Gravid i 13 uge og forladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Malli

Mærkeligt denne tråd kommer som den første brugeren har lavet, samt at det lige er efter det har været i medierne ang sen abort i andre lande.

nå men . . . .

Håber du træffer det rigtige valg.

Også min tanke! - og så passer ugerne ikke, om hvor langt hun er henne, i forhodl til hvornår hun er blevet forladt.... hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

M (:

Carina:-) skriver:

Er du i 15 eller 17 uge?

For du skriver du blev forladt i 13 uge for 4uger siden og at dubni er 15 uger henne.

Hvorfor skulle du have taget blodprøver for atunderskrive papirerne?

Jeg har selv fået sen abort 2 gange, og vil gerne svare på dine spørges.mål.

Men vil ikke dele mine ubehagelige erfaringer før jeg er sikker på du ikke erendnu en fake profil der lige opretter sig samtidig med der er debat om abortturister i Sverige,

Så vil gerne høre hvorfor duskulle have taget blodprøver for at underskrive papirerne.

Samt hvilken uge du er i.?

Du er ikke den eneste, der er lidt forvirret over ugerne.. 

Anmeld

21. oktober 2012

Heidi mic

Jeg ville for alt i verden ønske det ikke var rigtigt, jeg har selv set debatten i medierne om kvinder som tager til Sverige og så fortaget abort pga. barnets køn.

Blodprøver blev taget for at klarlægge man ikke har klamydia, hiv,syfilis osv.

Scanningen efter nakkefoldsscanningen for at være sikre på hvor langt henne man er og det skal dokumenteres af to læger. Kan kun sige det var en ydmygende oplevelse, blive lyttet på, få taget temperatur, gynologisk undersøgelse og scanning (hvor man ikke får lov til at se med, heldigvis.)

Der efter samtale på psykiatisk hispital Hillerød med socialrådgiver som skal sende ansøgningen ind til abortnævnet i Danmark som træffer afgørelsen. Afgørelsen kommer med et telefonopkald og derefter bliver man orienteret om mulighed for anke og skrive hvis man har noget at tilføje. Derefter modtager man brev om afslaget pr. post samme procudurer med anken.

Er i 15 plus 6

Psykologens rådgivning pga. sammenbrud.

Anmeld

21. oktober 2012

Heidi mic

Mit indlæg her var ikke for at sætte tvivl om min oprigtighed men for at høre om andre havde været det samme igennem som jeg skal i morgen første gang og på onsdag anden gang

Anmeld

21. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Heidi michelle skriver:

Jeg ville for alt i verden ønske det ikke var rigtigt, jeg har selv set debatten i medierne om kvinder som tager til Sverige og så fortaget abort pga. barnets køn.

Blodprøver blev taget for at klarlægge man ikke har klamydia, hiv,syfilis osv.

Scanningen efter nakkefoldsscanningen for at være sikre på hvor langt henne man er og det skal dokumenteres af to læger. Kan kun sige det var en ydmygende oplevelse, blive lyttet på, få taget temperatur, gynologisk undersøgelse og scanning (hvor man ikke får lov til at se med, heldigvis.)

Der efter samtale på psykiatisk hispital Hillerød med socialrådgiver som skal sende ansøgningen ind til abortnævnet i Danmark som træffer afgørelsen. Afgørelsen kommer med et telefonopkald og derefter bliver man orienteret om mulighed for anke og skrive hvis man har noget at tilføje. Derefter modtager man brev om afslaget pr. post samme procudurer med anken.

Er i 15 plus 6

Psykologens rådgivning pga. sammenbrud.

Du er godt opmærksom på, at dine uger ikke passer sammen?
"Forladt for 4 uger siden i uge 13 - er nu i uge 15"

hvis du var i uge 13 for 4 uger siden, burde du være uge 17 nu.

Anmeld

21. oktober 2012

Heidi mic

var i 13 plus 1

Anmeld

21. oktober 2012

VIPpigen

rikkeregnbue skriver:

Du er godt opmærksom på, at dine uger ikke passer sammen?
"Forladt for 4 uger siden i uge 13 - er nu i uge 15"

hvis du var i uge 13 for 4 uger siden, burde du være uge 17 nu.

Har lige skimtet tråden....

Anmeld

21. oktober 2012

Ka+Ma=Be

come2 skriver:

Mærkeligt denne tråd kommer som den første brugeren har lavet, samt at det lige er efter det har været i medierne ang sen abort i andre lande.

nå men . . . .

Håber du træffer det rigtige valg.

Også min tanke!

Med alt respekt, så tror jeg vi har gang i noget "bt søger kommentarer blandt gravide, mødre og andre der kunne have interesse i abort".

Det er jo desværre ikke første gang det er sket her inde.....

Anmeld

21. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Mit indlæg her var ikke for at sætte tvivl om min oprigtighed men for at høre om andre havde været det samme igennem som jeg skal i morgen første gang og på onsdag anden gang

Det er det sjældent. Men du må også kunne forstå skepsis omkring din person?

Anmeld

21. oktober 2012

Carina:-)

Heidi michelle skriver:

var i 13 plus 1

Så burde du også være 17 plus 1 nu.

Desuden så er der ingen logik i at du skal gennemgå en masse prøve for at søge aborten.

Har som sagt selv fået to ,og man starter med at søge etisk råd pr papir.

Hvis der er grundlag for aborten bliver du sat igang som til en fødsel.

Så hvorfor skulle nogen bruge en masse ressourser på test,prøver og hvad har vi ,for at udfyldenogle papirer?

Desuden så fik jeg ikke de test hverken inden ansøgning eller inden fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.