Andre unge der er under eller tæt på 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Christina :-)

4xGreve skriver:

Dejlig tillykke med graviditeten 

Noget bestemt du søger af andre unge med to børn? Ved ikke om du tænker jeg er for "gammel"?

Har måske bare brug for og snakke med andre der er unge og har børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

4xGreve

<3Elias<3 skriver:

Har måske bare brug for og snakke med andre der er unge og har børn

Du er altid velkommen og tro mig der er mange der har det præcis som dig for "problemet"  med at få børn i så tidlig en alder er at de fleste på ens egen alder slet ikke er nået dertil med stadig nyder deres ungdom, frihed og intet ansvar mm. 

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve skriver:

Du er altid velkommen og tro mig der er mange der har det præcis som dig for "problemet"  med at få børn i så tidlig en alder er at de fleste på ens egen alder slet ikke er nået dertil med stadig nyder deres ungdom, frihed og intet ansvar mm. 

Jahar besøg af min kusine pg hun er 20 og 3 mdr ældre ind mig og hun har slet ikk børn såh

Anmeld

18. oktober 2012

dukke

Jeg er 22 og venter barn nr 2 til feb

Anmeld

18. oktober 2012

dukke skriver:

Jeg er 22 og venter barn nr 2 til feb

selv termin med min nummer to i juni

Anmeld

18. oktober 2012

Koen.

<3Elias<3 skriver:

Ja pisse neden når flok skal snage i ens liv og fortælle det videre og faktisk fortælle ens svigermor det før man selv har fortalt hende det!en sådan er det nok men dejligt

Øv noget møg, sådan en nyhed vil man da helst selv fortælle

Anmeld

18. oktober 2012

tanja. skriver:

Øv noget møg, sådan en nyhed vil man da helst selv fortælle

Ja derfor lever jeg helst ano her inde efter hånden

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve

<3Elias<3 skriver:

Jahar besøg af min kusine pg hun er 20 og 3 mdr ældre ind mig og hun har slet ikk børn såh

Åh kender de godt, de fleste i min tidliger omgang kræs var en del ældre men slet ikke klar til børn og det de indebære dengang jeg blev gravid og mistet derfor alt kontakt til dem alle sammen med tiden og desværre så er der mange der trækker sig når man står overfor en så stor og hård udfroding det er at få et ekstremt præmature barn! Men det er jo bare deres tab 

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve skriver:

Åh kender de godt, de fleste i min tidliger omgang kræs var en del ældre men slet ikke klar til børn og det de indebære dengang jeg blev gravid og mistet derfor alt kontakt til dem alle sammen med tiden og desværre så er der mange der trækker sig når man står overfor en så stor og hård udfroding det er at få et ekstremt præmature barn! Men det er jo bare deres tab 

Ja min kusine er ihvertfald ikk klar skal ha lidt øje på hende Hehe min søn fylder 3 år her den 30 og hun forstår ikk rigtig små børn så det lidt underligt selv om faktisk er ældre ind mig

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve skriver:

Og hun kan ligge og sove til kl 11 hvor man bare tænker så stå dog op jeg jo Van til og stå op tidligt i hvertfald de sidste 4 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.