Hi hi hi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

GønskE

Min mindste bror sagde altid 'ångehange' lommeregner det tog os 3 dage at finde ud af, hvad han mente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

M (:

Dot D skriver:

Sådan en video er da guld at have.... Kan nu godt forstå, at I griner af det

Haha, ja, børneoptagelser er guld! Ligesom rigtige papirbilleder! 

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

Dot D skriver:

Sophus sidder med sin Nintendo, men den mangler strøm... Jeg siger, den er oppe på hans værelse i kontakten....

Sophus løber afsted, men er lige kommet ned, og han siger så helt opgivende: Moooor, den er ikke i konstiktakten

Nååårrhhh  LOL

Ak ja de svære ord.

Minder mig om min den ældste...hun kunne også vende op og ned på ordene og endda somme tider gøre dem endnu sværere end de var.
Fx blev en mariehøne til en mahierøne, og en bi blev til en bibimagine (alt hvad der fløj var en overgang noget med maskiner, som i hendes mund så blev til maginer)

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

trunte89 skriver:

Hehe ja, det er sjovt som de kan lave deres egne ord. Jeg har prøvet at lære hende, at det hedder fan-ta-si = fantasi. Når hun gentager det bliver det fan-ta-si =tansafi

Har du så lagt mærke til at mange børn ikke kan sige Josef, de siger Jofes??

En af min kusines unger hedder, Josef, og det har dælme givet problemer for hans søskende, og ham selv

Anmeld

18. oktober 2012

Bshizzle

Hahaha.. Har læst alles svar, og det er SÅ sjovt at læse hva børn kan sige/komme frem med af ord!! 

Min nevø er lidt bag ud med sproget (han er 2 år), og her er nogle eksempler på hans ord vi tit griner af.. 

Farmor: fanger !! 

Nicolai: nik-leg! 

Cody (min hund): cola!

Farfar kommer du: Farfar ni hau! 

Lucas: kass! 

Generelt når han snakker, så kan det godt lyde MEGET udlandsk! 

Anmeld

18. oktober 2012

ledermus

sjovt at læse de forskellige måder børn udtaler ord på 

Oliver siger at koen siger buuu

og kan huske da min søster var lille at hun sagde holaj istedet for nicolaj

Anmeld

18. oktober 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Sophus sidder med sin Nintendo, men den mangler strøm... Jeg siger, den er oppe på hans værelse i kontakten....

Sophus løber afsted, men er lige kommet ned, og han siger så helt opgivende: Moooor, den er ikke i konstiktakten

årh hvor fint. Vore jasmin som nu er syv har også kommet med mange gode da hun var yngre. F.eks hendes bedstemor Lisbeth, hun hed libzet. Og vær gang hun havde været i bad, blev hun så glad og stolt over hun selv kunne tage undrbukser på og sagde altid meget stolt "madsmins underbubser" lød bare så sjovt.

Anmeld

18. oktober 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sommerbarn<3 skriver:

årh hvor fint. Vore jasmin som nu er syv har også kommet med mange gode da hun var yngre. F.eks hendes bedstemor Lisbeth, hun hed libzet. Og vær gang hun havde været i bad, blev hun så glad og stolt over hun selv kunne tage undrbukser på og sagde altid meget stolt "madsmins underbubser" lød bare så sjovt.

Og når ja :-) når hun så en bh råbte hun "Cathrine!! Der ligger dine babfer!"

Anmeld

18. oktober 2012

trunte89

SussieThyssen skriver:

Har du så lagt mærke til at mange børn ikke kan sige Josef, de siger Jofes??

En af min kusines unger hedder, Josef, og det har dælme givet problemer for hans søskende, og ham selv

Næ, det har jeg ikke. Men jeg. Kan sagtens høre det for mig

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Nuurh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.