Guldfiskens hule 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Ja, meget! Specielt her i starten.. Familiens reaktion var ca.. INGEN!  Den eneste, der sagde noget var min moster, og hun sagde bare "det er da vist en fuser".. 

Ej..... Er det rigtig det er da ret tankeløst sagt af hende....  Ja undskyld, men det synes jeg. 

Når din mave lige om lidt bliver stooor og struttende synes jeg du skal gå hen foran hende og hovere lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

M (:

Ønskebarnet12 skriver:

Hvor er du smuk! Og sikke en fin babybule

Tusind tak, hvor er du sød! 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

Ej..... Er det rigtig det er da ret tankeløst sagt af hende....  Ja undskyld, men det synes jeg. 

Når din mave lige om lidt bliver stooor og struttende synes jeg du skal gå hen foran hende og hovere lidt 

Ja, ingen reaktion overhovedet - og havde endda en stram blondesag på..

Jeg blev også lidt: Hmpf.. For så tyk plejer jeg altså ikke at være! 

Ja, vi skal se dem næste gang d. 30. november (der vil jeg være i 23. uge), så mon ikke den strutter endnu mere der? 

Anmeld

22. oktober 2012

Frøken J.

Hvor er du smuk med den mave søde!

Anmeld

22. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Hvor er du smuk med den mave søde!

Tusind tak søde! 

Uha, det bliver spændende imorgen hva? (:

Anmeld

22. oktober 2012

frk-stoltze

Så blev det tid til første mavebillede - synes så småt babybulen er begyndt at kigge frem, og der er virkelig sket meget de sidste 14 dage (faktisk først der bulen rigtig er kommet).. 

Spændende at se, og der sker lige så meget i det næste fjorten! 

Indtilvidere siger vægten +1,6 kg, og det er vel egentlig ok i 17. uge..

Graviditeten går stille og roligt, og jeg har endnu ikke mærket noget til fisken - håber det sker inden alt for længe! Jeg er vist ved at være lidt utålmodig..

Derudover døjer jeg stadig med kvalme og hovedpine, men det er til at holde ud. Satser på, at det  ikke skal vare ved indtil fisken melder sin ankomt i april! 

Skønt billede søde <3

Anmeld

22. oktober 2012

M (:

frk-stoltze skriver:

Skønt billede søde <3

Tusind tak! 

Anmeld

22. oktober 2012

VNB

Ja, ingen reaktion overhovedet - og havde endda en stram blondesag på..

Jeg blev også lidt: Hmpf.. For så tyk plejer jeg altså ikke at være! 

Ja, vi skal se dem næste gang d. 30. november (der vil jeg være i 23. uge), så mon ikke den strutter endnu mere der? 

jo helt sikkert! og så kan du med stolhed vise den frem 

men underligt at de slet ikke sagde noget til den.... måske vidste de ikke hvad de skulle sige, og om du ville bryde dig om det? 

jeg er f.eks. typen der synes det er SÅ hyggeligt når folk kommer hen og nusser min mave. Men nogle folk tror at man ikke gider det, så nogle holder sig med vilje i baggrunden.... sådan er det så forskelligt fra folk til folk  

Anmeld

22. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

jo helt sikkert! og så kan du med stolhed vise den frem 

men underligt at de slet ikke sagde noget til den.... måske vidste de ikke hvad de skulle sige, og om du ville bryde dig om det? 

jeg er f.eks. typen der synes det er SÅ hyggeligt når folk kommer hen og nusser min mave. Men nogle folk tror at man ikke gider det, så nogle holder sig med vilje i baggrunden.... sådan er det så forskelligt fra folk til folk  

Hvor er du sød! 

Hm, tjah, måske? Ved det ikke rigtigt..

Jeg ved ikke, hvad jeg vil synes om det, før den er stor nok til at det er tydeligt! Det må tiden vise.. (:

Anmeld

23. oktober 2012

Miss-86

Det ser såå fint ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.