hvor meget tog i på under jeres første graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

1990h

og hvornår kom kiloerne på?..

syns allerede mine bryster er vokset vildt og de vælter ud af bh'en har fået chiken file'r i siden..total øv haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Satans

Jeg er ikke helt igennem graviditeten endnu, mangler stadig 10 uger Så er indtil videre 29+5, men jeg har taget 10 kg på indtil videre .. vægten steg lige så stille indtil uge 21-22, der havde jeg "kun" taget 3-4 kg på - resten er kommet siden, og hvis baby skal op på de ca 3 kg inden fødsel så kommer der nok til at ske en masse her de sidste uger

Men jeg aner virkelig ikke hvor de har sat sig Jeg har fået mave og sat en lille smule på hofterne.. Men 10 kg?! Vi fik afvide af jordemoren idag at baby vejede ca 1200 - 1300 g.. De resterende 8,5 kg må jo så gå til moderkage, væske og fostervand

Anmeld

19. oktober 2012

FruHolm <3

1990h skriver:

syns allerede mine bryster er vokset vildt og de vælter ud af bh'en har fået chiken file'r i siden..total øv haha..

Jeg tog 30 kg på og det begyndte ca omkring uge 10-12 stykker

jeg var ligeglad, man skal tænke positivt , der kommer et lille mirakel ud af det 

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

1990h skriver:

Hvor langt er du ?

På mandag er jeg halvvejs, og vægten siger det samme som inden jeg blev gravid! Tabte 3 kg pga. kvalme som er ved at være taget på igen.

Anmeld

19. oktober 2012

1990h

FrkRaarup skriver:

Hvor langt er du ?

På mandag er jeg halvvejs, og vægten siger det samme som inden jeg blev gravid! Tabte 3 kg pga. kvalme som er ved at være taget på igen.

14 uger er jeg nu..og har da taget lidt på..

kan også se det på lårene faktisk..eller det føler jeg i hvert fald..

Anmeld

19. oktober 2012

Hailiesmom11

Jeg tog 10-11 kg på og spiste lige præcis som jeg lystede, var overvægtig i forvejen så lagde ikke rigtig mærke til det.. Men kan se på billeder at lår og bryster fik meget.. Men havde også meget vand i kroppen

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

1990h skriver:

14 uger er jeg nu..og har da taget lidt på..

kan også se det på lårene faktisk..eller det føler jeg i hvert fald..

Mine bryster er også vokset helt vildt. Til trods for jeg ikke er over startsvægten..

Anmeld

19. oktober 2012

Guldimaven

Jeg tog 11 kg på i alt.. De kom først på fra uge 25. 

Anmeld

19. oktober 2012

Guldimaven

Jeg tog 11 kg på i alt.. De kom først på fra uge 25. 

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

10 kg med tvillingerne. Men gik osse kun til uge 33.

De allerfleste kilo røg på efter uge 25.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.