Guldfiskens hule 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Hvor er du fin med babyhulen

Tusind tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Mink

M (: skriver:

Tuuusind tak! 

Hihi, ja, det er svært at være talmodig meget længere.. Og når maven endelig er der, synes man sikkert både en er tung og i vejen! 

Ja egentlig tror jeg også bare du skal være glad for at du stadig har en lille hyggelig hule  du skal nok få tid nok til at nyde den store mave inden du måske igen synes den er lidt i vejen 

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja egentlig tror jeg også bare du skal være glad for at du stadig har en lille hyggelig hule  du skal nok få tid nok til at nyde den store mave inden du måske igen synes den er lidt i vejen 

Hihi ja, men det er svært med den tålmodighed! Snart halvvejs, og kun en lille bitte babyhule - meeen, min mor har været stor alle 5 () gange, så mon ikke det nok skal komme? (:

Anmeld

18. oktober 2012

Mink

Hihi ja, men det er svært med den tålmodighed! Snart halvvejs, og kun en lille bitte babyhule - meeen, min mor har været stor alle 5 () gange, så mon ikke det nok skal komme? (:

Jo helt sikkert, du er jo også meget træt for tiden, og det er jo fordi din lille guldklump har travlt med at vokse sig stor og stærk 

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Akmese skriver:

Jo helt sikkert, du er jo også meget træt for tiden, og det er jo fordi din lille guldklump har travlt med at vokse sig stor og stærk 

Ja, du har sikkert ret! 

Anmeld

18. oktober 2012

Laulund87

Du er rigtig fin

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Du er rigtig fin

Ih, tusind tak! 

Anmeld

18. oktober 2012

Viventerjer

Så blev det tid til første mavebillede - synes så småt babybulen er begyndt at kigge frem, og der er virkelig sket meget de sidste 14 dage (faktisk først der bulen rigtig er kommet).. 

Spændende at se, og der sker lige så meget i det næste fjorten! 

Indtilvidere siger vægten +1,6 kg, og det er vel egentlig ok i 17. uge..

Graviditeten går stille og roligt, og jeg har endnu ikke mærket noget til fisken - håber det sker inden alt for længe! Jeg er vist ved at være lidt utålmodig..

Derudover døjer jeg stadig med kvalme og hovedpine, men det er til at holde ud. Satser på, at det  ikke skal vare ved indtil fisken melder sin ankomt i april! 

Sikker på det bliver en fin babybule

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Sikker på det bliver en fin babybule

Tusind tak! 

Håber, at vi inden alt for længe også skal til at følge dine mavebilleder! 

Anmeld

18. oktober 2012

Viventerjer

Tusind tak! 

Håber, at vi inden alt for længe også skal til at følge dine mavebilleder! 

Håber jeg også og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.