Pigefostre vælges fra i DK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Snartmortil3

Det er forkasteligt. Så er man ikke klar til det med børn.

Anmeld

23. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

anmark--Pigefostre-kan-fravaelges-i-Danmark">http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/483546anmark--Pigefostre-kan-fravaelges-i-Danmark

Hvad mener I om dette?

Tænker der bør være strammere regler når De kan se det er et problem! Gud fader altså! At man vælger abort pga. forkert køn... det kommer jeg ikke til at forstå! Føj!

OMG - hvor kan jeg blive TOSSET over sådan noget ...

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Bliver så trist over sådan noget... altså

Anmeld

23. oktober 2012

An&Jo

kan slet ikke forstå man kan gøre det..

Jeg tænker stadig over den jeg fik fjernet og var ikke engang over grænsen.. og det var ikke fordi det var forkert køn, forstår simpelthen ikke at man kan være så kold at man bare kan fjerne et barn på grund af kønnet..

Anmeld

23. oktober 2012

dianaogtino

jeg syntes det er stygt ! og egoistisk ! føj siger jeg bare !

for mit vedkommende ønskede jeg mig brændende en lille pige, men nu hvor jeg har fået min dreng kunne jeg slet ikke forstille mig at det var blevet en pige, og kunne da ALDRIG nogensinde finde på at få en abort begrund af køn? og det vigtigste er jo at barnet er sundt og raskt !

Anmeld

23. oktober 2012

Aabye

Jeg kan hyle over at folk fravælger sunde og raske fostre pga kønnet.. 

Kan hyle endnu mere når jeg tænker på ALLE dem der er ufrivilligt barnløse som SÅ gerne vil have børn, men ikke kan.. Og så høre man om sådan nogen fjolser der får fjernet børn pga en simpel ting som at kønnet er forkert..  

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Enig med jer piger!

Det undre mig at man i DANMARK er bekendt med det men ikke gøre noget ved problemet! For folk kommer med undskyldninger som dårlig økonomi eller sygdom... og så får De godkendt aborten (over abortgrænsen)  Det sys jeg er et problem!

Anmeld

23. oktober 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Enig med jer piger!

Det undre mig at man i DANMARK er bekendt med det men ikke gøre noget ved problemet! For folk kommer med undskyldninger som dårlig økonomi eller sygdom... og så får De godkendt aborten (over abortgrænsen)  Det sys jeg er et problem!

Er så enig!

Tænker bare, hvad fanden skal man gøre. For nægter man abort, så risikere man, at de føder et meget uønsket barn.....der så kan have en opvækst der i den grad er præget af, at mor og far ikke vil have mig fordi jeg er pige. Og får disse forældre så deres ønsket dreng, prøv at tænk et pres der ligger på den stakkels knægt.

Der burde sku være en test eller andet, man skulle igennem inden man overhovedet fik lov til at blive gravid!( ok ikke realistisk, men altså!)

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Er så enig!

Tænker bare, hvad fanden skal man gøre. For nægter man abort, så risikere man, at de føder et meget uønsket barn.....der så kan have en opvækst der i den grad er præget af, at mor og far ikke vil have mig fordi jeg er pige. Og får disse forældre så deres ønsket dreng, prøv at tænk et pres der ligger på den stakkels knægt.

Der burde sku være en test eller andet, man skulle igennem inden man overhovedet fik lov til at blive gravid!( ok ikke realistisk, men altså!)

Jeg sys jo det er forkasteligt!

Hvis en kvinde får en abort (og det ER pga. kønnet) men hun kommer med anden undskyldning.... 

Dette bør reg. og hvis hun så kort tid efter er gravid igen og evt. venter en dreng som hun så beholder... så burde hun fa'me straffes! Ej det er det danske system du... det er fame noget lort på NOGLE områder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.