Guldfiskens hule 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

M (:

christina92 skriver:

Sikke en sød babyhule!

Og endnu engang stort tillykke med guldfisken i maven

Tusind tak, hvor er du sød! 

Håber det går godt med lille Carolina (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

du er SÅ fin søde 

man kan tydeligt se det nu! 

Og der kan ikke gå længe inden du mærker den lille krudt ugle derinde fra  

Taaark! 

Synes du virkelig?? Min søster har fødselsdag i dag, og min mor, synes jeg skal tage en stram kjole på, meeeen, jeg ved ikke rigtig.. 

Åha, håber du har ret.. Tager mig selv i at ligge og mærke efter, men kan kun mærke min egen puls! 

Anmeld

19. oktober 2012

christina92

M (: skriver:

Tusind tak, hvor er du sød! 

Håber det går godt med lille Carolina (:

Det gør det hvertfald

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

Taaark! 

Synes du virkelig?? Min søster har fødselsdag i dag, og min mor, synes jeg skal tage en stram kjole på, meeeen, jeg ved ikke rigtig.. 

Åha, håber du har ret.. Tager mig selv i at ligge og mærke efter, men kan kun mærke min egen puls! 

ja jeg synes tydeligt man kan se at den lille bule nu er vokset!  

giver din mot ret, det ville da være SÅ fint! og god måde at vise den frem på for hele familien  

Jeg synes man skal vise sin mave så meget frem som muligt  for den er der kun i så kort tid, og det er altså noget at det smukkeste. Både mens den er lille, mellem og stor. 

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

ja jeg synes tydeligt man kan se at den lille bule nu er vokset!  

giver din mot ret, det ville da være SÅ fint! og god måde at vise den frem på for hele familien  

Jeg synes man skal vise sin mave så meget frem som muligt  for den er der kun i så kort tid, og det er altså noget at det smukkeste. Både mens den er lille, mellem og stor. 

Har nok ikke brugt mig om tanken, fordi den jo ikke er fast og hård endnu - og jeg bekymrer mig nok (unødigt?) om, at jeg ikke vil se tyk, men gravid ud! 

Men ja, du har ret.. Inden længe er jeg halvvejs, og så er der ikke længe igen med den gravide mave! 

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

Har nok ikke brugt mig om tanken, fordi den jo ikke er fast og hård endnu - og jeg bekymrer mig nok (unødigt?) om, at jeg ikke vil se tyk, men gravid ud! 

Men ja, du har ret.. Inden længe er jeg halvvejs, og så er der ikke længe igen med den gravide mave! 

hehe jamen du ved jo godt at det ikke er fordi du er blevet tyk  

men jeg kan godt huske at det var lidt grænse overskridende første gang da jeg ventede Viktor...  

Anmeld

19. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hvor er du smuk! Og sikke en fin babybule

Anmeld

19. oktober 2012

Camillos

Så blev det tid til første mavebillede - synes så småt babybulen er begyndt at kigge frem, og der er virkelig sket meget de sidste 14 dage (faktisk først der bulen rigtig er kommet).. 

Spændende at se, og der sker lige så meget i det næste fjorten! 

Indtilvidere siger vægten +1,6 kg, og det er vel egentlig ok i 17. uge..

Graviditeten går stille og roligt, og jeg har endnu ikke mærket noget til fisken - håber det sker inden alt for længe! Jeg er vist ved at være lidt utålmodig..

Derudover døjer jeg stadig med kvalme og hovedpine, men det er til at holde ud. Satser på, at det  ikke skal vare ved indtil fisken melder sin ankomt i april! 

smuk

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

hehe jamen du ved jo godt at det ikke er fordi du er blevet tyk  

men jeg kan godt huske at det var lidt grænse overskridende første gang da jeg ventede Viktor...  

Ja, meget! Specielt her i starten.. Familiens reaktion var ca.. INGEN!  Den eneste, der sagde noget var min moster, og hun sagde bare "det er da vist en fuser".. 

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

Camillos skriver:

smuk

Tusind tak søde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.