Fra tegnblødning til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Mortil2tiloktober skriver:

JEg håber virkelig snart at du føder os .
Rigtig meget held og lykke med fødslen ..

Og tusind tak .

Tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Isaac's mor

Uha det lyder som mig lige inden veerne begyndte.. Jeg vågnede med den mærkelige følelse kl 5, så kom mine veer kl 7 om morgenen hvor jeg så ogs havde tegnblødt.. kl 12.50 samme dag havde jeg min søn i armene Jeg tror du er tæææææt på fødsel!

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Sophie.Hammershøy skriver:

Uha det lyder som mig lige inden veerne begyndte.. Jeg vågnede med den mærkelige følelse kl 5, så kom mine veer kl 7 om morgenen hvor jeg så ogs havde tegnblødt.. kl 12.50 samme dag havde jeg min søn i armene Jeg tror du er tæææææt på fødsel!

Det håber jeg sørme også jeg er blev sat igang i dag med en sluge pille, og forhåbentlig åbner jeg op mindst 2 cm inden imorgen så jeg kan få prikket hul i fostervandet 

Det niver i maven lige nu, og synes da det lidt irriterende at jeg ikke mærke bebs :-(

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hønsemor skriver:

Jeg havde tegnblødning ca. 1,5 time før jeg fødte, tilgengæld gik min slimprop op til flere gange ugerne op til min fødsel

Jeg ved slet ikke om slimproppen er gået men er blevet sat i gang med en sluge pille i dag og  For at jeg er åbnet mindst 2 cm inden imorgen så de kan prikke hul i fostervandet

Anmeld

22. oktober 2012

Hønsemor

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg ved slet ikke om slimproppen er gået men er blevet sat i gang med en sluge pille i dag og  For at jeg er åbnet mindst 2 cm inden imorgen så de kan prikke hul i fostervandet

For at dig

Anmeld

22. oktober 2012

kiwiol

Første gang .. ingen tegnblødning.

Anden gang tegnblødning kl. 8 og fødte kl. 13

3. gang tegnblødning kl 04.. og veerne startede efterfølgende om formiddag /middagenog fødte kl. 16

Anmeld

22. oktober 2012

Isaac's mor

Ønskebarnet12 skriver:

Det håber jeg sørme også jeg er blev sat igang i dag med en sluge pille, og forhåbentlig åbner jeg op mindst 2 cm inden imorgen så jeg kan få prikket hul i fostervandet 

Det niver i maven lige nu, og synes da det lidt irriterende at jeg ikke mærke bebs :-(

Isaac lå ogs HELT STILLE imens jeg havde veer det var så ubehageligt :/ SÅ MÅSKE er det fordi du har veer Er det blevet værre?

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hønsemor skriver:

For at dig

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

kiwiol skriver:

Første gang .. ingen tegnblødning.

Anden gang tegnblødning kl. 8 og fødte kl. 13

3. gang tegnblødning kl 04.. og veerne startede efterfølgende om formiddag /middagenog fødte kl. 16

Jeg fik en pille til igangsættelse og har sådan murren følelse og ondt i maven, han bevæger sig ikke. Min mave er sten hård:-( håber jeg føder snart

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Sophie.Hammershøy skriver:

Isaac lå ogs HELT STILLE imens jeg havde veer det var så ubehageligt :/ SÅ MÅSKE er det fordi du har veer Er det blevet værre?

Jeg har fået en del smerter, og har sådan murren følelse:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.