Fra tegnblødning til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

baby012

Tegn blødning fredag fødte tirsdag 41+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ønskebarnet12 skriver:

Tak søde

Jeg tror vidst det blevet åbenlyst at jeg er ved at blive desperat og skør!  Håber han melder sin ankomst før igangsættelsen men tror nu alligevel ikke på han kommer før næste uge..

Hé Hé ja man bliver helt desperat efter at få sin dejlige baby ud til sig. Og ka kunforstille mig at det bliver værenærer det er over tid!!komså baby, kom så baby!!

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Line - med Bobben skriver:

Jeg havde tegnblødning i sidste uge, og jeg har ikke født endnu.. :/ 

Hvor langt er du henne? håber virkelig ikke jeg skal gå en uge over uden der sker noget, skal igangsættes her på torsdag hvis der ikke sker noget. 

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Lahn11 skriver:

Tegn blødning fredag fødte tirsdag 41+0 

Kan slet ikke vente mere:-p håber han kommer ud i aften! 

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

Hé Hé ja man bliver helt desperat efter at få sin dejlige baby ud til sig. Og ka kunforstille mig at det bliver værenærer det er over tid!!komså baby, kom så baby!!

Haha ja jeg er begyndt at få grå hår pga utålmodigheden og ventetiden! Kom sååå ud 

Anmeld

22. oktober 2012

baby012

Ønskebarnet12 skriver:

Kan slet ikke vente mere:-p håber han kommer ud i aften! 

Anmeld

22. oktober 2012

Aabye

Ønskebarnet12 skriver:

Hvor langt er du henne? håber virkelig ikke jeg skal gå en uge over uden der sker noget, skal igangsættes her på torsdag hvis der ikke sker noget. 

Jeg er 38+3 i dag.. Og godt utålmodig.. Mest fordi jeg har haft snydeveer.. Og her i huset har vi den regel at de der snydeveer.. det bruger vi ikke.. Enten skal han bestemme sig for at blive INDE.. eller også skal han lave nogle ordentlige veer der giver noget! :p griner

Anmeld

22. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Ønskebarnet12 skriver:

Ihhh nu jeg spændt på om der sker noget her håber jeg! 

For du ikke skal gå og vente længe, håber du snart for din bebse ud;-)

JEg håber virkelig snart at du føder os .
Rigtig meget held og lykke med fødslen ..

Og tusind tak .

Anmeld

22. oktober 2012

Hønsemor

Jeg havde tegnblødning ca. 1,5 time før jeg fødte, tilgengæld gik min slimprop op til flere gange ugerne op til min fødsel

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Line - med Bobben skriver:

Jeg er 38+3 i dag.. Og godt utålmodig.. Mest fordi jeg har haft snydeveer.. Og her i huset har vi den regel at de der snydeveer.. det bruger vi ikke.. Enten skal han bestemme sig for at blive INDE.. eller også skal han lave nogle ordentlige veer der giver noget! :p griner

Hihih kender de der snydeveer, de tag sku røven på en :-p jeg havde dem flere gange uden der skete noget, rigtig irriterende:-( men krydser fingre for du ikke går terminen over for det slet ikke sjovt! sender en masse vestøv til dig 

Jeg var forbi sygehuset fordi min lille dreng ikke bevægede sig, så fik jeg tilbuddet om igangsættelse fra i dag af, jeg takkede ja, og fik en sluge pille:-) håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.