NF i morgen og er så nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

tarkoflen

Altså eftersom de ved præcis hvornår ægget er befrugtet, så tror jeg, at den er relativt sikker... Men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Jeg kan 100% huske følelsen (se evt. min tråd om emnet her), og det bliver ikke bedre før det øjeblik, hvor man ser den lille fisk bevæge sig og det lille hjerte der bare hamrer derudaf!

Ville egentlig bare ønske dig held og lykke, og sige, at det er helt normalt at være nervøs, men også, at det nok skal blive en helt fantastisk oplevelse på trods! 

Var lige inde for at lure din tråd og uha ja du beskriver det jeg føler og tænker...

Tusind tak for dine tanker og ønsket om at alt går godt

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Altså eftersom de ved præcis hvornår ægget er befrugtet, så tror jeg, at den er relativt sikker... Men nu må vi se

Ja så er der ikke så meget at rafle om

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Var lige inde for at lure din tråd og uha ja du beskriver det jeg føler og tænker...

Tusind tak for dine tanker og ønsket om at alt går godt

Er glad for, at du kan bruge mine erfaringer! Du er velkommen til at skrive privat, og ellers glæder jeg mig til en positiv update i morgen! 

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Er glad for, at du kan bruge mine erfaringer! Du er velkommen til at skrive privat, og ellers glæder jeg mig til en positiv update i morgen! 

Tusind tak søde!

Jeg er på vej i seng men kan jo være jeg benytter mig af det en anden gang, tak igen!

Og lover en update i morgen engang når vi lander hjemme igen 

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

Held og lykke i morgen!! 

Jeg fik netop i dag selv brev om NF, som vi skal til d. 30. Jeg er 10+4 i dag.

Fik helt et sug i maven, da jeg læste dit indlæg, fordi det jo næsten er mig.

Forstår fuldt ud din bekymring, det tror jeg alle os i 1. trimester gør. Især os, der har mistet tidligere. Nej, sikke noget pjat, jeg er faktisk sikker på, at alle gravide har tænkt ca. disse tanker før NF.

Jeg krydser fingre i morgen og glæder mig til en lykkelig og lettet update. 

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

Snehund skriver:

Hej

Jeg skal selv til NF i morgen - i Jylland. Er 12+4 i morgen - men tror jeg bliver rykket lidt frem, har fået et par TS og de pegede på at jeg var nogle dage længere henne.

Jeg har PRÆCIS de samme nervøse tanker som dig! Tror det er meget naturligt, måske en slags "forsvar": Hvis det hele nu ikke er, som man håber, så har man på en eller anden måde forsøgt at beskytte sig selv/forberede sig på det værste.

Håber at vi begge har nogle positive og glade up-dates i morgen. Så vildt at tænke på, at vi efter i morgen måske kan begynde at berette om den store nyhed til folk og fæ.

Sender dig de bedste tanker og håber du får en nogenlunde rolig nat.

for dig også!

Anmeld

16. oktober 2012

baby012

Krydser alt hvad jeg kan for at det hele er som det skal være  

men selvf. Er det det 

Glæder mig til Update imorgen  

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

Miss Kat skriver:

Held og lykke i morgen!! 

Jeg fik netop i dag selv brev om NF, som vi skal til d. 30. Jeg er 10+4 i dag.

Fik helt et sug i maven, da jeg læste dit indlæg, fordi det jo næsten er mig.

Forstår fuldt ud din bekymring, det tror jeg alle os i 1. trimester gør. Især os, der har mistet tidligere. Nej, sikke noget pjat, jeg er faktisk sikker på, at alle gravide har tænkt ca. disse tanker før NF.

Jeg krydser fingre i morgen og glæder mig til en lykkelig og lettet update. 

Tusind tak! 

Jeg X'er også for dig den 30. og håber inderligt at komme med en meget glædelig og lettet update i morgen

Nat nat alle dejlige kvinder og tak for jeres tanker!

Anmeld

17. oktober 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Tusind tak søde!

Jeg er på vej i seng men kan jo være jeg benytter mig af det en anden gang, tak igen!

Og lover en update i morgen engang når vi lander hjemme igen 

Held og lykke i dag! Håber du har fået sovet lidt trods alt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.