FamilenStorm skriver:
Den er svær... Min nuværende graviditet er også vildt anderledes end da jeg ventede Alberte og vi venter en lillebror...
Men ved ikke om det er fordi at jeg har så meget andet at se til nu, plus man allerede har en guldklump at skulle underholde, om det er det der spiller et puds, eller om det er fordi det er et andet køn..
Men den her graviditet er gået overdrevet hurtig og kan næsten ikke selv følge med
Hvorimod graviditeten med Alberte gik aaaalt for langsomt, så tror os jeg var mere opmærksom på kroppen den, end jeg er nu..
Havde en klar fornemmelse af at det var en pige inden vi vidste kønnet, men en snert af at det jo var så anderledes, så det kunne jo være en lille dreng..
Så tør ikke gætte da der er så mange ting der spiller ind om man synes det er andledes eller ej
Men håber i bliver glade for kønnet uanset og ikke tager en smuttur til sverige hvis i bliver skuffet (skrevet med ironi efter disse dages abort/køns debatter rundt omkring) 
Jeg har virkelig de samme tanker som du har (og havde). For med Rose havde jeg sommerferie fra slut maj, og det var jo længe at gå rundt og tulle uden noget specielt at lave, så der var man jo også meget mere opmærksom på kroppen og spark. Når man hele tiden render rundt efter en lille bavian på et år, og har opmærksomhed på hende, har man jo ikke tid på samme måde til at mærke efter. Og så kan det jo meget vel være, at baby i maven sover, når man endelig selv sidder ned og har tiden

Men til gengæld var starten af graviditeten ligesom med Rose, det er først nu her det er anderledes. Samme mængde kvalme, madlede og opkast. Det er nok mest det med at mærke liv og så en generel fornemmelse af overhovedet at være gravid jeg mangler

Maven er heller ikke så tydelig nu, fordi jeg denne gang starter som overvægtig, det var jeg ikke med Rose

Men ja, tiden flyver! Fatter ikke jeg er 17+0 i morgen. Og ingen smuttur til sverige, bare rolig! Haha! Både en pige og en dreng er lige velkomne