Kom nu, lad mig mærke liv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja sådan ca. Jeg har hørt det forklaret sådan at en spids mave der ligesom er skruet på foran uden at forandre resten af figuren ret meget er drengemave.

Rund mave der ligesom går fra side til side og bredere bagdel og lår skulle være en pige

Men jeg vil bare mene at det slet ikke kan lade sig gøre at vurdere en pind når nu jeg går og taber mig under graviditeten. Det er jo klart at min bagdel ikke ville være bredere ligemeget hvad når jeg vejer mindre nu end da jeg blev gravid.

Nemlig! Jeg er jo også overvægtig, og jeg har også tabt mig, så det er svært.. Åh jeg er så spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Nemlig! Jeg er jo også overvægtig, og jeg har også tabt mig, så det er svært.. Åh jeg er så spændt!

Ja det er mega spændende!

Jeg syntes ellers godt nok at du har en fiiiin mave på billedet

Anmeld

20. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Amandas-mor skriver:

Hi hi jeg ved ikke helt om der er en sammenhæng, for Amanda var en tornado inde i maven, men verdens nemmeste barn ved ankomst. Sov igennem altid fra hun var 8 uger og er generelt bare så utrolig let og glad en lille pige  

Men ja, man har sikkert nok at se til med to vilde og glade drenge

Et sidespring: er det der mavebælte du havde stadig til salg? (det var sådan et der støtter maven under graviditet ikke?)

Ja, mavebæltet har jeg stadig. Skriv evt. en pb 

Anmeld

21. oktober 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja det er mega spændende!

Jeg syntes ellers godt nok at du har en fiiiin mave på billedet

Tusind tak

Er også begyndt at blive mere og mere tilpas med den, fordi den efterhånden ligner mere og mere en gravid mave i stedet for en fed mave :p

Anmeld

22. oktober 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Tusind tak

Er også begyndt at blive mere og mere tilpas med den, fordi den efterhånden ligner mere og mere en gravid mave i stedet for en fed mave :p

Kender følelsen. Jeg har dog stadig delle på midten når jeg sidder ned pga vægttabet

Anmeld

22. oktober 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Kender følelsen. Jeg har dog stadig delle på midten når jeg sidder ned pga vægttabet

Når jeg sidder ned ser jeg også bare MONSTER fed ud, ikke gravid :p Det falder ligesom lidt ud på siden :p

Pisse nederen!

Har du mærket noget endnu??

Anmeld

22. oktober 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Når jeg sidder ned ser jeg også bare MONSTER fed ud, ikke gravid :p Det falder ligesom lidt ud på siden :p

Pisse nederen!

Har du mærket noget endnu??

Ja totalt nederen, men self. er det fedt at tage sig frem for at tage på

Nej, jeg har endnu intet mærket. Det er verdens mest afslappede barn tror jeg. På alle scanninger ind til videre har den også bare ligget og chillet helt vildt og kun giddet bevæge sig når jeg hostede eller hoppede

Meeeen i morgen skal vi til MD og jeg er så spændt! Håber sådan at vi kan få kønnet at vide og alt er i orden 

Anmeld

22. oktober 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja totalt nederen, men self. er det fedt at tage sig frem for at tage på

Nej, jeg har endnu intet mærket. Det er verdens mest afslappede barn tror jeg. På alle scanninger ind til videre har den også bare ligget og chillet helt vildt og kun giddet bevæge sig når jeg hostede eller hoppede

Meeeen i morgen skal vi til MD og jeg er så spændt! Håber sådan at vi kan få kønnet at vide og alt er i orden 

Jeg skal afsted onsdag og jeg glæder mig så meget at jeg næsten får ondt i maven bare ved tanken

Jeg håber virkelig også, at vi kan få kønnet af vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.