kønsscanning! bror eller søs til Rose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Det bliver spændende om det samme gælder her! Man kan godt mærke det er et helt andet barn. Også bare til nakkefold, Rose sprællede så meget hun dårligt nok kunne scannes, peanut her til gengæld måtte ruskes vågen da der var scannet det der skulle scannes, skide doven baby! Haha! Scanningsdamen mente ikke den kunne have på sig, at den ikke lige sprællede lidt, så vækkes måtte den

Ser frem til en up-date på om det er en lille doven dreng, der gemmer sig derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Frøken J.

Frk P. skriver:

Jeg må gætte på en dreng, når du siger der er forskel på hvordan det føles

og husk nu på, at man slet ikke skal mærke liv hver dag før uge 24 eller 25 - så er sikker på alt er i skønneste orden, men man bekymrer sig jo alligevel Pøj pøj

Jeg skal prøve at huske det! Det er bare svært ikke at sammenligne. Sidste gang mærkede jeg liv så meget så tidligt, at min jordemoder sagde, at jeg skulle kunne mærke liv hver dag allerede fra uge 18, ellers skulle jeg ringe til FG. Simpelthen fordi der er så meget aktivitet! Og tænk sig, det er om under en uge nu, og denne gang mærker jeg dårligt nok liv endnu Så det er garanteret en doven dreng

Anmeld

23. oktober 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

Så er dagen endelig kommer! I dag 16.30 skal vi til kønsscanning! Glæder mig så meget til at se peanut igen og finde ud af hvad der gemmer sig. Hvad tror i det er?
Jeg har selv en klar fornemmelse, men er også i tvivl. Synes denne graviditet er meget anderledes på den måde, at jeg ikke mærker noget til graviditeten. Føler mig bare normal.. var begyndt at mærke lidt liv, men det er holdt lidt op igen, på er bange for om der overhovedet stadig var liv

Hvad tror i? Han eller hun? Håber hverken det ene eller andet køn, vil være lige lykkelig for begge

Tror du får en pige...
Alle jeg kender venter samme køn igen hehe

Anmeld

23. oktober 2012

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Så er dagen endelig kommer! I dag 16.30 skal vi til kønsscanning! Glæder mig så meget til at se peanut igen og finde ud af hvad der gemmer sig. Hvad tror i det er?
Jeg har selv en klar fornemmelse, men er også i tvivl. Synes denne graviditet er meget anderledes på den måde, at jeg ikke mærker noget til graviditeten. Føler mig bare normal.. var begyndt at mærke lidt liv, men det er holdt lidt op igen, på er bange for om der overhovedet stadig var liv

Hvad tror i? Han eller hun? Håber hverken det ene eller andet køn, vil være lige lykkelig for begge

Tror der gemmer sig en lille dreng derinde .. 

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Baby2påvej skriver:

Tror du får en pige...
Alle jeg kender venter samme køn igen hehe

Min mavefornemmelse har også hele vejen sagt pige, bliver bare drillet lidt af tvivl pga. den anderledes graviditet

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

E. Riber skriver:

Tror der gemmer sig en lille dreng derinde .. 

Det er sjovt mange herinde siger dreng, for på face stod der 16-6 til pige

Anmeld

23. oktober 2012

M&N

tarkoflen skriver:

Ser frem til en up-date på om det er en lille doven dreng, der gemmer sig derinde

Anmeld

23. oktober 2012

Aagaard

Frøken J. skriver:

Haha, søde Line! Jeg har tænkt det måske er lidt for kitsch med for mange blomsternavne, havde ellers tænkt hvis det var en pige at Rose og Viola ville være yndigt! Viola var også med i første ombæring, men Lars sagde nej, men synes også det ville være synd når nu man kender en anden dejlig lille Viola-pige!

Har dog et andet pigenavn jeg VIL have, hvis det er en pige, jeg skal bare overtale Lars

Måske en smule, men ikke ret meget
Det er bare SÅ mega spændende - hvordan i alverden ventede jeg helt til fødslen med Milja - det er jo næsten helt umuligt at forstå

Glæder mig til det bliver min tur igen - Det bliver dog ikke lige forløbig, vi skal lige have livet på hhøjkant igen før vi vælter det en gang mere - men nøj hvor min krop bare vil ha en baby mere!!!

held og lykke med scanningen i eftermiddag!

Anmeld

23. oktober 2012

maryjane

Tror det er en pige igen

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Aagaard skriver:

Måske en smule, men ikke ret meget
Det er bare SÅ mega spændende - hvordan i alverden ventede jeg helt til fødslen med Milja - det er jo næsten helt umuligt at forstå

Glæder mig til det bliver min tur igen - Det bliver dog ikke lige forløbig, vi skal lige have livet på hhøjkant igen før vi vælter det en gang mere - men nøj hvor min krop bare vil ha en baby mere!!!

held og lykke med scanningen i eftermiddag!

Gud ja, du ventede! du er jo syg!!! Haha Jeg kan slet ikke forstå vi kunne vente til MD sidst! Kan bare huske da vi gik ind, at jeg glædede mig, men også var bange for de ikke kunne se det, for hvad så!! Men denne gang er det jo en scanning med lige det formål at se kønnet, og så spiller vi nok lige uvidende til MD for lige at få det dobbeltbekræftet

Jeg kan godt forstå i venter, i skal også lige på plads i huset og så videre! Men for satan man kan blive skruk! Jeg kan nogen gange føle mig skruk, selvom jeg allerede er gravid! Så må du bare hygge om de kommende to små i den gode gamle mødregruppe Eller kommende, den ene i hvert fald. Min skal lige bages lidt længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.