Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
<3Elias<3 skriver: selv termin med min nummer to i juni
selv termin med min nummer to i juni
Tillykke men kender godt det med at men har brug for andre unge mødre at snakke med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dukke skriver: Tillykke men kender godt det med at men har brug for andre unge mødre at snakke med
<3Elias<3 skriver: Ja men syntes det svært og finde andre og især nu hvor jeg kun selv lige er fyldt 20 og venter nummer to
Ja men syntes det svært og finde andre og især nu hvor jeg kun selv lige er fyldt 20 og venter nummer to
Ja det er jo ikke mange.. har du ikke gået i mødregruppe med den store som du måske har kontakt med
dukke skriver: Ja det er jo ikke mange.. har du ikke gået i mødregruppe med den store som du måske har kontakt med
<3Elias<3 skriver: Nej de havede ikk såUnge i min kumume den gang:/
Nej de havede ikk såUnge i min kumume den gang:/
øv hvor surt jeg gik selv i ung mødregruppe og snakker lidt med nogle af dem en gang imellem
dukke skriver: øv hvor surt jeg gik selv i ung mødregruppe og snakker lidt med nogle af dem en gang imellem
<3Elias<3 skriver: Og hun kan ligge og sove til kl 11 hvor man bare tænker så stå dog op jeg jo Van til og stå op tidligt i hvertfald de sidste 4 år
Og hun kan ligge og sove til kl 11 hvor man bare tænker så stå dog op jeg jo Van til og stå op tidligt i hvertfald de sidste 4 år
Ja præcis herhjemme er jeg heldig hvis jeg får lov til at sove til kl. 7
4xGreve skriver: Ja præcis herhjemme er jeg heldig hvis jeg får lov til at sove til kl. 7
<3Elias<3 skriver: Mika ja ka
Mika ja ka
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128