Gravid i 13 uge og forladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

LSM

Heidi michelle skriver:

Ja hvorfor ikke få det selv.

Det er en svær beslutning og da det var et barn vi planlagde sammen er den ekstra svær.

Det er en længere historie, men man kan altid være klog bagefter. Min situation uden bolig og tanken om at skulle sætte et barn i verden med ham ligger ikke lige til mere.

Der er en masse ting som jeg er blevet kloger på i løbet af den her tid. Masser af løgne, svigt og det umenneskelige i det her. Har været til psykolog 7 gange efter og hun er helt enig med mig i, at jeg tager den rigtigt beslutning da han efter flere henvendelser hvor han siger, at jeg skal føde det barn og efterfølgende aflevere det til ham, at jeg aldrig slipper af med ham hvis jeg får det barn osv....kompliceret

Det lyder til at være en svær situation
Ville personligt aldrig få foretaget en abort så sent, jeg ville lade barnet komme til verden, hvis der så kommer problemmer med faderen både under og efter graviditeten ville jeg gemme alt som sms'er emails osv og så gå i statsforvaltningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Heidi michelle skriver:

Ja hvorfor ikke få det selv.

Det er en svær beslutning og da det var et barn vi planlagde sammen er den ekstra svær.

Det er en længere historie, men man kan altid være klog bagefter. Min situation uden bolig og tanken om at skulle sætte et barn i verden med ham ligger ikke lige til mere.

Der er en masse ting som jeg er blevet kloger på i løbet af den her tid. Masser af løgne, svigt og det umenneskelige i det her. Har været til psykolog 7 gange efter og hun er helt enig med mig i, at jeg tager den rigtigt beslutning da han efter flere henvendelser hvor han siger, at jeg skal føde det barn og efterfølgende aflevere det til ham, at jeg aldrig slipper af med ham hvis jeg får det barn osv....kompliceret

undskyld mig at jeg er totalt skeptisk men synes det er lidt for vildt det her

hvis din psykolog opfordrer dig til dette så er hun udover det hun skal..

i DK er det sådan at er folk som din eks så bliver man beskyttet så det er ikke helt umuligt hvis du virkelig ønskede det barn...

man fortryder kun de børn man ikke får...

Anmeld

21. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg forstår ikke hvorfor du vil have aborten, hvis det virkelig var et ønskebarn??

Men jeg ville ikke råde dig til en senabort. Det betyder at du skal føde barnet på normal vis.

Jeg har desværre været igennem en spontan abort og det er forfærdeligt. Jeg vil også fortælle dig at det, der kommer ud, er et lille foster med hoved, arme, ben, tær, fingre osv. Du kan selvfølge vælge at du ikke vil se det, men du skal stadig igennem en fødsel og måske vil du også fortryde det senere hen når du er kommet ovenpå bruddet.

Anmeld

21. oktober 2012

Carina:-)

Heidi michelle skriver:

Ja nu sidder jeg og venter på at skal til Sverige i morgen og have fortaget en abort.

Min mand (gift 10-08-2012) forlod mig uden et ord for 4 uger siden i 13 uge med den besked, at det er dit problem du kan få barnet uanset om jeg er der eller ej.

Har været i total chock og har intet kunne foretage mig andet end at sove og læse og sove. Vennerne har på skifte været der samt min familie.

Det var et planlagt ønskebarn.

Jeg bestiller tid hos min læge 2 dag efter han forlod mig og er igennem undersøgelser, scanning, blødprøver osv. samtaler og får afslag på at få foretaget en abort, jeg anker sagen med det samme og får afslag igen.

Begrundelsen, god økonomi, godt nætværk og mulighed for at finde anden bolige inden for et halvt år. Hvor er tanken på mennesket bag.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er rigtigt det jeg gør, men oveni at blive forladt og så skulle have foretaget en abort efter 12 uge, (nu 15 uger) frygter jeg.

Er der andre der har prøvet det i Sverige eller evt. i Danmark?

Er du i 15 eller 17 uge?

For du skriver du blev forladt i 13 uge for 4uger siden og at dubni er 15 uger henne.

Hvorfor skulle du have taget blodprøver for atunderskrive papirerne?

Jeg har selv fået sen abort 2 gange, og vil gerne svare på dine spørges.mål.

Men vil ikke dele mine ubehagelige erfaringer før jeg er sikker på du ikke erendnu en fake profil der lige opretter sig samtidig med der er debat om abortturister i Sverige,

Så vil gerne høre hvorfor duskulle have taget blodprøver for at underskrive papirerne.

Samt hvilken uge du er i.?

Anmeld

21. oktober 2012

Laulund87

Carina:-) skriver:

Er du i 15 eller 17 uge?

For du skriver du blev forladt i 13 uge for 4uger siden og at dubni er 15 uger henne.

Men vil ikke dele mine ubehagelige erfaringer før jeg er sikker på du ikke erendnu en fake profil der lige opretter sig samtidig med der er debat om abortturister i Sverige,

Så vil gerne høre hvorfor duskulle have taget blodprøver for at underskrive papirerne.

Jeg sad netop også og blev forvirret over hvor langt hun er henne

Er spændt på svaret..

Anmeld

21. oktober 2012

come2

Mærkeligt denne tråd kommer som den første brugeren har lavet, samt at det lige er efter det har været i medierne ang sen abort i andre lande.

nå men . . . .

Håber du træffer det rigtige valg.

Anmeld

21. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Carina:-) skriver:

Er du i 15 eller 17 uge?

Tråden er hvert fald anmeldt, for jeg prøvede lige at gøre det

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

come2 skriver:

Mærkeligt denne tråd kommer som den første brugeren har lavet, samt at det lige er efter det har været i medierne ang sen abort i andre lande.

nå men . . . .

Håber du træffer det rigtige valg.

nuuuuu skal man jo ikke sætte alle i bås meeeeeeeeeeeeeen jeg gjorde præcis samme tanker derfor jeg ikke var særlig venlig i mit indlæg for altså opret sådan et emne første dag man er på en side og med uger der ikke stemmer overens - hmmm synes det er lidt

Anmeld

21. oktober 2012

Pige2009

LSM skriver:

Hvis det er et ønskebarn, hvorfor er det så lige du vi have en abort?
Ved godt din mand har forladt dig, men hvis du har haft et brændende ønske om at få et barn hvorfor så ikke beholde det?

Specielt nu når du har noget over uge 12 som er abort grænsen her i DK

Det var faktisk også min tanke Kæmpe kram til TS

Anmeld

21. oktober 2012

come2

Carl-Emil's mor skriver:

nuuuuu skal man jo ikke sætte alle i bås meeeeeeeeeeeeeen jeg gjorde præcis samme tanker derfor jeg ikke var særlig venlig i mit indlæg for altså opret sådan et emne første dag man er på en side og med uger der ikke stemmer overens - hmmm synes det er lidt

Jeg sad også og tænke på om jeg skulle skrive det.

Men . . . . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.