Gravid i 13 uge og forladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

naomi

synes under alle omstændigheder denne tråd er usmagelig! Der er ikke rigtig noget i den der gicer mening for mig. Og så er det min personlige mening man ikke bare skal få foretaget en sen abort.Det er et lille barn vi taler om! som ikke selv har valgt det her!!

Og hvis det er en journalist der hr startet tråden: SKAM DIG!!! Sådan noget spøger man ikke med! Fy for den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Heidi mic

Det hele er overstået nu og det jeg søgte svar på inden er ikke relevant mere. Kan kunne sige at det var en traumatisk oplevelse og fortæller gerne min historie til andre som skal det samme igennem, skriv og hvis det er aktuelt kan du få min email.

Anmeld

26. oktober 2012

Drømme

Heidi michelle skriver:

Det hele er overstået nu og det jeg søgte svar på inden er ikke relevant mere. Kan kunne sige at det var en traumatisk oplevelse og fortæller gerne min historie til andre som skal det samme igennem, skriv og hvis det er aktuelt kan du få min email.

Puuh, det kan ikke have været nogen rar oplevelse.

jeg var selv en abort igennem for et par år siden, og det satte sine spor. Det var lige omkring grænsen for abort og det tog psykisk på mig også. Fortrød det så inderligt længe efter.

jeg vil sige jeg nu er glad for jeg tog det valg, for kunne slet ikke forestille mig at have den kontakt til min nuværende x. og kan kun sige, det bliver lettere med tiden.

har du brug for at snakke med en, der også har været igennem en abort, så er du velkommen til at skrive. Også selvom det ikke har været helt den samme procedure jeg har været igennem.

Og tanker herfra og  For at du er klar til at være der for andre der skal det samme igennem

(og endnu et knus til dig for alt det du har været igennem)

Anmeld

2. januar 2013

Heidi mic

Drømme skriver:

Puuh, det kan ikke have været nogen rar oplevelse.

jeg var selv en abort igennem for et par år siden, og det satte sine spor. Det var lige omkring grænsen for abort og det tog psykisk på mig også. Fortrød det så inderligt længe efter.

jeg vil sige jeg nu er glad for jeg tog det valg, for kunne slet ikke forestille mig at have den kontakt til min nuværende x. og kan kun sige, det bliver lettere med tiden.

har du brug for at snakke med en, der også har været igennem en abort, så er du velkommen til at skrive. Også selvom det ikke har været helt den samme procedure jeg har været igennem.

Og tanker herfra og  For at du er klar til at være der for andre der skal det samme igennem

(og endnu et knus til dig for alt det du har været igennem)

Tak for dine søde ord.
Ingen tvivl om at det er hårdt og jeg har svært ved at komme vider, det sidder som en tomhed indeni.

Tak for knuset

Anmeld

2. januar 2013

Zafir

Det er IKKE en dans på roser at få en sen abort. Du skal føde barnet og det er en stor beslutning at tage afsked med et levende og levedygtigt barn.

Jeg håber du vælger barnet til. Jeg syntes at din mand opfører sig helt sindsygt og jeg håber han vil deltage i barnets liv.

Skal lige siges at jeg ikke er imod abort, men jeg er faktisk enig i ankenævnets afgørelse.

Har selv været igennem et senabort forløb, dog med et sygt barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.