Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sophus sidder med sin Nintendo, men den mangler strøm... Jeg siger, den er oppe på hans værelse i kontakten....
Sophus løber afsted, men er lige kommet ned, og han siger så helt opgivende: Moooor, den er ikke i konstiktakten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Sophus sidder med sin Nintendo, men den mangler strøm... Jeg siger, den er oppe på hans værelse i kontakten.... Sophus løber afsted, men er lige kommet ned, og han siger så helt opgivende: Moooor, den er ikke i konstiktakten
hihi hvor sødt..
min mor havde en pige i dagpleje, hun sagde kraldsamalat... (makraldsalat)
tioyv skriver: hihi hvor sødt.. min mor havde en pige i dagpleje, hun sagde kraldsamalat... (makraldsalat)
Hi hi, det er så fede nogle ord, der kommer frem, når ungerne vender op og ned på bogstaverne
Åhhh, det er guld værd, med de skønne kommentarer ungerne kommer med
Bassemor<3 skriver: haha min lillebror sagde hamsjaw (hårshampoo) da han var lille
haha min lillebror sagde hamsjaw (hårshampoo) da han var lille
Min lillebror sagde labdevand (saftevand).. Han kunne ikke sige "s"
Ha ha, og min lillesøster sagde: Øbbetøv = Muppetshow
Munder skriver: Åhhh, det er guld værd, med de skønne kommentarer ungerne kommer med
Ja, det er slet ikke til at stå for
Hehe ej hvor sødt!!!
Min lillesøster siger "filiogus" - globus Hehe når vi spiller ludo
og min lillebror siger "netchup" - ketchup
hEheh det så sjovt og sødt
Dot D skriver: Ja, det er slet ikke til at stå for
Husk at skrive dem ned. Jeg har en hel lille bog med sjove kommentarer og mærkelige udtalelser, og pønser på at hun skal have den i gave på et tidspunkt, hvor hun er blevet stor nok til at værdsætte det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128