Fra tegnblødning til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.020 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hej de skønne erfarende damer 

Jeg har oplevet tegnblødning her de sidste 2 dage, først startede det med en brunligt farve og her til morges er det gået hen og blevet blod rødligt farve med udflåd/slim, har læst mig frem til det er tegnblødning , har haft kraftige plukveer i nat, og ondt i ryggen og ned af og nogle gange har jeg været i tvivl om det bare er fordi jeg har ligget og sovet for længe eller om der er igang med at ske noget. Min krop føles mærkelig her til morgen og har plukveer. 

Men spørgsmålet er så hvor længe gik der hos dig fra tegnblødning til fødsel? 

Er 41+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Mutti2B

Tegnblødning tirsdag aften og fødte fredag eftermiddag :-)

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Mutti2B skriver:

Tegnblødning tirsdag aften og fødte fredag eftermiddag :-)

Okay det tog nogle dage:-p bliver alligevel sat igang torsdag, håber jeg er åbnet mindst 2 cm så de kan tag vandet

Anmeld

22. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

At baby kommer lige om snart! Og rigtig god fødsel, når du når så langt! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

At baby kommer lige om snart! Og rigtig god fødsel, når du når så langt! Vh stine

Tak søde

Jeg tror vidst det blevet åbenlyst at jeg er ved at blive desperat og skør!  Håber han melder sin ankomst før igangsættelsen men tror nu alligevel ikke på han kommer før næste uge..

Anmeld

22. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Her havde jeg det om eftermiddagen og fødte om natten

Jeg har 7 dage til termin nu og jeg venter spændt på der snart gerne må ske noget

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Jeg havde ikke tegnblødning denne gang... MEN da jeg var gravid med Bassen der havde jeg tegnblødning og 11½ time efter var han ude!

Anmeld

22. oktober 2012

Aabye

Jeg havde tegnblødning i sidste uge, og jeg har ikke født endnu.. :/ 

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

Mortil2tiloktober skriver:

Her havde jeg det om eftermiddagen og fødte om natten

Jeg har 7 dage til termin nu og jeg venter spændt på der snart gerne må ske noget

Ihhh nu jeg spændt på om der sker noget her håber jeg! 

For du ikke skal gå og vente længe, håber du snart for din bebse ud;-)

Anmeld

22. oktober 2012

Ønskebarnet12

MorDk skriver:

Jeg havde ikke tegnblødning denne gang... MEN da jeg var gravid med Bassen der havde jeg tegnblødning og 11½ time efter var han ude!

Tak for svar, håber der sker noget her snart meget gerne i dag men ellers bare før weekenden for kan ikke vente mere, der er ingen tålmodighed tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.