Forholdet på vej ud over kanten:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2009

fam.4xc

LotteN skriver:

Så knækkede det hele lige sammen herhjemme igår..
Kæresten arb. rigtig meget for tiden og kommer derfor sent hjem, hvilket betyder jeg står med ALT. og han tager det hele for en selvfølge ikke så meget som et "ej hvor er det dejlgit du har..." på noget som helst tidspunkt.
Jeg skulle så til møde på mit kommende job igår eftermiddags og bedt ham om at lave aftensmad til kl 18,(lærkes spisetid). og da jeg kommer hjem, er der ikke rørt en finger i køkkenet og han sidder bare foran comp.
Det var dråben og jeg gik helt i baglås. Græd fra 18-22 igår, da jeg bare ikke ved hvad jeg skal gøre mere.
VI har ingeting sammen længere. vi er mor, far og barn og ikke kærester.
Vi sidder foran hver vores comp. hver aften og laver aldrig noget sammen.
Jeg elsker ham, ellers ville jeg ikke være så ked af det og i tvivl om jeg skal sige stop eller gå videre...

Hvordan er jeres forhold. er det på den lyserøde sky efter i har fået børn?
Hvad laver I sammen?
Vi mangler en fælles interesse, som ikke lige er Lærke!

Selvfølgelig lever vi ik på en lyserød sky hele tiden og den store kæmpe sommerfulge ny forelskelse er blevet til noget andet - men ik at det er dårligere
Vores dage går meget op i ungerne når de er vågne... det vil sige at jeg henter dem fra inst hvis de har været afsted, så leger vi indtil Claes kommer hjem en times tid efter... så leger han videre med pigerne eller bader dem, mens jeg laver mad... ofte hjælper den store mig med maden...
Vi spiser ca. 17.15 så pigerne er spist af kl 17.30 hvor der er børnetime så får vi nemlig en halv times tid alene hvor vi kan voksen snakke om vores dag og tage opvasken sammen,... Og så hyggger vi med pigerne til 18.30 hvorefter vi putter dem i seng sammen. Så når klokken er 19 er der som regel voksentid, og den bruger vi da gerne sammen... hvis ik en af os er ude og løbe eller til træning... vi kan også sagens ha dage hvor vi sidder med hver vores computer.. eller den ene glor noget tv og den andet hygger ved sin computer, men vi husker også hinanden meget ved ´feks at sidde så tæt at man lige kan møsse eller nusse selvom vi har en computer på skødet hver og 5 ud af 7 dage falder jeg i søvn på sofaen i min fars arme - til hans store frustration fordi jeg låser ham fast i den stilling siger han

Det er vigtig I får talt om alt det her, for ellers ender det vist der hvor ingen ønsker det skal ende....

Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

LotteGabriella

engel© skriver:

Det er bare rigtig ærgeligt når et forhold, hvor der er børn, går i stykker - men desværre ser man det tit ...

Jeg er en af dem der selv søger opskriften - selv om det måske er for sent ...
Min mand forlod os nemlig for 2 uger siden - for at holde en tænkepause og finde ud af hvad han vil ... (kommer hjem i morgen og fortæller hvad han har fundet ud af - så kryds fingre tøser) ...

Jeg syntes selv vi har prøvet en masse for at holde liv i forholdet - og ærligt så syntes jeg egentlig det gik ok ... Ikke super - ikke nogen lyserød sky - men sq slet ikke 'jeg har fundet et andet sted at bo - farvel' ...

Jeg har selvfølgelig også gjort mig nogle tanker i den tid han har været væk og er faktisk kommet frem til at vores største problem er at vi er meget forskellige og gerne vil forskellige ting ... Det i sig selv er jo ikke en katastrofe - MEN når manden bare ikke kan finde ud af at snakke om sine følelser og hvad han ønsker osv - ja, så ender det stort set altid op med at han bliver 'overset' og det bliver mine følelser og ønsker som tæller ...

Jeg HAR prøvet at give ham 'taletid' - men der kommer ikke noget ud af hans mund af den grund ...
Jeg HAR prøvet at foreslå at han kunne skrive det ned og give mig det på den måde - men det syntes han bare er for kikset ...
Jeg HAR prøvet at foreslå et 'talerør' - altså at han kunne snakke med en anden end mig, som så kunne give det videre til mig ...
Ja - jeg HAR sq prøvet alt jeg kan komme på ...

Og hvad hulen gør en klog så ???

ØV!

Men jeg håber da ikke det er forsent for jer og at i stadig kan nå at få skuden på rette køl igen ...

jeg krydser fingre så hårdt at blodtilførelsen snart stopper

Anmeld

31. maj 2009

LotteN

Diana... skriver:

Åhh søde lotten lyt til Eva og karoline der stadig masser kærlighed og det vil helt sikkert blusse frem igen når i giver det chancen.

Her hjemme hjælpes vi ad os selv om han arbejder vi laver mad sammen rydder op sammen osv for det er en del at det at være sammen og vi nyder det og hygger om det og griner og klapper hinanden lidt i numsen   Vores forhold er bedre nu end før det var rigtig godt før nu det bare mere en rigtig godt. selvfølgelig har vi vores ture det har alle sgu men vi snakker om det og så det ovre, vi sørge altid for at lave noget staden for at komme til at hænge ved computeren og fjernsynet vi går meget ture med hunden og Lucas spiser altid i køkkenet hvor der ikke er fjernsyn. Jeg synes det er vigtigt at man husker at være kærester selv om man er blevet forældre og det gør vi alt for at være os selv om vi ikke har mulighed for pasning af lucas men det lykkes os og jeg vil sige vi er stadig på den lyserøde sky ja. 

Håber alt lykkes for jer.

Stort knus og mange tanker til jer.

Ja, I har da bare forholdet på den lyserøde sky, hvor dejligt!
Herhjemme spiser vi i stuen, da spisehjørnet i køkkenet blev "nedlagt" da Lærke begyndte og spise med ved bordet, men tvét er altid slukket, da Lærke ikke skal få sig  og sådan en dårlig vane
Hvor ville jeg ønske jeg havde en kæreste som din, der glædelig hjælper til.
Lærke blev 1 år igår og han var bare så DOVEN, min mor og jeg rendte rundt ordnede det hele og han nærmest kiggede surt å mig, når jeg bad ham hjælpr mig med at rydde af bordet.. åhr, hvor jeg bare synes det er svært nogle gange...

Anmeld

31. maj 2009

LotteN

engel© skriver:

Det er bare rigtig ærgeligt når et forhold, hvor der er børn, går i stykker - men desværre ser man det tit ...

Jeg er en af dem der selv søger opskriften - selv om det måske er for sent ...
Min mand forlod os nemlig for 2 uger siden - for at holde en tænkepause og finde ud af hvad han vil ... (kommer hjem i morgen og fortæller hvad han har fundet ud af - så kryds fingre tøser) ...

Jeg syntes selv vi har prøvet en masse for at holde liv i forholdet - og ærligt så syntes jeg egentlig det gik ok ... Ikke super - ikke nogen lyserød sky - men sq slet ikke 'jeg har fundet et andet sted at bo - farvel' ...

Jeg har selvfølgelig også gjort mig nogle tanker i den tid han har været væk og er faktisk kommet frem til at vores største problem er at vi er meget forskellige og gerne vil forskellige ting ... Det i sig selv er jo ikke en katastrofe - MEN når manden bare ikke kan finde ud af at snakke om sine følelser og hvad han ønsker osv - ja, så ender det stort set altid op med at han bliver 'overset' og det bliver mine følelser og ønsker som tæller ...

Jeg HAR prøvet at give ham 'taletid' - men der kommer ikke noget ud af hans mund af den grund ...
Jeg HAR prøvet at foreslå at han kunne skrive det ned og give mig det på den måde - men det syntes han bare er for kikset ...
Jeg HAR prøvet at foreslå et 'talerør' - altså at han kunne snakke med en anden end mig, som så kunne give det videre til mig ...
Ja - jeg HAR sq prøvet alt jeg kan komme på ...

Og hvad hulen gør en klog så ???

ØV!

Men jeg håber da ikke det er forsent for jer og at i stadig kan nå at få skuden på rette køl igen ...

Puha engel, det er jeg godt nok ked af og høre, jeres forhold er nået dertil.
Hvad har din mand så meldt tilbage idag?

Ja, jeg håber bare det er en periode vi skal over.. og det måske er fordi jeg hat stresset lidt over alle de gæster vi har i denne weekend og der s ikke skal å meget til jeg lige flyver op i det røde.. selvom jeg dog ikke vil tage hele skylden, for han har også sin DEL!

Anmeld

31. maj 2009

Diana...

LotteN skriver:

Ja, I har da bare forholdet på den lyserøde sky, hvor dejligt!
Herhjemme spiser vi i stuen, da spisehjørnet i køkkenet blev "nedlagt" da Lærke begyndte og spise med ved bordet, men tvét er altid slukket, da Lærke ikke skal få sig  og sådan en dårlig vane
Hvor ville jeg ønske jeg havde en kæreste som din, der glædelig hjælper til.
Lærke blev 1 år igår og han var bare så DOVEN, min mor og jeg rendte rundt ordnede det hele og han nærmest kiggede surt å mig, når jeg bad ham hjælpr mig med at rydde af bordet.. åhr, hvor jeg bare synes det er svært nogle gange...

Jeg synes helt klart i skal snakke sammen om det, og fortælle hvordan du har det. 

Anmeld

31. maj 2009

engel©

LotteGabriella skriver:

jeg krydser fingre så hårdt at blodtilførelsen snart stopper

Tak ... Men pas nu på fingerne ...

Anmeld

31. maj 2009

engel©

LotteN skriver:

Puha engel, det er jeg godt nok ked af og høre, jeres forhold er nået dertil.
Hvad har din mand så meldt tilbage idag?

Ja, jeg håber bare det er en periode vi skal over.. og det måske er fordi jeg hat stresset lidt over alle de gæster vi har i denne weekend og der s ikke skal å meget til jeg lige flyver op i det røde.. selvom jeg dog ikke vil tage hele skylden, for han har også sin DEL!

Tak ... Han kommer først hjem i aften og snakker ... Jeg har insisteret på f2f og først når ungerne sover ...

Anmeld

31. maj 2009

LotteGabriella

engel© skriver:

Tak ... Han kommer først hjem i aften og snakker ... Jeg har insisteret på f2f og først når ungerne sover ...

kan j eg sgu godt forstå...det skal da også være f2f efter min mening

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

engel© skriver:

Jeg har tænkt sådan på dig, hvad kom manden hjem og fortalte igår (håber det var positivt)

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

Jeg ville bare lige fortælle at kæresten og jeg nu har fået snakket tingene igennem efter vi har haft gæter hele weekenden (hvor forholdet også kørte mindre godt)...

Men vi er nu blevet enige om vi vil give det en chance og har snakket om forskelige ting vi hver i sær vil forsøge at forbedre og bruge lidt mere tid sammen end foran den tidsdræbende maskine..

så jeg  for det kommer til at gå bedre end det har gjort det sidste lange stykke tid!
tak til alle jer dejlige tøser, for jeres vise ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.