Hi hi hi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Lusi

Hehe sødt..

Min datter sagde armorm- regnorm og kirkus, var kirke
Der kommer så mange sjove ting..

Jeg selv sagde huthat, da jeg var lille. Det var en af de andre børn fra min mors dagplejegruppe, der hed Ulrik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Dot D

PT skriver:

Hvor sødt

Jeps, rigtigt sødt

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

Nessie skriver:

He he he, vi har altså også mange mærkelige ord

Daniel insisterede i et helt år på at en giraf hed en gihaps, og nægtede at sige det på den "rigtige" måde. Han sagde det jo rigtigt, syntes han

Han sætter h ind sjove steder. F.eks. hedder det en mahiehøne, en pige hedder Halberte osv

Han har nok en forkærlighed for bogstavet "h", så selvfølgelig vil han ikke sige det rigtigt, thi hi

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

M (: skriver:

Haha, ja, børneoptagelser er guld! Ligesom rigtige papirbilleder! 

Åh ja, og ville ikke være foruden hverken video eller billeder

Har indenfor den sidste uges tid fået optaget et par videoer, der er ret sjove, det bliver sjovt at vise ungerne dem, når de bliver ældre

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

SussieThyssen skriver:

Nååårrhhh  LOL

Ak ja de svære ord.

Minder mig om min den ældste...hun kunne også vende op og ned på ordene og endda somme tider gøre dem endnu sværere end de var.
Fx blev en mariehøne til en mahierøne, og en bi blev til en bibimagine (alt hvad der fløj var en overgang noget med maskiner, som i hendes mund så blev til maginer)

Kærligst
Sussie

Hi hi, selvfølgelig... Maskiner, det er nogen i luften

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

sommerbarn<3 skriver:

årh hvor fint. Vore jasmin som nu er syv har også kommet med mange gode da hun var yngre. F.eks hendes bedstemor Lisbeth, hun hed libzet. Og vær gang hun havde været i bad, blev hun så glad og stolt over hun selv kunne tage undrbukser på og sagde altid meget stolt "madsmins underbubser" lød bare så sjovt.

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

sommerbarn<3 skriver:

Og når ja :-) når hun så en bh råbte hun "Cathrine!! Der ligger dine babfer!"

Sophus hjalp mig med at lukke min BH en dag efter min skulder operation, kunne ikke få armen om bagpå...

Senere på dagen, så sidder vi alle fire i bilen og Stephan bakker ud mod vejen, og Sophus siger lige så stolt: Mor, var det ikke godt, at jeg kunne hjælpe dig med at lukke den, der holder brysterne.

Behøver jeg at sige, at bilen lige blev kørt lidt ind igen, så vi lige kunne grine af

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

GønskE skriver:

Min mindste bror sagde altid 'ångehange' lommeregner det tog os 3 dage at finde ud af, hvad han mente

Anmeld

18. oktober 2012

Dot D

Bshizzle skriver:

Hahaha.. Har læst alles svar, og det er SÅ sjovt at læse hva børn kan sige/komme frem med af ord!! 

Min nevø er lidt bag ud med sproget (han er 2 år), og her er nogle eksempler på hans ord vi tit griner af.. 

Farmor: fanger !! 

Nicolai: nik-leg! 

Cody (min hund): cola!

Farfar kommer du: Farfar ni hau! 

Lucas: kass! 

Generelt når han snakker, så kan det godt lyde MEGET udlandsk! 

Ni hau - det lyder helt japansk

Anmeld

18. oktober 2012

MiaPedersen

Der er godt nok nogen sjove imelle, hihi *gg*  

------------------
Mia <3
Spil og Hygge - Gratis spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.