Guldfiskens hule 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.013 visninger
62 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

M (:

Så blev det tid til første mavebillede - synes så småt babybulen er begyndt at kigge frem, og der er virkelig sket meget de sidste 14 dage (faktisk først der bulen rigtig er kommet).. 

Spændende at se, og der sker lige så meget i det næste fjorten! 

Indtilvidere siger vægten +1,6 kg, og det er vel egentlig ok i 17. uge..

Graviditeten går stille og roligt, og jeg har endnu ikke mærket noget til fisken - håber det sker inden alt for længe! Jeg er vist ved at være lidt utålmodig..

Derudover døjer jeg stadig med kvalme og hovedpine, men det er til at holde ud. Satser på, at det  ikke skal vare ved indtil fisken melder sin ankomt i april! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Muhmi

Sød lille babybule

Den skal nok blive rigtig fin og stor snart, lige pludselig går det rigtig hurtigt!

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Muhmi skriver:

Sød lille babybule

Den skal nok blive rigtig fin og stor snart, lige pludselig går det rigtig hurtigt!

Hihi mange tak! 

Håber du har ret! Er ved at være lidt utålmodig efter, at hele verden kan se vores babylykke! 

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Hvor er du bare fin, sådan en lille mave der stritter! Ih det ser så sødt ud 

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Så blev det tid til første mavebillede - synes så småt babybulen er begyndt at kigge frem, og der er virkelig sket meget de sidste 14 dage (faktisk først der bulen rigtig er kommet).. 

Graviditeten går stille og roligt, og jeg har endnu ikke mærket noget til fisken - håber det sker inden alt for længe! Jeg er vist ved at være lidt utålmodig..

Derudover døjer jeg stadig med kvalme og hovedpine, men det er til at holde ud. Satser på, at det  ikke skal vare ved indtil fisken melder sin ankomt i april! 

Såå fin baby-bule!  Lige pludselig eksplodere den! 

Mon det er en lille pige-mave? 

Anmeld

18. oktober 2012

Muhmi

Hihi mange tak! 

Håber du har ret! Er ved at være lidt utålmodig efter, at hele verden kan se vores babylykke! 

Ja, det kender jeg godt... Men på sårn en lille nipsting som dig, så kommer det jo til at se rigtig smukt ud med en babybule og min erfaring er at ligeså snart der kommer bare en lille smule mave, så går det rigtig stærkt efterfølgende... Så er det fra uge til uge at man ser en stor forskel

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

M (: skriver:

du bar så smuk

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du bare fin, sådan en lille mave der stritter! Ih det ser så sødt ud 

Tak, hvor er du sød! 

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Såå fin baby-bule!  Lige pludselig eksplodere den! 

Mon det er en lille pige-mave? 

Ih, håber du får ret! 

Ja, det tror moderen i hvert fald - faderen er sikker på, at det er en drengemave.. 

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Muhmi skriver:

Ja, det kender jeg godt... Men på sårn en lille nipsting som dig, så kommer det jo til at se rigtig smukt ud med en babybule og min erfaring er at ligeså snart der kommer bare en lille smule mave, så går det rigtig stærkt efterfølgende... Så er det fra uge til uge at man ser en stor forskel

Ih, håber virkelig du får ret.. 

Og tusind tak for komplimenten!  Det er lige hvad sådan en usikker, førstegangsgravid har brug for at høre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.