Det er bare rigtig ærgeligt når et forhold, hvor der er børn, går i stykker - men desværre ser man det tit ...
Jeg er en af dem der selv søger opskriften - selv om det måske er for sent ...
Min mand forlod os nemlig for 2 uger siden - for at holde en tænkepause og finde ud af hvad han vil ... (kommer hjem i morgen og fortæller hvad han har fundet ud af - så kryds fingre tøser) ...
Jeg syntes selv vi har prøvet en masse for at holde liv i forholdet - og ærligt så syntes jeg egentlig det gik ok ... Ikke super - ikke nogen lyserød sky - men sq slet ikke 'jeg har fundet et andet sted at bo - farvel' ...
Jeg har selvfølgelig også gjort mig nogle tanker i den tid han har været væk og er faktisk kommet frem til at vores største problem er at vi er meget forskellige og gerne vil forskellige ting ... Det i sig selv er jo ikke en katastrofe - MEN når manden bare ikke kan finde ud af at snakke om sine følelser og hvad han ønsker osv - ja, så ender det stort set altid op med at han bliver 'overset' og det bliver mine følelser og ønsker som tæller ...
Jeg HAR prøvet at give ham 'taletid' - men der kommer ikke noget ud af hans mund af den grund ...
Jeg HAR prøvet at foreslå at han kunne skrive det ned og give mig det på den måde - men det syntes han bare er for kikset ...
Jeg HAR prøvet at foreslå et 'talerør' - altså at han kunne snakke med en anden end mig, som så kunne give det videre til mig ...
Ja - jeg HAR sq prøvet alt jeg kan komme på ...
Og hvad hulen gør en klog så ???
ØV!
Men jeg håber da ikke det er forsent for jer og at i stadig kan nå at få skuden på rette køl igen ...
Anmeld