LotteN skriver:
Så knækkede det hele lige sammen herhjemme igår..
Kæresten arb. rigtig meget for tiden og kommer derfor sent hjem, hvilket betyder jeg står med ALT. og han tager det hele for en selvfølge ikke så meget som et "ej hvor er det dejlgit du har..." på noget som helst tidspunkt.
Jeg skulle så til møde på mit kommende job igår eftermiddags og bedt ham om at lave aftensmad til kl 18,(lærkes spisetid). og da jeg kommer hjem, er der ikke rørt en finger i køkkenet og han sidder bare foran comp.
Det var dråben og jeg gik helt i baglås. Græd fra 18-22 igår, da jeg bare ikke ved hvad jeg skal gøre mere.
VI har ingeting sammen længere. vi er mor, far og barn og ikke kærester.
Vi sidder foran hver vores comp. hver aften og laver aldrig noget sammen.
Jeg elsker ham, ellers ville jeg ikke være så ked af det og i tvivl om jeg skal sige stop eller gå videre...
Hvordan er jeres forhold. er det på den lyserøde sky efter i har fået børn?
Hvad laver I sammen?
Vi mangler en fælles interesse, som ikke lige er Lærke!
Selvfølgelig lever vi ik på en lyserød sky hele tiden og den store kæmpe sommerfulge ny forelskelse er blevet til noget andet - men ik at det er dårligere

Vores dage går meget op i ungerne når de er vågne... det vil sige at jeg henter dem fra inst hvis de har været afsted, så leger vi indtil Claes kommer hjem en times tid efter... så leger han videre med pigerne eller bader dem, mens jeg laver mad... ofte hjælper den store mig med maden...
Vi spiser ca. 17.15 så pigerne er spist af kl 17.30 hvor der er børnetime så får vi nemlig en halv times tid alene hvor vi kan voksen snakke om vores dag og tage opvasken sammen,... Og så hyggger vi med pigerne til 18.30 hvorefter vi putter dem i seng sammen. Så når klokken er 19 er der som regel voksentid, og den bruger vi da gerne sammen... hvis ik en af os er ude og løbe eller til træning... vi kan også sagens ha dage hvor vi sidder med hver vores computer.. eller den ene glor noget tv og den andet hygger ved sin computer, men vi husker også hinanden meget ved ´feks at sidde så tæt at man lige kan møsse eller nusse selvom vi har en computer på skødet hver og 5 ud af 7 dage falder jeg i søvn på sofaen i min fars arme - til hans store frustration fordi jeg låser ham fast i den stilling siger han

Det er vigtig I får talt om alt det her, for ellers ender det vist der hvor ingen ønsker det skal ende....

Pøj pøj
Anmeld