Mistet et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Joan ( Smallie )

Dete r hvad min svoger og svigerinde har her i eftermiddags.

Han ringet her ved 18 tiden og fortalte at de havde mistet deres søn. Hun var i 22 uge.
Hun startet med veer igår men dem fik de stoppet igår, og så skulle de så overveje hvad de så skulle, om hun skulle snøres sammen eller de skulle lade det være som det var. Men her til middag fik hun veer igen og fødte deres lille dreng. De har fået at vide at han ikke fejlet noget, men det var hendes krop der ikke ville holde på ham mere.

Jeg er i chok, jeg var så glad på deres vejne, og har samlet alt Niels gamle tøj til dem de kunne låne. Det fik de lige i søndags, hvor vi var i århus og se til dem. Og hun gik rundt med denne fine lille mave.

Kæft jeg tuder og hele huset er på den anden ende. Ungerne er først lige kommet i seng nu her, der plejer at være ro kl 19.
Min første tanke var at smide alt hvad jeg har i hænderne og køre til Århus og give dem et knus og fortælle dem hvor ked af det jeg er. Men det hjælper jo ikke dem noget, og de har jo nok også brug for tid til at komme oven på igen. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til dem, for jeg kan kun sætte mig ind i hvor ondt det må gøre.

Hov det blev et langt forvirret indlæg. Men det var bare lige det jeg ville fortælle jer.

Joan som er SÅ ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Loggidut

der er langt til aarhus smallie! men det er nøjagtigt hvad de har brug for!

du har den helt rigtige tankegang!

jeg er på pbén hvis der er noget du har brug for at snakke om...for jeg er slet ikke i tvivl om hvordan det må føles for dig og din familie lige nu.
Jeg kan ikke sige noget som helst som kan lette smerten og tabet...men bare fortælle dig at jeg er parat til at lytte hvis du skal hælde vand ud af ørene.

du får det største cyber-knus fra mig af, for det har du vist brug for!

Anmeld

28. maj 2009

Mary

Hvor er det skrækkeligt  Har de børn i forvejen? Jeg tænker bare på om det er af denne vej de skal ha lidt hjælp så? Synes det er så stort du er villig til at smide alt hvad du har i hænderne! Det er ikke alle der 'så nemt' ville kunne være sammen med nogen i deres situation. Det er bare så vigtigt at anerkende deres sorg over tabet af et barn, og det gør du jo også. Åh, men det bare fordi jeg synes det er så forfærdeligt sådan noget, og jeg ønsker sådan at de det sker for aldrig skal føle sig alene i sorgen! Måske er det ikke lige idag du skal tage derhen, måske de gerne bare vil være sammen med deres lille søn alene, men gør det snarest så de ved du er hos dem.

Det gør mig så ondt.

Anmeld

28. maj 2009

Joan ( Smallie )

Mary skriver:

Hvor er det skrækkeligt  Har de børn i forvejen? Jeg tænker bare på om det er af denne vej de skal ha lidt hjælp så? Synes det er så stort du er villig til at smide alt hvad du har i hænderne! Det er ikke alle der 'så nemt' ville kunne være sammen med nogen i deres situation. Det er bare så vigtigt at anerkende deres sorg over tabet af et barn, og det gør du jo også. Åh, men det bare fordi jeg synes det er så forfærdeligt sådan noget, og jeg ønsker sådan at de det sker for aldrig skal føle sig alene i sorgen! Måske er det ikke lige idag du skal tage derhen, måske de gerne bare vil være sammen med deres lille søn alene, men gør det snarest så de ved du er hos dem.

Det gør mig så ondt.

Nej det er deres første barn. Og Niels og Annes første fætter.

Anmeld

28. maj 2009

Kaufie

Det gør mig virkelig ondt - der er ingen ord der kan beskrive sådan et tab.

Ved ikke hvad jeg skal skrive - synes det er stort af dig, at du gerne tog turen for at være sammen med dine kære i deres svære tid.....

Anmeld

28. maj 2009

Tynen

Åh gud!!
Jeg er fuldstændig tom for ord.. Hold op hvor er det frygteligt og uretfærdigt!
(Og så synes jeg den rammer et ømt punkt, da jeg selv er sygemeldt pga. faretruende for tidlig fødsel)

Jeg er ved slet, slet ikke hvad jeg skal skrive!
Jeg vil bare sende dem min dybeste medfølelse.. Ej, hvor er det altså frygteligt!

Hvor er det stort af dig at du overvejer at smide alt hvad du har i hænderne.
Det er langt fra alle der kan rumme den slags!

Anmeld

28. maj 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Åh gud!!
Jeg er fuldstændig tom for ord.. Hold op hvor er det frygteligt og uretfærdigt!
(Og så synes jeg den rammer et ømt punkt, da jeg selv er sygemeldt pga. faretruende for tidlig fødsel)

Jeg er ved slet, slet ikke hvad jeg skal skrive!
Jeg vil bare sende dem min dybeste medfølelse.. Ej, hvor er det altså frygteligt!

Hvor er det stort af dig at du overvejer at smide alt hvad du har i hænderne.
Det er langt fra alle der kan rumme den slags!

Trine lov mig du vil kontakte fg hvis du får det dårligt eller på anden måde er utryk ved noget.

For jeg kan bare ikke bære at skulle høre at der er sket noget med dig eller din lille dreng

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

Forfærdeligt, absolut forfærdeligt... Jeg aner ikke hvad jeg ellers skal skrive..

Godt du er der for dem - de får brug for støtte og kærlighed.

Marie - rystet

Anmeld

28. maj 2009

birgittemarie

Åh nej dog! Hvor er det frygteligt synd for dem. Jeg håber, at du kommer afsted til Århus snart, for det må virkelig være tiltrængt at mærke, at andre tør stå ved siden af én og lytte, når man har været ude for noget så skrækkeligt.

Knus Birgitte

Anmeld

28. maj 2009

Muffinmus

DEt er virkelig en træls besked at få når mabn jo selv lige har fået et velskabt barn..det må bare føles som verdens mest uretfærdige ting.
Jeg håber de kan bearbejde ders sorg sammen og prøve igen, men så skal hun da helt sikkert snøres til med det samme.
Min kusine måtte også selv føde hende pige for et par år siden, men nu har de en dejlig dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.