 9 uger, så er en smule presset.. Vi har intet forberedt endnu, ikke engang vasket tøj eller noget, har ikke engang styr på hvor meget eller hvor lidt tøj vi har fået skrabet sammen.. hehe.. Det er helt den omvendte verden. Da jeg ventede Alberte var alt på plads i uge 27.. hehe..  Men satser på at vi når det.. 

Men bliver da så spændene at finde ud af hvad i venter jer.. og man kan begynde at forholde sig til om det er en pige eller dreng og med navne.. Ihh.. Jeg blev noget overraskede da hun sagde at det var en dreng, da jeg var overbevist om at det var endnu en lille prinsesse.. Og gik faktisk længe efter og stadig havde følelesen af at det var en pige, til trods for at vi fik vist både tissemand og pung.. hehe..

Anmeld

23. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Først tænkte jeg en dreng... Meeeen... Jeg ved det sgu ikke! Tror i skal have en pige mere en Lilje! 

Anmeld

23. oktober 2012

Lotus86

Frøken J. skriver:

Spændende at se, om du får ret! Begge dele er velkomne, selvom det er vildt a forholde sig til at skulle have en søn, når man kun har prøvet en pige. Min svigerinde er overbevist om hun ikke ville kunne skifte en dreng

Ja det kan jeg forestille mig, ville også synes det ville være vildt mærkeligt, hvis vi fik en pige - hvad gør man med sådan en?

Anmeld

23. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mine graviditeter har været totalt vidt forskellige og jeg har fået 2 piger. Jeg var også helt overbevist om at det nden gang måtte være en dreng, fordi der var så stor forskel. Vi ku ik se hva det blev i uge 20, men i uge 24 ku vi se det var en pige 

Held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

23. oktober 2012

Troldemommi

Jeg gætter på en lille pige

Monica

Anmeld

23. oktober 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

Min mavefornemmelse har også hele vejen sagt pige, bliver bare drillet lidt af tvivl pga. den anderledes graviditet

Det skal du ikke. Min graviditet er også helt anderledes og vi skal have en pige mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.