Forholdet på vej ud over kanten:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

Leneur

LotteN skriver:

Jeg ville bare lige fortælle at kæresten og jeg nu har fået snakket tingene igennem efter vi har haft gæter hele weekenden (hvor forholdet også kørte mindre godt)...

Men vi er nu blevet enige om vi vil give det en chance og har snakket om forskelige ting vi hver i sær vil forsøge at forbedre og bruge lidt mere tid sammen end foran den tidsdræbende maskine..

så jeg  for det kommer til at gå bedre end det har gjort det sidste lange stykke tid!
tak til alle jer dejlige tøser, for jeres vise ord

Jeg er super glad på jeres vegne. Få snakket om tingene og sørg for at lege kærester en gang imellem, Som vi kalder det. For det er vigtigt at pleje sit forhold selvom der også er børn.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

engel©

Hej LotteN
Det lyder bare rigtig dejligt for jer - jeg håber at i kan holde en god stil fra nu af og få det hele til at spille ....

Anmeld

3. juni 2009

engel©

Og min mand valgte heldigvis at komme hjem igen ...

Vi har fået snakket om en masse - men der er stadig meget vi skal have snakket om ... Jeg ser igen positivt på fremtiden og har fået en mand hjem, som pludselig kan sætte ord på en masse ...

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

engel© skriver:

Vi har fået snakket om en masse - men der er stadig meget vi skal have snakket om ... Jeg ser igen positivt på fremtiden og har fået en mand hjem, som pludselig kan sætte ord på en masse ...

ej hvor er det bare super dejligt og høre... Ja, at få snakket om tingene er en god ting...
Jeg er bedre til og vente og så lige pludselig eksplodere

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

Jeg ville bare lige fortælle at kæresten og jeg nu har fået snakket tingene igennem efter vi har haft gæter hele weekenden (hvor forholdet også kørte mindre godt)...

Men vi er nu blevet enige om vi vil give det en chance og har snakket om forskelige ting vi hver i sær vil forsøge at forbedre og bruge lidt mere tid sammen end foran den tidsdræbende maskine..

så jeg  for det kommer til at gå bedre end det har gjort det sidste lange stykke tid!
tak til alle jer dejlige tøser, for jeres vise ord

Hvor er det bare godt i har fået snakket ud om det... Håber i får gnisten frem igen.

Stort knus til jer

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

engel© skriver:

Hvor dejligt og godt i fik snakket om det.

stort knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.