kønsscanning! bror eller søs til Rose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

FamilenStorm

Frøken J. skriver:

Så er dagen endelig kommer! I dag 16.30 skal vi til kønsscanning! Glæder mig så meget til at se peanut igen og finde ud af hvad der gemmer sig. Hvad tror i det er?
Jeg har selv en klar fornemmelse, men er også i tvivl. Synes denne graviditet er meget anderledes på den måde, at jeg ikke mærker noget til graviditeten. Føler mig bare normal.. var begyndt at mærke lidt liv, men det er holdt lidt op igen, på er bange for om der overhovedet stadig var liv

Hvad tror i? Han eller hun? Håber hverken det ene eller andet køn, vil være lige lykkelig for begge

Den er svær... Min nuværende graviditet er også vildt anderledes end da jeg ventede Alberte og vi venter en lillebror... 

Men ved ikke om det er fordi at jeg har så meget andet at se til nu, plus man allerede har en guldklump at skulle underholde, om det er det der spiller et puds, eller om det er fordi det er et andet køn..

Men den her graviditet er gået overdrevet hurtig og kan næsten ikke selv følge med Hvorimod graviditeten med Alberte gik aaaalt for langsomt, så tror os jeg var mere opmærksom på kroppen den, end jeg er nu..

Havde en klar fornemmelse af at det var en pige inden vi vidste kønnet, men en snert af at det jo var så anderledes, så det kunne jo være en lille dreng.. 

Så tør ikke gætte da der er så mange ting der spiller ind om man synes det er andledes eller ej  

Men håber i bliver glade for kønnet uanset og ikke tager en smuttur til sverige hvis i bliver skuffet (skrevet med ironi efter disse dages abort/køns debatter rundt omkring) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Frøken J.

maryjane skriver:

Tror det er en pige igen

Det tror en del af mig også!

Anmeld

23. oktober 2012

MortilElias2010

Baseret på at jeg nærmest kun har hørt om at de venter piger i år så skyder jeg på en pige 

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

FamilenStorm skriver:

Den er svær... Min nuværende graviditet er også vildt anderledes end da jeg ventede Alberte og vi venter en lillebror... 

Men ved ikke om det er fordi at jeg har så meget andet at se til nu, plus man allerede har en guldklump at skulle underholde, om det er det der spiller et puds, eller om det er fordi det er et andet køn..

Men den her graviditet er gået overdrevet hurtig og kan næsten ikke selv følge med Hvorimod graviditeten med Alberte gik aaaalt for langsomt, så tror os jeg var mere opmærksom på kroppen den, end jeg er nu..

Havde en klar fornemmelse af at det var en pige inden vi vidste kønnet, men en snert af at det jo var så anderledes, så det kunne jo være en lille dreng.. 

Så tør ikke gætte da der er så mange ting der spiller ind om man synes det er andledes eller ej  

Men håber i bliver glade for kønnet uanset og ikke tager en smuttur til sverige hvis i bliver skuffet (skrevet med ironi efter disse dages abort/køns debatter rundt omkring) 

Jeg har virkelig de samme tanker som du har (og havde). For med Rose havde jeg sommerferie fra slut maj, og det var jo længe at gå rundt og tulle uden noget specielt at lave, så der var man jo også meget mere opmærksom på kroppen og spark. Når man hele tiden render rundt efter en lille bavian på et år, og har opmærksomhed på hende, har man jo ikke tid på samme måde til at mærke efter. Og så kan det jo meget vel være, at baby i maven sover, når man endelig selv sidder ned og har tiden

Men til gengæld var starten af graviditeten ligesom med Rose, det er først nu her det er anderledes. Samme mængde kvalme, madlede og opkast. Det er nok mest det med at mærke liv og så en generel fornemmelse af overhovedet at være gravid jeg mangler Maven er heller ikke så tydelig nu, fordi jeg denne gang starter som overvægtig, det var jeg ikke med Rose

Men ja, tiden flyver! Fatter ikke jeg er 17+0 i morgen. Og ingen smuttur til sverige, bare rolig! Haha! Både en pige og en dreng er lige velkomne

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

MortilElias2010 skriver:

Baseret på at jeg nærmest kun har hørt om at de venter piger i år så skyder jeg på en pige 

Det ville være udmærket for nemhedens skyld, for der har jeg et navn klar (skal bare have L med på den ) men lige bortset fra det, er begge lige velkomne

Anmeld

23. oktober 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

Så er dagen endelig kommer! I dag 16.30 skal vi til kønsscanning! Glæder mig så meget til at se peanut igen og finde ud af hvad der gemmer sig. Hvad tror i det er?
Jeg har selv en klar fornemmelse, men er også i tvivl. Synes denne graviditet er meget anderledes på den måde, at jeg ikke mærker noget til graviditeten. Føler mig bare normal.. var begyndt at mærke lidt liv, men det er holdt lidt op igen, på er bange for om der overhovedet stadig var liv

Hvad tror i? Han eller hun? Håber hverken det ene eller andet køn, vil være lige lykkelig for begge

vil lige sige at min første graviditet var rigtig nem der var kun en lille bitte smule kvalme men thats it!

med 2. graviditet havde jeg det bare virkelig dårligt hele tiden og gik og kastede op hele tiden så der var jeg næsten klar over at jeg skulle have en dreng da det var to forskellige graviditeter! Men er da i dag lykkelig over at være mor til 2 piger  ligesom fødsler er der ingen graviteter der er ens.. Der kan selvfølgelig godt ligge en dreng men jeg gætter på en pige

Anmeld

23. oktober 2012

Aagaard

Frøken J. skriver:

Gud ja, du ventede! du er jo syg!!! Haha Jeg kan slet ikke forstå vi kunne vente til MD sidst! Kan bare huske da vi gik ind, at jeg glædede mig, men også var bange for de ikke kunne se det, for hvad så!! Men denne gang er det jo en scanning med lige det formål at se kønnet, og så spiller vi nok lige uvidende til MD for lige at få det dobbeltbekræftet

Jeg kan godt forstå i venter, i skal også lige på plads i huset og så videre! Men for satan man kan blive skruk! Jeg kan nogen gange føle mig skruk, selvom jeg allerede er gravid! Så må du bare hygge om de kommende to små i den gode gamle mødregruppe Eller kommende, den ene i hvert fald. Min skal lige bages lidt længere

Ja det skader da ihvertfald ikke at få set efter 2 gange - så er man helt sikker!
Ja, jeg er nødtil at nøjes med at klappe lidt på hendes store mave og glæde mig til bebs nr 2 kommer ud lige om lidt! og så glæde mig til der kommer en mere hos jer også!
Det bliver jo stort - så må jeg jo leve det lidt ud gennem jer

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

vil lige sige at min første graviditet var rigtig nem der var kun en lille bitte smule kvalme men thats it!

med 2. graviditet havde jeg det bare virkelig dårligt hele tiden og gik og kastede op hele tiden så der var jeg næsten klar over at jeg skulle have en dreng da det var to forskellige graviditeter! Men er da i dag lykkelig over at være mor til 2 piger  ligesom fødsler er der ingen graviteter der er ens.. Der kan selvfølgelig godt ligge en dreng men jeg gætter på en pige

Man kan nemlig ikek sammenligne, og så bliver det så tricky! Jeg tror nemlig selv det er en pige men er i tvivl pga forskellen

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Aagaard skriver:

Ja det skader da ihvertfald ikke at få set efter 2 gange - så er man helt sikker!
Ja, jeg er nødtil at nøjes med at klappe lidt på hendes store mave og glæde mig til bebs nr 2 kommer ud lige om lidt! og så glæde mig til der kommer en mere hos jer også!
Det bliver jo stort - så må jeg jo leve det lidt ud gennem jer

Er sikker på de også begge to gerne vil lege med legetante Line, og den store pige Milja!

Anmeld

23. oktober 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

Man kan nemlig ikek sammenligne, og så bliver det så tricky! Jeg tror nemlig selv det er en pige men er i tvivl pga forskellen

ja det går som regelt aldrig som man regner med  vil da sige at jeg denne gang havde håbet på en dreng os mere fordi jeg jo havde en pige i forvejen  men er lykkelig idag for mine to trunter  glæder mig til at høre update senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.