Andre unge der er under eller tæt på 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Christina :-)

Mika ja ka 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

sne190810

<3Elias<3 skriver:

Hej vil lige State med og sige jeg er ano fordi nogen her inde elsket og rode i mit liv!! Men ville høre om der nogen her inde der ku tænkte sig og skrive lidt gerne unge som er unge og enten er tæt på 20 eller under som måske har fået to børn tidligt jeg er 19 pg venter nummer to håber der er nogen måske

Du er ikke anonym

Anmeld

18. oktober 2012

sne190810 skriver:

Du er ikke anonym

Ved det den tryllede før jeg nåede det

Anmeld

18. oktober 2012

sne190810

<3Elias<3 skriver:

Ved det den tryllede før jeg nåede det

Okay, ville bare lige gøre dig opmærksom på det.

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve

<3Elias<3 skriver:

Hej vil lige State med og sige jeg er ano fordi nogen her inde elsket og rode i mit liv!! Men ville høre om der nogen her inde der ku tænkte sig og skrive lidt gerne unge som er unge og enten er tæt på 20 eller under som måske har fået to børn tidligt jeg er 19 pg venter nummer to håber der er nogen måske

Jeg er ikke helt så ung som dig men jeg blev gravid med nr. 1 som 18 åriget og fødte hende i uge 26+1 som 19 åriget

Jeg blev gravid og fødte nr. 2 som 22 åriget og er nu 23 med den yngste på knap 8 1/2 månede og den ældste på 4 1/2 år.

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve skriver:

Jeg er ikke helt så ung som dig men jeg blev gravid med nr. 1 som 18 åriget og fødte hende i uge 26+1 som 19 åriget

Jeg blev gravid og fødte nr. 2 som 22 åriget og er nu 23 med den yngste på knap 8 1/2 månede og den ældste på 4 1/2 år.

Hej ok fik min søn lige da jeg var fyldt 17 og nu venter jeg mig til sommer og er lige fyldt 20

Anmeld

18. oktober 2012

Koen.

Øv du ikke lige fik trykket anonym når nu du gerne ville have været det

Nå men jeg er 22 år og har 2 børn

Anmeld

18. oktober 2012

LilleLene

<3Elias<3 skriver:

Mika ja ka 

jeg er 19 ½ 

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve

<3Elias<3 skriver:

Hej ok fik min søn lige da jeg var fyldt 17 og nu venter jeg mig til sommer og er lige fyldt 20

Dejlig tillykke med graviditeten 

Noget bestemt du søger af andre unge med to børn? Ved ikke om du tænker jeg er for "gammel"?

Anmeld

18. oktober 2012

tanja. skriver:

Øv du ikke lige fik trykket anonym når nu du gerne ville have været det

Nå men jeg er 22 år og har 2 børn

Ja pisse neden når flok skal snage i ens liv og fortælle det videre og faktisk fortælle ens svigermor det før man selv har fortalt hende det!en sådan er det nok men dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.