hvor meget tog i på under jeres første graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Luna l

Hejsa

i min første graviditet tog jeg 7-8 kg på, hvilket ikke er særlig meget, de næste 2 har jeg taget de normale 10-12 kg på, her under min fjerde graviditet har jeg her i uge 21 taget lige knap 3 kg på, der har jeg lagt de sidste par uger og forventer at jeg ender ligesom de sidste 2 på 10-12 kg .

Jeg har så i alle mine graviditeter været så heldig ikke at have vand i kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Gardenia

1990h skriver:

og hvornår kom kiloerne på?..

syns allerede mine bryster er vokset vildt og de vælter ud af bh'en har fået chiken file'r i siden..total øv haha..

25 kg tog jeg på. Gik fra at veje 52 til 77, men det føltes ikke så gigantisk som vægten fortalte mig det var

Jeg har lidt af anoreksi, det var lidt af en udfordring men jeg ville bare være ligeglad og nyde livet mens jeg producerede baby. Det lykkes til fulde, lidt af en personlig sejr.
Efter mit kejsersnit troede jeg aldrig jeg skulle blive mig selv igen, det var rigtigt hårdt at se sin krop slasket og hærget efter 9 måneder. Men efter de 3 måneder hvor jeg ikke måtte noget, fløj det bare af mig og nu er jeg tilbage på mine 52. Ved ikke om jeg tør satse en gang til

Anmeld

19. oktober 2012

1990h

FrkRaarup skriver:

Mine bryster er også vokset helt vildt. Til trods for jeg ikke er over startsvægten..

mine er vokset meget også puha det alt for vildt..

Anmeld

19. oktober 2012

LRJ

Jeg tog 40 kg på med min datter, og min bryster voksede fra g-i under graviditeten og op til j da jeg ammede, og nu to år efter er jeg helt oppe i K / L i bh.. og har tabt mig de 30 af de 40 kg jeg tog på, men skal bestemt heller ikke tabe mere nu, da jeg var undervægtig før

Anmeld

19. oktober 2012

1990h

Lone H. skriver:

Jeg tog 40 kg på med min datter, og min bryster voksede fra g-i under graviditeten og op til j da jeg ammede, og nu to år efter er jeg helt oppe i K / L i bh.. og har tabt mig de 30 af de 40 kg jeg tog på, men skal bestemt heller ikke tabe mere nu, da jeg var undervægtig før

okai jeg skal måske ike klage over mine bryster så..bruger normalt e..nu føles de som åååå..men er det ikke

okay det jo fint hvis vægten er okay til dig nu

Anmeld

19. oktober 2012

MorDk

Jeg tog 23 kg. på ... begyndte at tage på fra uge 10 stykker...

Anmeld

19. oktober 2012

LRJ

1990h skriver:

okai jeg skal måske ike klage over mine bryster så..bruger normalt e..nu føles de som åååå..men er det ikke

okay det jo fint hvis vægten er okay til dig nu

kender godt følelsen af at de føles som det er to kanon kugler man render rundt med

det er det, kan selv se at det er pænere sådan her, end før

Anmeld

19. oktober 2012

Kruse90

Jeg tog 11 kg på

Anmeld

19. oktober 2012

Clisolka

1990h skriver:

syns allerede mine bryster er vokset vildt og de vælter ud af bh'en har fået chiken file'r i siden..total øv haha..

Jeg tog omkring 22-25 kg på i graviditeten. Nu er det 2 år siden min datter blev født og jeg har tabt de 20 kg  

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

1990h skriver:

Tog 10 kg. på og det kom i ryk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.