hvor meget tog i på under jeres første graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Camillos

1990h skriver:

og hvornår kom kiloerne på?..

syns allerede mine bryster er vokset vildt og de vælter ud af bh'en har fået chiken file'r i siden..total øv haha..

jeg havde termin igår og har taget 21 kg på .... og har endnu ikke født.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

PernilleogLouis

22 kg men vejede også kun 43 da jeg blev gravid så det virkede ikke så voldsomt - de røg også hurtigt af igen

Anmeld

19. oktober 2012

LinLin

11 kg første gang

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

1990h skriver:

syns allerede mine bryster er vokset vildt og de vælter ud af bh'en har fået chiken file'r i siden..total øv haha..

Jeg er i 17. uge og vægten siger +2,0 kg.. 

Anmeld

19. oktober 2012

Moar2011

1990h skriver:

14kg

Anmeld

19. oktober 2012

Ønskebarnet12

Jeg er 40+4 i dag og har i alt taget 18 kg på, engang imellem ryger den ned på 17 kg men ja, håber satme de ryger af mig når jeg har født :-p har spist lige hvad der har lyster igennem hele graviditeten og gør det stadigvæk ;-)

Anmeld

19. oktober 2012

MortilElias2010

1990h skriver:

Tog 31 kg på men husker ikke hvornår de kom bortset fra løbende 

Anmeld

19. oktober 2012

Fenja09

Jeg tog intet på, jeg tabte mig faktisk. Under gravidteten vejede jeg 7 kg mindre og 14 dage efter jeg havde født vejede jeg 15 kg mindre end da jeg blev gravid. Tabte de første 4 kg da jeg havde kvalme i de første 2 måneder og resten skyldtes nok kostomlægning.

/Fenja

Anmeld

19. oktober 2012

Zelinasmor

Jeg tog 19,5 kg på. 

Da jeg rundede uge 28 havde jeg kun taget 4-5kg på. Resten kom til sidst. Vægten gik helt agurk de sidste 8 uger. Det sad ALLE steder på mig. Mave, lår, ansigt, røv, bryster osv. Lignede en hval til sidst. Det viste sig dog at det meste var ren væske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.